Гърция иска милиарди евро от Германия

Петя Аврамова: От 15 май започва тестването на тол системата

Около 200 000 пчели на Нотр Дам оцелели въпреки огнения ад

Йорданка Фандъкова: Работим за осигуряване на качествени работни места, за да задържаме младите в града

Отново мръсна клевета срещу България “Репортери без граници” калят страната ни под диктовката на българските соросоиди

Арестуваха адвоката на българина Серафим Райчев

Романтика и оспорвано състезание тази вечер в „Hell’s Kitchen“

Султанатът на Оман се отказа от исковете си срещу България заради КТБ

Проф. Пламен Киров: Лозан Панов ще бъде удовлетворен, само ако той посочи главния прокурор

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 19 април 2019

Според разследването на Робърт Мълър няма координация между кампанията на Тръмп и Русия

Инвеститорите доволни от ниските данъци и заплати България става 12-та в света по производство на коли, ако “Фолксваген” направи завод

Сани Жекова слиза от сноуборда

Туба Бююкюстюн не се отказва от актьорството Този сезон обаче няма да се снима в сериали

Куриери докладват на НАП онлайн търговците

Ангел Траков, Съюз на международните превозвачи: След гласуването на пакета“Мобилност“ е сигурно, че ще има фалити

Превозвачи протестираха и в София и блокираха движението пред сградата на Представителството на Европейската комисия. Снимка: Булфото

След гласуването на пакета“Мобилност“ е сигурно, че ще има фалити с всички тези рестрикционни мерки, които са заложени. Това каза председателят на УС на Съюза на международните превозвачи Ангел Траков по БТВ.

„75% от регистрираните фирми в България, те са около 12 000, 9300 са с от 1 до 3 камиона, или до 5, това са превозвачи, които гледат семейството си с този бизнес. Тези хора няма да могат да реагират на рестрикциите“, допълни Траков.

По думите му най-тежкият текст е връщането на автомобила до дома, тъй като сме географски далече от центъра на Европа.

„Ако погледнем реално как се случват нещата, имаме добра традиция в международния транспорт от много години. Българският превозвач няма къде другаде да работи. Ние като европейски граждани след 2007 г., като влязохме в ЕС, за нас е абсолютно нормално и логично да работим в ЕС. Към Русия с ембарго е затворен пътят, към Близкия Изток с войни или по някакви други причини, пак не могат да ходят превозвачите. Абсолютно логично е да развиваме транспорта си в Европа, тъй като сме и европейци. Но тази рестрикция те искат да караме към България на всеки 4 седмици. Ние нямаме такава икономика, която да посрещне този явтопарк, който имаме, нито по внос, нито по износ, което автоматично ще обрече – или трябва да возят празни курсове, което пък да не говорим колко е неекологично, а колко е нерентабилно отделно“.

Според Траков създаваме нова емигрантска вълна, шофьорите са с доста добър стандарт на живот и няма да останат тук.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.