Мистерията с тровене на кучетата в бургаския квартал “Сарафово” се разплита

Почина легендата на “Левски” Павел Панов

Пет жени са били убити в близост до църква в Дагестан

12 души са задържани преди срещата Левски – Ботев (Пд)

Красимир Каракачанов: Амбицията ми е докато съм министър да въведем доброволната военна служба

Патриарх Неофит поиска и даде прошка в храма ”Света Неделя”

Делян Пеевски: Противниците ми са хората, ограбили България

Пропадане в снежна козирка убива Ния (обзор) Седнала да си сложи котки на краката върху снежна козирка, която се сринала

Турист почина на ски писта „Кулиното”

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в понеделник, 19 февруари 2018

Десет души са затрупани от лавина в Алпите

Италиански „Левски“ на старта

Българските Destiny’s Child изгряха в „Гласът на България“

НФСБ провежда шествие по повод 145 години от гибелта на Апостола на свободата

Протестиращи пред парламента: Не гласувайте тайно Конвенцията

Авиатори: Авиационната мощ на страната е сведена до критично ниско ниво

„Категоричното се противопоставяме на всякакъв вид инсинуации, манипулиращи общественото мнение, окачествявайки позицията на летателния състав от изтребителна авиобаза Граф Игнатиево като „бунт”, „протест” или „стачка“, заявяват от Българската авиационна асоциация в свое решение, взето на Управителния съвет на организацията, обединяваща авиационната общност. „Ние го определяме като безапелационен тревожен сигнал за сегашното състояние и бъдещето на бойната ни авиация и за запазване на националното ни достойнство при осигуряване въздушния суверенитет на Родината ни от тези, за които това е дълг.

Това заявяват от Българската авиационна асоциация в свое решение, взето на Управителния съвет на организацията, обединяваща авиационната общност.

Те посочват, че „този случай е и показателна оценка за дейността на всички досегашни институции, органи и отделни лица, имащи пряк или косвен ангажимент към отбранителните способности на страната ни, които със своите действия или бездействия минимизираха авиационната ни мощ до едно критично ниско ниво, което въобще не кореспондира с усложнената международна среда на сигурност“.

Обръщаме внимание, че самолетите „Спартан“ и вертолетите „Кугар“ и „Пантер“ не са изтребителни летателни средства, имат друго предназначение и са базирани на други летища, но и те, без подготвен за тях летателен и технически състав, са само купчина скъпа метална сплав, подчертават от асоциацията. Те напомнят, че за нормалната експлоатация на всяко едно военно въздухоплавателно средство през целия му жизнен цикъл, стойността на разходите е неколкократно по-висока от цената при закупуването му.

От асоциацията отбелязват, че „Натовските изисквания за нормално инвестирани средства са 180 летателни часа на един пилот-изтребител за една година. Препоръчваме на тези държавни лица, които не са запознати с годишния нальот на един български пилот-изтребител, да изискат тази информация по съответния ред и да се извинят на сега действащите български военни пилоти, подчертават от авиационната общност. Изкуственото противопоставяне на видовете въоръжени сили от висши държавни лица е в тежък ущърб на националната ни сигурност и отбрана, заявяват те и изразяват увереност, че министърът на отбраната и командването на българските ВВС ще направят всичко необходимо проблемите по осигуряването на редовни безаварийни полети, както в авиобаза Граф Игнатиево, така и в цялата военна авиация, ще бъдат разрешени в максимално кратки срокове“, заявяват от Българската авиационна асоциация.

Позицията на авиаторите е изпратена до президента, премиера министъра на отбраната, началника на отбраната, командира на ВВС и командира на авиобаза Граф Игнатиево.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (6)

  1. Важното е, че евроатлантическият партнер на плевнелиев и боко -ердо ще ни пази… или някой канадец, по евроатлантически загрижен за България… а българите могат дагоду…

  2. Оставка и не само за разбитата родна авиация. Плюс наказание на разбиващите и другите, които ще дойдат след тях много да внимават..Подобни ”повторения”вече не се приемат. И как да пътуваме от сев. хамерика до България с Българските авиолинии? не казвайте само, че български самолети никога не са летели през Океана да си прибират сънародниците и други, желаещи да пътуват на разумни цени и комфорт. Сега разни алчни гадове искат по 2 хил. лв за билет, даже и повече..до България Позор:(

  3. Voivodata e otskoro, ala Boko ,tcaruva’ ot dosta vreme, toi predlagashe ministri , toi razpredelia biudjeta, toi e bezlichen provodnik na Franko-Germanskite imperski interesi , det ,mnogo ni obichat’, tochno kolkoto finikiiskite znaci I prosperiteta na 4-tia Reich za 1000 godini. I mnogo drugi mentardjii I neuki liude predi I krai nego ! Sled kritichnia minimum e glavolomna razruha na stlbovete na drzhavnostta

  4. Свинята Борисов и прасетата от свинефермата му герб барабар с айдуците им са захласнати в крадене на над 20 милиарда годишно, за това нямат време за защита на суверенитета на страната.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.