На 26 май 2018 да почерпят

Плътско познание с Джилиън Андерсън

НАСА ще строи завод за ракети на Луната

Макрон пред Путин: Дълбоко вярвам, че историята и съдбата на Русия са в Европа

Матю Нимиц: Няма окончателно решение по спора за името на Македония

Кучето Ричи, което откри хероин за 12 млн. лв. Пратката пътувала от Турция за Белгия в ТИР, натоварен с чували теракол

И Зоран Заев беше при папа Франциск (ВИДЕО)

Рахой няма да свиква предсрочни парламентарни избори в Испания

Българин откупи картина за милиони и я върна у нас

25 лева за ден плаж в Гърция Копърки подбиват цените, возят без документи

Китай: От търговска война със САЩ няма да има печеливши

Вижте акцентите от броя на “Труд” в събота, 26 май 2018

Съдът остави в ареста шефа на КАТ-Благоевград, другият излезе срещу 7000 лева

Нинова в Галиче: Дайте пример на цяла България – изгонете мутрите от властта!

За втора вечер абитуриентите в Благоевград показаха стил и красота на червения килим

Александър Ненков: С ТОЛ-системата значително ще нарастнат приходите в пътната агенция

Снимка: Архив

„Очаква се с въвеждането на ТОЛ-системата приходите в пътната агенция значително да нараснат.“ Това коментира за „Фокус“ Александър Ненков, народен представител от ГЕРБ, заместник-председател на парламентарната Комисия по регионална политика и местно самоуправление.

По думите му системата ще рефлектира основно върху тежкотоварните камиони над 3,5 тона, а леките автомобили ще си запазят винетните стикери.

„Световната банка и други анализатори, които са направили такъв анализ – колко би било необходимо на държавата и на Агенция „Пътна инфраструктура“ да инвестира на година, за да имаме пътищата, които искаме да имаме, показва, че това е от порядъка на около 800 милиона.

В момента, дори с новите цени на винетните стикери, сумата, с която АПИ разполага, е не повече от 300 милиона. Сами разбирате, че след 2020 година, особено, когато и този програмен период свърши, пари за такава базова инфраструктура, за такива пътища, почти няма да има. Реално, ние трябва да търсим варианти, в които, на базата на това кой колко километра минава и кой колко ползва тази инфраструктура, да търсим начини да увеличим приходите в агенцията. Защото, ние няма как да очакваме да имаме хубави пътища и това да става с липсата на финансови средства“, подчерта Александър Ненков.

Той обясни още, че целта на предложението за въвеждане на компенсаторна такса е органите да имат възможност да събират на място глоби на неправомерните шофьори, минаващи транзит, без да платят винетка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.