Световноизвестният тенор Камен Чанев пя в родния си Сливен

Явор Колев, ГДБОП: Големи български компании стават жертва на интернет кражби на стойност 200 – 600 хиляди евро

Потребителите на инстаграм ще могат да изпращат гласови съобщения

Александър Йорданов: Каракачанов прави опит да се върне в говоренето си като партиен лидер, забравяйки, че е вицепремиер

Студът взе най-малко три жертви в САЩ

За кои три неща жените мислят всеки ден?

Турция създава нова военноморска база в Черно море

Жители на „Красна поляна”, „Западен парк” и „Овча купел” протестират срещу мръсния въздух

Откриха следи от вода на астероида Бену

Арестуваха край Благоевград най-търсения автокрадец Яро

САЩ отмениха препоръката към гражданите си да не посещават Русия

Евгени Крусев е призован на разпит от Специализираната прокуратурата

Оставиха в ареста студентка за „унизителни“ и „обидни“ думи по адрес на Ердоган

Тереза Мей се среща с лидери на ЕС за Брекзит

На 11 декември 2018 да почерпят

Алианц Банк с иновативна система за обслужване на клиенти

 В края на юли Алианц Банк България приключи стратегическия проект по внедряване на основната ИТ банкова система Oracle Flex Cube 12.3. Целите на обновената банкова платформа са оптимизация на процесите във финансовата институция, намаляване времето за обслужване, предоставяне на индивидуални банкови продукти и услуги според индивидуалните потребности на клиентите, както и допълнителна защита и сигурност при съхраняване и обработване на информация.

Така клиентите ще се възползват от съвременен модел на дигитално обслужване с фокус към бързината, качеството и индивидуалния подход при предоставянето на точните финансови решения. На практика модернизирането на основните системи е важна стъпка за улесняване на процесите, ефективност при вземането на решения, автоматизация на основни процедури и постигане на висока клиентска удовлетвореност.

„За нас е от изключително значение да отговорим на нуждите на клиентите, които са все по-информирани, изискващи персонално отношение, ползващи дигитални услуги в своето всекидневие – споделя Христина Марценкова, Изпълнителен директор на Алианц Банк България. – Горди сме с въвеждането на новата система, която ще направи работата на екипа ни по-ефективна, а комуникацията с нашите клиенти – още по-успешна.“

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.