Професор Весела Кънчева от София: Доктор Емилова е истински природен лекар Да си здрав е естествено състояние, забравено от модерния човек

Движението за тирове е ограничено на ГКПП „Калотина“ от сръбска страна заради срив

Българин нахлу с мачете в ресторант в Истанбул, полицията го уби (ВИДЕО)

Фандъкова: При най-малък дисбаланс в София, спираме водоподаването към Перник

Бурак Йозчивит стана значим исторически герой

Скенер ще изследва дали армировката на взривения блок във Варна не се е деформирала

Арестуваха мюфтията на „Ислямска държава“

Бум на хепатит в областите Стара Загора и Хасково, повечето болни са деца

Иран ще предостави на Украйна черните кутии на сваления самолет

Министър Танева : Продължаваме да търсим подкрепа от държавите за запазване на Националната преходна помощ

Арбанашката църква „Св. Атанас” прие първата си служба от десетилетия насам Кметът на Велико Търново Даниел Панов уважи богослужението

Неизвестни обраха митницата в Благоевград

Свищов и две села остават без вода заради авария Екипи на ВиК работят по отстраняването й

5 хитри начина да свалите „празничното“ тегло Без строги режими и изтощителни тренировки

Мъж се е самозапалил в колата си по пътя над Асенова крепост

Александър Ненков: С ТОЛ-системата значително ще нарастнат приходите в пътната агенция

Александър Ненков, ГЕРБ

„Очаква се с въвеждането на ТОЛ-системата приходите в пътната агенция значително да нараснат.“ Това коментира за „Фокус“ Александър Ненков, народен представител от ГЕРБ, заместник-председател на парламентарната Комисия по регионална политика и местно самоуправление.

По думите му системата ще рефлектира основно върху тежкотоварните камиони над 3,5 тона, а леките автомобили ще си запазят винетните стикери.

„Световната банка и други анализатори, които са направили такъв анализ – колко би било необходимо на държавата и на Агенция „Пътна инфраструктура“ да инвестира на година, за да имаме пътищата, които искаме да имаме, показва, че това е от порядъка на около 800 милиона.

В момента, дори с новите цени на винетните стикери, сумата, с която АПИ разполага, е не повече от 300 милиона. Сами разбирате, че след 2020 година, особено, когато и този програмен период свърши, пари за такава базова инфраструктура, за такива пътища, почти няма да има. Реално, ние трябва да търсим варианти, в които, на базата на това кой колко километра минава и кой колко ползва тази инфраструктура, да търсим начини да увеличим приходите в агенцията. Защото, ние няма как да очакваме да имаме хубави пътища и това да става с липсата на финансови средства“, подчерта Александър Ненков.

Той обясни още, че целта на предложението за въвеждане на компенсаторна такса е органите да имат възможност да събират на място глоби на неправомерните шофьори, минаващи транзит, без да платят винетка.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.