Слави и Ку-ку бенд забиват в O2 Арина в Лондон на 9 юни Най-голямата зала в Европа ще отвори врати за родните музиканти

Чужденци разбиха сладкарница в София и откраднаха десерти Нарушителите сами признават вината си

Русенци на протест за чист въздух

Русия е готова да помогне за решаване на конфликта в Африн

Ученик помогна за залавянето на крадец, опитал да разбие къща

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” във вторник, 20 февруари 2018

Почетоха Левски в Сливен и областта

Виктор Орбан към Бойко Борисов за Западните Балкани: Заби брадва в голямо дърво (обзор)

Санират, ако намерят още пари Довършват само сградите, където ремонтите са започнали

“Елпром Троян“ с технологичен скок в бъдещето

Поклонението пред паметта на Васил Левски в София през обектива на “Труд”

Чадърите в Бургас само от бяло до охра

Чуждите инвестиции в имоти паднаха с 83% Пред декември намалява върнатото финансиране на компаниите майки

Отпадат строителни такси ОП внесоха промени в Закона за устройство на териториите

Румен Радев: Днес сме република. Но чиста ли? Свята ли?

Автоджамбазите прибират между 2000 и 10 000 лева от всеки удар

Снимка: Архив

Крадците на автомобили печелят от 2000 до 10 000 лева на всеки удар. Продължава и практиката да не се пипат коли на определени застрахователни компании, съобщава БТВ.

Автокрадец е описван като един от най-големите професионалисти в София. Заснет е от камери, задържан, но ненаказан. „Хващат го за 72 часа, но не е следствен. На свобода е и продължава да си работи”, обяснява негов анонимен колега пред медията.

Заснетият автокрадец попада в отчета на МВР, според който тази година има спад в кражбите на коли, но полицаите признават, че автоджамбазите са една крачка пред тях заради техниката, която имат.

„Отива при конкретното МПС. Демонтира дадено нещо. След това си тръгва, отива, кодира, връща се, което отнема 4 часа. Все пак е риск – отива веднъж, чупи прозорец, тръгва си, може да го чакат до автомобила. Другите са с машина. Отива, слага я. Я запали, я не запали, и си тръгва. Има автомобили, които стават и за 50 секунди, има и автомобили за 15 минути”, разяснява източникът.

Вече се атакуват всички квартали, предимно нощем, а изтеглянето на колата за разглобяване на части става в часовете с интензивен трафик.

„Всички са независими. Максимум по двама-трима работят. Има застрахователни компании, на които не трябва да се пипат автомобили”, допълва човекът, участвал в кражби на коли.

Знакът да не се краде е стикер, залепен на определени части от колата. Искането на откуп е вече отживелица. В масовия случай крадците печелят между 2000 и 10 000 лева на автомобил и имат законен бизнес за параван – продажба или ремонт на коли.

„Имаше доста акции наскоро и бяха прибрани много хора, не само в този бранш. Но като гледам, не ги спира нищо, продължават да работят. Имат някакво спокойствие. Явно разчитат на някаква протекция”, разкри още автокрадецът.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.