На младини принц Филип искал да се жени за друга Кралица Елизабет Втора и съпругът й отпразнуваха 72 години от сватбата си

Северна Корея е провела „много важен тест“

Ангел Джамбазки: Вратата към Европа е през София

4,4 по Рихтер разлюля Албания Трусът е бил усетен и в Черна гора

Корнелия Нинова към студентите: Пожелавам ви да имате най-красивите, емоционални и ползотворни за вас студентски години

Разкриха извършителя на атаката във военна база във Флорида (СНИМКА) 21-годишният саудитец критикувал САЩ и цитирал Осама бин Ладен

Фандъкова: Призоваваме гражданите, които се отопляват на дърва и въглища и имат възможност, да използват друг начин на отопление

Карадайъ: След 30 г. демокрация още има проблеми с изучаване на турския

За „Мис България” и българската неугодия

Проф. Огнян Герджиков: „Няма такава държава” намеква отричане на държавността

Затварят пътя към Бургас, изправят ТИР

Борис Бонев за данъка за колите в София: Принципът „замърсителят плаща“ се прилага от почти всички държави в Европа

По случай 5О-ата си годишнина „Главболгарстрой“ отвори представителен офис в Брюксел­­­

Цензор забрани собствените си книги Димо Казасов състави “Списък на вредна литература”

Гръцките мобилни оператори увеличават data, цените падат

АБВ иска възстановяване на тролейбусния транспорт в Пловдив и местен референдум по темата

Румен Петков

ПП АВБ подкрепя Инициативния комитет за възстановяване на тролейбусния транспорт в Пловдив и ще инициира провеждането на местен референдум по темата. Това съобщиха в петък в Пловдив зам.-председателят на партията Румен Петков и градският лидер Кирил Чалъков. Техните аргументи „за“ са, че това е най-икономичният, сигурен и екологичен транспорт, а разходите за 1 км пробег, цитирани от Румен Петков от доклад на Министерство на транспорта, са 2,5 пъти по-малки от автобусите на дизел. Въпреки това Пловдив е единственият от 14-те града у нас, по чийто улици някога са вървели тролейбуси, който се е отказал от този вид транспорт.

От Инициативния комитет и АБВ обявиха, че най-важно на този етап е да се запази тролейбусната мрежа, 263 км от която е надземна, а 134 км – подземна, както и седемте подстанции и 4600 електрически стълба. „Искаме да чуем думата на пловдивчани и ако те отговорят с „да“ на допитването дали искат да се възстанови тролейбусния транспорт, ще се търсят най-удачните варианти за съживяването му“, заяви Румен Петков.

Според него местният референдум по тази тема може да бъде организиран в рамките на 6 месеца. До дни ще бъде учреден организационен комитет, който ще събира подписи и ще внесе искане до ОбС.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.