Президентът Радев: Светлин русев беляза своето време с таланта и творчеството си

Пет станции на метрото в Киев бяха затворени заради предупреждение за поставени в тях бомби

Ирак започна офанзива за превземане на бастион на ИДИЛ

Лидерите на двете Кореи се срещнаха отново

Димитър Маргаритов, КЗП: Потребителите често не се замислят колко им струват „безплатните“ електронни услуги в Интернет

Казани с боб и лютика димят на кулинарен фест насред Монтана

Вежди Рашидов пред „Труд“: Светлин бе мотор, който движеше държавата ни напред

Австралия: Очакваме признание от Русия, че поемат отговорност за свалянето на малайзийския самолет над Източна Украйна

Криминална история на 1800 години се заплете Тройно убийство е извършено при готско нападение над Филипопол

Цвета Караянчева: Всички ценители на майсторството на Светлин Русев ще съхранят искреното си уважение към приноса му за развитието на изкуството

Вандали поругаха изложбата „За буквите” в центъра на София

Варна показва съкровищата си

Как Тръмп тласка света в ръцете на Путин

Барние прикани Великобритания да приеме споразумение за върховенството на Съда на ЕС

Кметът на Монтана стана чирак-резбар

Анти-Тръмп вълната обхвана и рекламите на Супербоул (ВИДЕО)

Рекламите на Супербоул – финала на сезона на Националната футболна лига на САЩ, са очаквано събитие, при това скъпо. Цената на 30-секунден клип достига 5 млн. долара, или близо 9 милиона лева. Всяка година най-добрите рекламни клипове влизат в новините и различни класации.

2017-а обаче не е обикновена година, защото показа, че дори политиката може да влезе в рекламите по напълно сериозен начин. Някои рекламодатели избраха на отправят ясно послание към президента Доналд Тръмп, а и към американския народ тази година.

Ето пет от тях, подбрани от списание “Тайм”:

1. “Будвайзер” пуснаха реклама, разказваща историята на своя създател – Адолфус Буш, мигрант, който пристига от Германия в САЩ, където според рекламното филмче е посрещнат с думите “не си желан тук”. Заради тази реплика някои привърженици на Тръмп призоваха за бойкот на популярната марка бира.

2. Рекламата на 84 Lumber, почти неизвестна компания за строителни материали, предизвика истински фурор и излезе с най-неприкритото политическо послание към новата американска администрация: “Волята да постигнеш успех е винаги добре дошла тук”. Оригиналът (с дължина над 5 минути) беше забранен за излъчване от телевизия Fox, но може да го видите тук:

3. Google решиха да подчертаят красотата на многообразието в американските домове:

4. От “A 10”, козметична марка продукти за коса, предупредиха американците, че ги очакват “поне 4 години ужасна коса” и само от тях зависи да променят това:

5. “Да сме заедно е красиво”, заявиха от Кока-Кола в 1-минутния си клип, в който млади американци от различни етноси пеят “Америка е красива” на различни езици:

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. И тук се появяват никому неизвестни протестъри спонсорирани от разни посолства и чуждоправителствени доброжелатели….

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.