„Звярът“ на Lambo получи второ сърце

След фейслифта Lamborghini Urus ще се предлага както с изцяло бензиново задвижване, така и с нов Plug-in хибриден вариант с мощност 800 к. с.

Urus стана хибрид с мощност 800 к. с.

Електрификацията води до повече мощ и по-добра динамика

Lamborghini Urus преминава фейслифт и за първи път получава Plug-in хибридно задвижване с добавката SE към името. Под ламаринената кожа с поизгладени ръбове на италианския “звяр” вече пулсират две сърца с обща сила 800 к. с. Това са 130 “коня” повече от най-мощната бензинова версия досега Performante.

След фейслифта острите ръбове по каросерията на Urus са леко “позагладени”, но дизайнът остава силно агресивен.

Хибридната система обединява 4,0-литров битурбо двигател V8 с ресурс от 620 к. с. и електрически мотор с мощност 192 к. с., който се захранва с енергия от батерия с капацитет 25,9 киловатчаса. Електрификацията не само вдига мощността на първия SUV в историята на марката Lamborghini, но и позволява движение изцяло на ток с нулеви емисии в разстояние на около 60 км.

Ускорението от 0 до 100 км/ч вече отнема само 3,4 секунди, а от 0 до 200 км/ч - 11,2 секунди. Максималната скорост е увеличена на 312 км/ч. По всички тези динамични показатели новата Plug-in хибридна версия на Urus SE превъзхожда изцяло бензиновия вариант.

Интериорът на Lamborghini Urus SE наподобява на кокпит на боен самолет.

Изискванията към пъргавината и бързината на Lamborghini винаги са изключително високи. За да ги постигнат, италианските инженери са направили някои корекции, включително на системата за задвижване на четирите колела, която вече използва електронно управляван многодисков съединител. Той изпраща тяга към предните колела, само когато е необходимо. Задните колела са завиващи, а при загуба на сцепление са контролирани от функцията за блокаж на задния диференциал. Има и активна стабилизация при накланяне.

Водачът може да избира между много и различни режими на шофиране, включително за състезателна писта. Поради електрификацията хибридният модел Urus SE предлага 11 опции за конфигурация, включително за движение само на ток, както и на асфалтов път Strada (път), Sabbia (пясък), Terra (земя) и Neve (сняг).

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Автомобили