Калоян Паргов: БСП преживява криза на демокрацията, а не разцепление

Конференцията за климата в Мадрид приключи без резултат

Бижу на Неделев и шеста поредна победа на „Ботев“ (Пд)

Румен Петков, лидер на АБВ: Има тежък дефект в Изборния кодекс

Най-добрата кола за жени е японска Mazda 3 е любимката на дамите с шофьорска книжка

За новото дередже на „Под игото” Мунчо да стане министър на образованието...

Заради затоплянето на климата: Българската ябълка става розова Ще отглеждаме сортове грозде от Южна Италия

Девет строители и инженери са арестувани заради земетресението в Албания

Броят на личните лекари е намалял почти наполовина за 20 години

Масов гроб с 50 тела откриха в Мексико

Водещ приоритет на правителството на Борис Джонсън е напускането на ЕС на 31 януари

Петя Аврамова: 1,6 млрд. лева са осигурени за обновяването на 39 български града

НФСБ с нов областен координатор в Бургас

Доживотен затвор за грък, убил българка на остров Крит

Студентите по медицина ще изучат израелско ноу хау за хемодиализата

Ангелкова: Проверяваме всички сигнали, подадени до Министерството на туризма и ще продължим да го правим

Проверяваме всички сигнали, подадени до Министерство на туризма и ще продължим да го правим, защото това е наше  задължение по закон. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по повод съобщения, че касовата бележка, издадена от заведение в Харманли била шега, направена от клиенти на заведението.  Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.

Министерство на туризма може да се самосезира и по информация в медиите, но случаят със сладкарницата в Харманли изобщо не е такъв. Сигналът за касовата бележка „Нищо за 5 лв.“ е подаден на официалния имейл на Министерството на туризма, за жалби и сигнали, на 18 август 2017 г. в 18,20 часа. Той гласи: „само в България- сметка „нищо- 1 час- 5 лв. Без коментар…“  Сигналът е изведен в деловодството на министерството с номер Т-94-Е-21 от 21 август 2017 г.

Министерството на туризма заявява, че подателят на сигнала не е анонимен. Той е издател на вестник за българите във Великобритания и впрочем това е същият човек, подал и сигналът за такса „изискване на клиента“, при която заведение в Кранево бе начислило неправомерно 2 лв. допълнително от потребителите.

„Радвам се, че Министерството на туризма реагира на нашите сигнали и се надявам да стане всеобща практика на сънародниците ни в България да се обръщат към институциите при проблеми от всякакъв вид. Само така проблемите ще могат да бъдат решени.“ Това пише  до министерството реалният подател на сигнала за заведението в Харманли.

Както бе обявено, експертите на Министерството на туризма ще извършат проверка за съответствие на категоризацията на заведението в Харманли, независимо че само часове след огласяване на случая то е излязло в ремонт.

Уважаваме чувството за хумор на всеки, но експертите ни работят за надграждане на  рекордните резултати , постигнати през последните години в българския туризъм с усилията на целия  бранш – инвеститори, хотелиери, туроператори и техните служители. За всички тях имиджът на туризма не е и няма да бъде шега.  Министерството на туризма призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон  +359 2 90 46 833 или на и e-mail: control@tourism.government.bg.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.