Мощно сърце пулсира в ретро красавец След 70 години в производство Morgan Plus Four излиза в нов модел

Осма жертва на коронавируса у нас 51-годишна жена почина в Благоевград

Дезинфекцират 20 километра от АМ “Марица“ преди Капитан Андреево

Бизнесът иска държавна финансова помощ за фирмите със загуби от над 25%

Интелигенцията и Църквата Добрата книга, пълна с истина и мъдрост, не е създадена от печатаря, макар че е дело на неговите ръце

Русия затваря границите си

Проф. Мутафчийски: Коронавирусът изчезва от организама за 28 дни Първите 1000 тествани за статистическия модел ще бъдат полицаи, каза шефът на националния щаб

Проф. Кантарджиев: Очакваме пика около Великден, но зависи как се спазват мерките

Жертвите на коронавируса в Италия надхвърлиха 10 000

Северна Корея е изстреляла две балистични ракети

Борис Джонсън с писмо до всяко британско домакинство

Ева Лонгория: Обичам спортуващи мъже

Китай съобщи за 45 нови случая на заразата и 5-ма починали

Бебе почина от коронавирус в САЩ, 123 750 са заразените в страната

Седем нови случая на COVID-19 у нас, общо стават 338

„Автомагистрали“ купува нови камиони и тежка строителна техника

Държавната компания „Автомагистрали“ ЕАД, която ще изгражда новите 134,14 км от „Хемус“, разширява наличната си строителна и транспортна техника с 20 тежкотоварни автомобила и 11 тежки строителни машини като булдозери, колесни багери, верижни багери, челни товарачи, валяци, комбинирани багери. Това съобщиха от пресцентъра на МРРБ.

Сред най-впечатляващите машини е 40-тонния булдозер, разработен в Япония. „Той е толкова мощен, че може да прегази танк. Не му отстъпват по сила и новите верижни багери с тегло 36 т. и 22 т. Кофата на такъв багер „яде“ скалата като пясък“, казва главният инженер на фирмата Евгени Генчев.

С високи технически характеристики са челните товарачи и комбинираните багери. Наличието им ще улесни и ускори работата по новото трасе на „Хемус“, тъй като скалната маса, пръстта и асфалтът на този тежък участък ще бъдат милиони кубици.

За покупката се използват средства на „Автомагистрали“ ЕАД. Отпуснатите от правителството 1,124 млрд. лв. без ДДС за изграждане на новите 134,14 км са по сметка на МРРБ в БНБ и от тях не може да се плаща авансово, а само срещу свършена работа.

Новото оборудване подсилва съществуващия машинен парк на „Автомагистрали“ ЕАД. Дружеството вече притежаваше 169 различни типове техника. Отделно има над 60 микробуса, леки автомобили и други.

Гордостта на компанията е машината на „Крамер“, която се използва за ремонт, поддръжка и изграждане на виадукти и мостови съоръжения и е единствена в България. Обслужва се от специален екип, а работата й на ден осигуряа близо 2000 лв. приход за компанията, тъй като се отдава под наем на частните строителни фирми.

“Автомагистрали” ЕАД планира да купи и високотехнологична лазерна технология, с която може да се контролира строителството от въздуха. Тя ще улесни значително и процеса на проектиране и ще съкрати времето, необходимо за неговото извършване.

Изграждането на новите 134,14 км от „Хемус“ бяха възложени на „Автомагистрали“ ЕАД през декември 2018 г. от Агенция „Пътна инфраструктура“ с договор по т.нар. „ин хаус“ процедура, предвидена в Закона за обществените поръчки. Очаква се строителството на новия участък да започне през пролетта на 2019 г.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Толкова сте жалки с тези статии и коминтари.
    Уважаеми господа всяка фирма или човек на който му се изсипят 1.340 000 000 лв. Може да си пузволи такава покупка. Това е абсолютна глупост и идиотизам да се пишат такива статии от страна на медиите. И най-простия ще постъпи така.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.