Коя е най-приятната за спазване диета?

Хашим Тачи очаква от Меркел да окаже натиск върху страните от ЕС, които не са признали Косово

Молдова планира да отвори посолство в Ню Делхи

ООН: Близо 2,3 млн. души са напуснали Венецуела заради липса на храна и лекарства

Турция повишава митата на внасяни от САЩ стоки

Ивица Дачич за президента на Косово: Лицемер, първо с оръжия разруши границата на Сърбия, сега иска промяната й

Не се потвърждава информацията за оцелял български шофьор от трагедията в Генуа

Агенция по вписванията: Нарушаването на работата на Търговския регистър не е свързано със злонамерена външна намеса или с инцидент в киберпространството

Търговският регистър започна поетапно да работи

Обявиха двудневен траур в Генуа

Църквата чества Успение Богородично

Президентът на Южна Корея иска да създаде общо икономическо пространство с КНДР

Днес отново слънце с максимални градуси между 30° и 35°

Земетресение с магнитуд 4,4 по Рихтер в южната част на щата Калифорния в САЩ

Полицията е обискирала три адреса след атаката край парламента в Лондон Нападателят е британски гражданин от чуждестранен произход 

Ангелкова: С 30% се увеличават парите за туристическа реклама догодина

Снимка: Архив

С 30 на сто са увеличени средствата за туристическа реклама за догодина и общо те възлизат на 11 милиона лева. Това съобщи министърът на туризма Николина Ангелкова пред БНР. Националната реклама работи фокусирано и целево както върху водещите туристически пазари в топ 20, така и върху перспективни пазари, посочи Ангелкова, като акцентира върху динамиката в бранша и колко е важно да има устойчивост.

В навечерието на зимния сезон се наблюдава ръст на ранните записвания, но по-детайлно картината може да се коментира през декември и януари, отбеляза Николина Ангелкова. Тя потвърди предварителните прогнози за 4,5 – 5% ръст за целия зимен сезон. Засега се регистрира ръст от пазари като Русия, Великобритания, Ирландия, Румъния, Гърция, Сърбия, Македония и Израел.

По данни на Евростат за първото полугодие на 2016 година България отчита ръст на нощувките с над 18% спрямо изминалата 2015 година, което отрежда на страната ни водеща позиция сред страните-членки на ЕС. Това по думите на Ангелкова е факт само с 4 милиона евро, инвестирани в реклама на България като туристическа дестинация.

Резултатите от Лондонската туристическа борса показват, че се запазват темповете на договаряне с големите туроператори, коментира още министърът на туризма. Можем да очакваме ръст от 30% на туристите, които идват през големите туроператори и за лято 2017, прогнозира Николина Ангелкова.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.