Анти-Тръмп вълната обхвана и рекламите на Супербоул (ВИДЕО)

Рекламите на Супербоул – финала на сезона на Националната футболна лига на САЩ, са очаквано събитие, при това скъпо. Цената на 30-секунден клип достига 5 млн. долара, или близо 9 милиона лева. Всяка година най-добрите рекламни клипове влизат в новините и различни класации.

2017-а обаче не е обикновена година, защото показа, че дори политиката може да влезе в рекламите по напълно сериозен начин. Някои рекламодатели избраха на отправят ясно послание към президента Доналд Тръмп, а и към американския народ тази година.

Ето пет от тях, подбрани от списание „Тайм“:

1. „Будвайзер“ пуснаха реклама, разказваща историята на своя създател – Адолфус Буш, мигрант, който пристига от Германия в САЩ, където според рекламното филмче е посрещнат с думите „не си желан тук“. Заради тази реплика някои привърженици на Тръмп призоваха за бойкот на популярната марка бира.

2. Рекламата на 84 Lumber, почти неизвестна компания за строителни материали, предизвика истински фурор и излезе с най-неприкритото политическо послание към новата американска администрация: „Волята да постигнеш успех е винаги добре дошла тук“. Оригиналът (с дължина над 5 минути) беше забранен за излъчване от телевизия Fox, но може да го видите тук:

3. Google решиха да подчертаят красотата на многообразието в американските домове:

4. От „A 10“, козметична марка продукти за коса, предупредиха американците, че ги очакват „поне 4 години ужасна коса“ и само от тях зависи да променят това:

5. „Да сме заедно е красиво“, заявиха от Кока-Кола в 1-минутния си клип, в който млади американци от различни етноси пеят „Америка е красива“ на различни езици:

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. И тук се появяват никому неизвестни протестъри спонсорирани от разни посолства и чуждоправителствени доброжелатели….

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.