„Германският пациент” от Михаил Вешим Ще спаси ли българската пукница Хер Бекер

Борисов: Радев е опозиционен лидер За 40 минути не каза една добра дума за държавата, коментира премиерът интервюто на президента

Проф. Тодор Кантарджиев: Изследванията за грип и вирусни заболявания на починалата във Враца ученичка са отрицателни

Оставаме без ток след 5 години

Сачева ще търси Светия синод за социалния закон

ЕК обяви своята „Зелена сделка”

Цигани стреляха и хвърляха камъни по полицаи

София на косъм от трагедия като в Хитрино

Балканстрой с награда за Сграда на годината

Апартаментите за гости с данък до 250 лв. на стая Плащат налог като хотели с 1-2 звезди

Париж разкри реформата на пенсиите Синдикатите я отхвърлиха и обещаха стачките да продължат

Следователи дариха наградата си от ВСС на „Българската Коледа“

Катастрофа между 4 автомобила затруднява движението през прохода „Предела”

Президентът Радев за прокурора, който ще разследва главния прокурор: Въвежда се нова мощна фигура, а нея я няма в конституцията

Варненската УМБАЛ „Св. Марина“ въведе иновативен метод Лекуват пациенти с Паркинсон чрез дълбока мозъчна стимулация

АПИ: Над 1000 машини почистват пътните настилки

Шофьорите да карат внимателно и със скорост, съобразена със зимните условия и без резки маневри. Над 1000 машини почистват пътните настилки в районите със снеговалеж в момента. Работата на екипите не е спирала, но при продължаващи валежи е невъзможно пътищата да са почистени до асфалт. Това съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура“.

Агенция „Пътна инфраструктура“ припомня, че поддържането на пътната инфраструктура е разделено на четири нива, регламентирани в Наредбата за поддържане и текущ ремонт на пътищата от 2012 г. Същите са изискванията и в Германия, и в редица други европейски държави.

В ниво „А“ на поддържане са пътищата с интензивност на движението над 4 000 моторни превозни средства на ден, каквито са магистралите и първокласните пътища и направленията, свързващи съседни области. Допустимата дебелина на снежната покривка на платното при снеговалеж за ниво „А“ е 3 см. Максималният срок за провеждане на снегопочистващите дейности от момента на спиране на снеговалежа или от момента на констатиране на заледяването до постигане на изискванията за ниво „А“ е 2 часа.

В ниво „Б“ са пътищата с трафик между 2 000 и 4 000 МПС на ден. Допустимата дебелина на снежната покривка на платното при снеговалеж е 5 см. Максималният срок за провеждане на снегопочистващите дейности от момента на спиране на снеговалежа или от момента на констатиране на заледяването на пътищата до постигане на изискванията за ниво „Б“ е 3 часа.

В ниво „В“ са пътищата с трафик между 500 и 2000 МПС на ден. Допустимата дебелина на снежната покривка на платното при снеговалеж е 7 см. Максималният срок за провеждане на снегопочистващите дейности от момента на спиране на снеговалежа или от момента на констатиране на заледяването на пътищата до постигане на изискванията за ниво „В“ е 5 часа.

В ниво „Г“ са пътищата с трафик по-малко от 500 МПС на ден. Допустимата дебелина на снежната покривка на платното при снеговалеж е 10 см. Максималният срок за провеждане на снегопочистващите дейности от момента на спиране на снеговалежа или от момента на констатиране на заледяването на пътищата до постигане на изискванията за ниво „Г“ е 8 часа.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.