ЕС удължи с шест месеца икономическите санкции срещу Русия

Токът за бита ще поскъпне с 10-15 на сто Заводите купуват само 10% от електроенергията си от борсата

Разбиха клетка на ИДИЛ, действала под прикритието на благотворителна организация

Кийт Ричардс спрял алкохола Музикантът става на 75 г.

КПКОНПИ извършва две проверки на министър Горанов – за корупция и конфликт на интереси

Препънаха закриването на Правителствена Патриотите „против”, искат решение на Коалиционен съвет

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 14 декември 2018

Джендърите атакуват

Антониу Гутериш съобщи, че страните в йеменския конфликт са се споразумели за примирие

Патриотите предлагат данъчни облекчения и при осиновяване

Гей билбордове слагат и в София (всичко по темата) Скандалните фотоси били част от информационна кампания

Задигнаха багер на музикант

Шефът на бюро „Зелена карта“ подаде оставка

Джон Болтън: Не виждам условия в обозримо бъдеще за среща между Тръмп и Путин

Иванчева към посредника Дюлгеров: В теб ли са (СТЕНОГРАМИ ОТ СРС) Иска да комуникират през криптираното приложение "Телеграм"

Ангелкова: Проверяваме всички сигнали, подадени до Министерството на туризма и ще продължим да го правим

Снимка: МТ

Проверяваме всички сигнали, подадени до Министерство на туризма и ще продължим да го правим, защото това е наше  задължение по закон. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по повод съобщения, че касовата бележка, издадена от заведение в Харманли била шега, направена от клиенти на заведението.  Това съобщиха от пресцентъра на Министерството на туризма.

Министерство на туризма може да се самосезира и по информация в медиите, но случаят със сладкарницата в Харманли изобщо не е такъв. Сигналът за касовата бележка „Нищо за 5 лв.“ е подаден на официалния имейл на Министерството на туризма, за жалби и сигнали, на 18 август 2017 г. в 18,20 часа. Той гласи: „само в България- сметка „нищо- 1 час- 5 лв. Без коментар…“  Сигналът е изведен в деловодството на министерството с номер Т-94-Е-21 от 21 август 2017 г.

Министерството на туризма заявява, че подателят на сигнала не е анонимен. Той е издател на вестник за българите във Великобритания и впрочем това е същият човек, подал и сигналът за такса „изискване на клиента“, при която заведение в Кранево бе начислило неправомерно 2 лв. допълнително от потребителите.

„Радвам се, че Министерството на туризма реагира на нашите сигнали и се надявам да стане всеобща практика на сънародниците ни в България да се обръщат към институциите при проблеми от всякакъв вид. Само така проблемите ще могат да бъдат решени.“ Това пише  до министерството реалният подател на сигнала за заведението в Харманли.

Както бе обявено, експертите на Министерството на туризма ще извършат проверка за съответствие на категоризацията на заведението в Харманли, независимо че само часове след огласяване на случая то е излязло в ремонт.

Уважаваме чувството за хумор на всеки, но експертите ни работят за надграждане на  рекордните резултати , постигнати през последните години в българския туризъм с усилията на целия  бранш – инвеститори, хотелиери, туроператори и техните служители. За всички тях имиджът на туризма не е и няма да бъде шега.  Министерството на туризма призовава гражданите да бъдат бдителни към подобни ситуации и при нужда да сигнализират на телефон  +359 2 90 46 833 или на и e-mail: control@tourism.government.bg.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.