Над 20 са последващите трусове след земетресението в Пловдивско Усетено е най-много в Пловдив, Първомай и Пазарджик, но също в София и Благоевград

Взривно устройство е хрърлено пред американското посолство в Черна гора, извършителят се е самоубил

Протести на ученици в САЩ за повече контрол над продажбата на оръжия

Земетресение от 4,8 по Рихтер край Асеновград тази нощ

Нигяр Джафер: Моделът на здравеопазването е грешен

Весела Лечева: Грешка е да се иска оставка за изразена политическа позиция

Хлапета ще борят агресията с картинг и съвети от професионални пилоти

Изчезнаха 111 девойки след нападение в Нигерия

Учени регистрираха подозрителна активност на Йелоустоунския супервулкан

МЗ: Бутилираната вода носи сериозен риск за детското здраве

Мел Гибсън снима детективски сериал

173 милиона за нов център на София (ВИДЕО) Пускат нощен транспорт за 2 лв.

Две българки на топ постове в ЕК Първата жена начело на Евростат ще е Мариана Коцева

Вижте акцентите от броя на “Труд” в четвъртък, 22 февруари 2018

Русия е заплатила глоба от 15 милиона долара на Международния олимпийски комитет

Автомобилите в Пловдив надхвърлят 150 000 до 31 декември КАТ регистрира над 6000 нови всяка година

Броят на МПС-ата, регистрирани на територията на Община Пловдив, ще надхвърли 150 000 до края на 2017 г., тъй като всеки работен ден в сектор „Пътна полиция” край Шекер махала се регистрират по близо 100 нови коли, а годишният прираст на автомобили в града под тепетата е над 1000. Тези данни бяха съобщени в понеделник от кмета Иван Тотев, който допълни, че около 100 000 автомобила на ден влизат в Пловдив, като се позова на отчетите от трафик броячите, поставени на входно-изходните артерии на града.

Най-много коли – по 20 000 на ден, влизат през „Асеновградско шосе” и „Карловско шосе”. „Сметнете го – всяка година по 6000 коли, всяка от които заема по около 6 квадратни метра – това са 36 000 кв.метра от града, които са заемат от автомобили. Всички те отиват някъде – било по паркинги или по улици. Колите станаха прекалено много, а Пловдив е с размери 10х10 км. Това, което може да направим, е да инвестираме в градския транспорт и да подобрим услугата”, коментира градоначалникът под тепетата.

Според Иван Тотев дори и след ремонтите на големите булеварди трафикът в града няма да намалее. Проблемите с натовареното движение може да бъдат решени само частично, като то се изкара от центъра на Пловдив и се премахне транзитния трафик. Заради малкото и несвързано Околовръстно шосе направлението юг-север се взима транзитно от хората, пътуващи от и към Родопите. С проекта за свързването му и разширяването, голяма част от тези коли ще бъдат изкарани от вътрешността на Пловдив. Отделно активно се работи по свързването на улица „Цар Симеон” с „Кукленско шосе”, както и по изграждането на новия булевард „Северен” с цел да се намали натоварването по централните кръстовища и булеварди.

„Държавата е тази, която трябва да вземе по-кардинални решения”, декларира кметът на Пловдив Иван Тотев, според когото обществото у нас узрява и вече има настроения против това да обираме 20-годишните трошки на държавите от Западна Европа и ЕС.

Експерти пък твърдят, че в държави като Германия колкото по-стар е един автомобил, толкова по-висок е данъкът МПС, докато у нас било точно обратното, и затова настояват за законодателни промени в тази насока.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете