Kосмическият кораб Dragon достави коледни подаръци и пивоварна на МКС

Ресторантите в Саудитска Арабия вече с общи входове за мъже и жени

Нено Димов: Париж e по-замърсен от София, но това не ни успокоява

Костов пак игра за „Левски“ след четири месеца

Тръмп: Северна Корея може да загуби всичко заради враждебността към САЩ

АБВ пише на „Булгартрансгаз” за „Турски поток” Питат за конкретен пусков срок

Опозицията в Беларус на протест срещу задълбочаващата се интеграцията с Русия

Ски зона Банско пусна писти заради студентите

„Икар от Кочериново” грабна наградата за дебют

Съдят старец за убийство с бастун след запой

ВАР все по-близо до Първа лига

Продават резиденция за рекордните 6,5 млн. евро Пура бар и библиотека привличат купувачите

Защитата на ЦСКА №1 в елита

Джонсън призна грях – карал колело на тротоара Ново проучване отново дава мнозинство за торите

Шефът на БНБ: Икономическият растеж в България е един от най-високите в ЕС

Алианц Банк България с нова визия Банката обновява цялата си офисна мрежа, а дизайнът на новите офиси е по проект на Ивана Янкова, студент от НХА. Предвиждат въвеждане на малки безкасови клонове

Георги Заманов, главен изпълнителен директор, Христина Марценкова, изпълнителен директор, Ива Драганова, началник управление Ритейл Продажби, Йоанис Коцианос, изпълнителен директор и председател на изпълнителния комитет, Алианц България

След успешното внедряване на най-съвременната основна ИТ банкова система Oracle Flex Cube 12.3, Алианц Банк България стартира проект за промяна на дистрибуционната си мрежа. Това стана ясно на официалното откриване на най-новия и модерен бизнес център на банката на бул. Цар Освободител №8. Това е първият офис от нов тип на банката, който ще бъде мултиплициран в цялата страна. Дизайнът е по проект на Ивана Янкова, студент от Националната художествена академия. Тя бе отличена на първо място в конкурса на банката за „Идеен проект на визия за банков офис“, проведен през миналата година сред студенти по архитектура и интериорен дизайн.
„Да бъдем близо до клиентите си и отговаряме на техните очаквания е основен приоритет за нас. Адаптираме се към променящата се среда и клиентските нагласи и постепенно преобразуваме клоновата мрежа от точка на транзакционен бизнес към място за консултация и продажба на финансови решения. Вярваме, че по този начин ще добавим стойност в процеса на клиентско обслужване и значително ще подобрим ефективността на работа“, заяви Георги Заманов, главен изпълнителен директор на Алианц Банк България.
Алианц Банк предвижда въвеждане на малки безкасови клонове, в които традиционните касови зони са заменени с машини, а служителите ще извършват основно консултантска дейност. Допълнително ще бъдат обособени зони за 24-часово самообслужване, като освен традиционните банкомати за приемане и теглене на пари в брой, ще има интерактивни маси, осигуряващи възможности за дигитално банкиране. Това е продължение на политиката на Алианц Банк България за цялостна дигитализация на бизнес процесите.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.