Горя голям будистки храм в Тибет (ВИДЕО)

“Фортисимо” са новите звезди на Бургас Атакуват Южна Африка с "Калиманку Денку"

Луковмарш’2018 протече мирно(СНИМКИ)

Мъртъв делфин изхвърли морето в Слънчев бряг

И кукерки гониха злото в Сливенско (СНИМКИ)

Турция държи 10 000 от Ислямска държава в затворите си

Джип блъсна колоездач на пешеходна пътека в Благоевград

Красимир Велчев: Румен Радев вече не е военен, а е президент

Откриха мъртва затрупаната от лавина в Пирин жена

Министър Нено Димов: Няма война между президента и премиера

Вижте акцентите от броя на “Труд” в неделя, 18 февруари 2018

АПИ обеща бързо да построи пътя Видин – Ботевград Започват с участъка от Мездра

Акция „Лукс”: МВР проверява частните кортежи и скъпите коли

Израелски политици обвиниха в антисемитизъм премиера на Полша

13 жертви след падане на хеликоптер в Мексико, министър оцеля Държавният служител летя към районите, засегнати от земетресението

Александър Ненков: С ТОЛ-системата значително ще нарастнат приходите в пътната агенция

Снимка: Архив

„Очаква се с въвеждането на ТОЛ-системата приходите в пътната агенция значително да нараснат.“ Това коментира за „Фокус“ Александър Ненков, народен представител от ГЕРБ, заместник-председател на парламентарната Комисия по регионална политика и местно самоуправление.

По думите му системата ще рефлектира основно върху тежкотоварните камиони над 3,5 тона, а леките автомобили ще си запазят винетните стикери.

„Световната банка и други анализатори, които са направили такъв анализ – колко би било необходимо на държавата и на Агенция „Пътна инфраструктура“ да инвестира на година, за да имаме пътищата, които искаме да имаме, показва, че това е от порядъка на около 800 милиона.

В момента, дори с новите цени на винетните стикери, сумата, с която АПИ разполага, е не повече от 300 милиона. Сами разбирате, че след 2020 година, особено, когато и този програмен период свърши, пари за такава базова инфраструктура, за такива пътища, почти няма да има. Реално, ние трябва да търсим варианти, в които, на базата на това кой колко километра минава и кой колко ползва тази инфраструктура, да търсим начини да увеличим приходите в агенцията. Защото, ние няма как да очакваме да имаме хубави пътища и това да става с липсата на финансови средства“, подчерта Александър Ненков.

Той обясни още, че целта на предложението за въвеждане на компенсаторна такса е органите да имат възможност да събират на място глоби на неправомерните шофьори, минаващи транзит, без да платят винетка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.