Глобиха над 43 000 шофьори от началото на акция „Зима“

Италианска светкавица с мощността на 819 коня Sian е първият хибрид на Lamborghini и най-мощният модел на марката

Какво правят пенсионери в публичен дом?

Все още се издирва мъжът, който нападна и рани жена при обир в газстанция в София

Днес е Световният ден в памет на жертвите от катастрофи

Мъж уби три от децата си и съпругата си в Сан Диего, след което се самоуби

Зодиите на пътя

На 17 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за неделя, 17.11.2019

Жена е била ранена при въоръжен обир на газстанция в София

Хиляди се събраха на протест срещу Николас Мадуро във Венецуела

Зловещият Какамо – между легендите и историята Каменното орлово гнездо сякаш е обитавано от призраци

Конят, който предизвика катастрофа със 7 ранени, е безстопанствен

Родителите на починалото 3-годишно дете: Лекарите виждаха, че умира

Към „историята си” добавяме истерия След Паисий, комай нищо

Автоджамбазите прибират между 2000 и 10 000 лева от всеки удар

Снимка: Архив

Крадците на автомобили печелят от 2000 до 10 000 лева на всеки удар. Продължава и практиката да не се пипат коли на определени застрахователни компании, съобщава БТВ.

Автокрадец е описван като един от най-големите професионалисти в София. Заснет е от камери, задържан, но ненаказан. „Хващат го за 72 часа, но не е следствен. На свобода е и продължава да си работи”, обяснява негов анонимен колега пред медията.

Заснетият автокрадец попада в отчета на МВР, според който тази година има спад в кражбите на коли, но полицаите признават, че автоджамбазите са една крачка пред тях заради техниката, която имат.

„Отива при конкретното МПС. Демонтира дадено нещо. След това си тръгва, отива, кодира, връща се, което отнема 4 часа. Все пак е риск – отива веднъж, чупи прозорец, тръгва си, може да го чакат до автомобила. Другите са с машина. Отива, слага я. Я запали, я не запали, и си тръгва. Има автомобили, които стават и за 50 секунди, има и автомобили за 15 минути”, разяснява източникът.

Вече се атакуват всички квартали, предимно нощем, а изтеглянето на колата за разглобяване на части става в часовете с интензивен трафик.

„Всички са независими. Максимум по двама-трима работят. Има застрахователни компании, на които не трябва да се пипат автомобили”, допълва човекът, участвал в кражби на коли.

Знакът да не се краде е стикер, залепен на определени части от колата. Искането на откуп е вече отживелица. В масовия случай крадците печелят между 2000 и 10 000 лева на автомобил и имат законен бизнес за параван – продажба или ремонт на коли.

„Имаше доста акции наскоро и бяха прибрани много хора, не само в този бранш. Но като гледам, не ги спира нищо, продължават да работят. Имат някакво спокойствие. Явно разчитат на някаква протекция”, разкри още автокрадецът.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Трябва да се убиват на място, в гръб

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.