На 16 октомври 2018 да почерпят

Ваня Стамболова е новият шеф във „Фермата“

120-130 лева ще е парното в апартамент от 60 квадрата в Сливен „Топлофикация” предлага промоции за лоялните клиенти

Започна изучаването на корейски език в бургаски училища

ЕС заяви, че все още има време за споразумение с Великобритания

Близо три часа чакаха пътници във влака София-Бургас на гара Тодор Каблешков

Осветиха първата църква в сливенското с. Глушник С 50 000 лева от дарения довършиха новия храм

Руснаци купуват имоти заради гражданство в ЕС Островната държава предлага по-добри условия от нас

Германската полиция не изключва терористичен мотив в заложническата криза в Кьолн по-рано днес

Задържаха „муле“ на телефонни измамници

Камион с бира се преобърна на магистрала „Струма“ в посока Дупница

Турската полиция претърсва саудитското консулство в Истанбул

Ненаказано убийство отново потресе България Шофьор осъден на 3 г. условно за двама прегазени на тротоар

„Аз съм българче“ вместо паметника на Ленин в градския парк на Сливен

Георги Михайлов, БСП: Вотът на недоверие е за катастофата в здравеопазването, не за намеренията

Александър Ненков: С ТОЛ-системата значително ще нарастнат приходите в пътната агенция

Снимка: Архив

„Очаква се с въвеждането на ТОЛ-системата приходите в пътната агенция значително да нараснат.“ Това коментира за „Фокус“ Александър Ненков, народен представител от ГЕРБ, заместник-председател на парламентарната Комисия по регионална политика и местно самоуправление.

По думите му системата ще рефлектира основно върху тежкотоварните камиони над 3,5 тона, а леките автомобили ще си запазят винетните стикери.

„Световната банка и други анализатори, които са направили такъв анализ – колко би било необходимо на държавата и на Агенция „Пътна инфраструктура“ да инвестира на година, за да имаме пътищата, които искаме да имаме, показва, че това е от порядъка на около 800 милиона.

В момента, дори с новите цени на винетните стикери, сумата, с която АПИ разполага, е не повече от 300 милиона. Сами разбирате, че след 2020 година, особено, когато и този програмен период свърши, пари за такава базова инфраструктура, за такива пътища, почти няма да има. Реално, ние трябва да търсим варианти, в които, на базата на това кой колко километра минава и кой колко ползва тази инфраструктура, да търсим начини да увеличим приходите в агенцията. Защото, ние няма как да очакваме да имаме хубави пътища и това да става с липсата на финансови средства“, подчерта Александър Ненков.

Той обясни още, че целта на предложението за въвеждане на компенсаторна такса е органите да имат възможност да събират на място глоби на неправомерните шофьори, минаващи транзит, без да платят винетка.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.