СДС незаконно обитавали сградата във Видин

Гневни кюрди замерят с картофи изтеглящите се американци в Сирия (ВИДЕО)

Психоложката Лариса Ренар отново идва у нас

Къщата на Яворов официално става собственост на Столичната община

Наша компания отива на финала на Startup World Cup с награден фонд от 1 млн. долара

Варна чака „Историческо величие“ Интерактивната изложба започва националното си турне в 27-те областни града

Eгипет показа грандиозна находка на 3000 години 30 запазени саркофага от Долината на царете

Президентът: Успешното партньорство на България с корпорация „Мейджи“ е пример за японските инвеститори

Повдигнаха обвинения на четирима души за убийството на журналиста Ян Куцияк и годеницата му

Арестуваха британец, крал от магазини за домашни потреби на Албиона

Мъж търси WC, намери труп

МФ: Българската икономика ще отбележи ръст от 3,4% тази година

Министър Танева в Добрич: До седмица предстои разплащане по de minimis за пчелите

Първи снимки от сватбата на Рафаел Надал

Ангелкова: Всички потребители на „Астрал Холидейз“ ще получат финансово овъзмездяване Нямаме информация за състоянието на други туристически агенции, обясни министърът на туризма

Нямаме информация за състоянието на други туристически агенции. Обявилата несъстоятелност „Астрал Холидейз” има валидна застраховка, но ситуацията в момента е изключително сериозна и изисква анализ. Това заяви на извънреден брифинг министърът на туризма Николина Ангелкова, след като туроператорът обяви фалит.

„Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД има валидна застраховка със застрахователната компания „Уника“ АД. Лимитът на полицата е 700 000 лева и е за срок до 14.11.2019 година. Не са поставени под риск клиентите на „Астрал”, които са си закупили туристически пакети или други услуги от агенцията, заяви Ангелкова.

“Всички законови изисквания на туризма са спазени. Размерът на застраховката е 700 00 лева и ще покрие всички претенции. Застрахователят пое ангажимент спешно, особено за клиенти, на които им предстоят пътувания до края на седмицата, да им заплатят претенциите и да преценят дали да осъществят пътуването си или не. Максимално ще съдействаме на всички, така че да няма ощетени клиенти във връзка с обявяването на тази несъстоятелност”, добави Ангелкова. Тя съобщи още, че след пресконференцията пътуват за Германия, а утре са им срещите с техния министър на туризма.

“За мен фалитът е българският „Томас Кук” като история и мащаби”. Това заяви от своя страна изпълнителният директор на застрахователна компания „Уника” Николай Генчев.

“15-те дни, които са споменати са максималният срок, гледаме максимално бързо да удовлетворим пострадалите клиенти. На хората, възнамеряващи да пътуват, ще се постараем бързо да им възстановим парите. Два пъти беше споменато, че „Астрал” има покритие от 700 000 лева, мога само да похваля туроператора”, добави Генчев.

“Могат да са спокойни и те, и ние, и всички клиенти, че ще получат финансово овъзмездяване на претърпените щети. Всеки клиент може чрез сайта или чрез телефонния номер на „Уника” да предяви претенциите си”, каза още Генчев.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.