На 21 август 2019 да почерпят

Българин стана 7-и на световното по плуване

Испания прати военен кораб в Лампедуза, за да ескортира съд с мигранти

Сирийската армия блокира турски наблюдателен пункт

Роман Безяк: „Лудогорец“ е фаворит, но „Марибор“ не е за отписване

ТЕЦ „Бобов дол“ изгаря по 93 тона боклуци на денонощие

Русия показа най-новия си разузнавателен дрон (ВИДЕО) „Алтиус-У“ се управлява чрез спътников канал

Орлин Павлов в дует с Михаела Филева Записват песен към филма „Завръщане”

Хеликоптер се разби в Гърция, загинаха трима души

Сълзотворен газ, палки и водни оръдия срещу кюрдски демонстранти в Турция

Предлагат разредена белина като лекарство-чудо

Беларускиня с дебют в каяка за България

Меркел: Търсим решение за ирландската граница, без преразглеждане на споразумението за Брекзит

Втора клада под „Струма” готова да лумне всеки момент Планина от пластмаси продължава да е струпана на метри от обгорелите колони

Бундесбанк: Разликата между „старите” и „новите” членки на ЕС намалява

Над 150 човека и около 120 машини работят по трасето на автомагистрала „Струма“ в участъка между Благоевград и Крупник Основен изпълнител на лота е "Агромах"

Над 150 човека и около 120 машини – багери, булдозери, валяци, грейдери и др., работят по трасето на автомагистрала „Струма“ в участъка между Благоевград и Крупник, съобщават от АПИ.

Основен изпълнител на лота е „Агромах“, фирмата осигурява и работниците, и техниката.

Строителството на лот 3.1 стартира преди два месеца и на обекта се работи изключително интензивно. В началото на обекта – до Благоевград, е извършено разчистване на площадката, изпълняват се изкопни и насипни дейности, изграждат се водостоци, селскостопански пътища и т. н.

Над 500 000 м2 е обемът на разчистените площи в сервитута на пътя, а над 95 000 м3 е количеството на вече изкопания хумус по трасето. Изкопите на земни и скални почви са над 150 000 м3. Изграден е и насип от основата на трасето в обем от 65 000 м3.

В момента се работи и по прокарването на над 9 км временни пътища за достъп до обекта, обходни маршрути, пътища за доставка на основни строителни материали. Подготвят се и площадките за големите съоръжения по дължината на трасето в първия участък.

Общата дължина на лот 3.1 от АМ „Струма“ е 12,6 км. В участъка между Благоевград и Крупник ще бъдат изградени 2 пътни възела и 20 големи съоръжения – мостове над реки, подлези и надлези. Очаква се обектът да е завършен през есента на 2019 г.

Участъкът между между Благоевград и Крупник от АМ „Струма“ се изгражда със средства от Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г., която се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет.

Тази седмица Европейската комисия одобри проекта за изграждане на 40 км от АМ „Струма“ в участъците Благоевград – Крупник, Кресна – Сандански и тунел „Железница“. Общата стойност на отпуснатите средства от Кохезионния фонд на ЕС е 628 млн. лв. Националното съфинансиране е 111 млн. лв.

lot3-1-31-08-2017Строителството на лот 3.1 Благоевград – Крупник стартира на 31 август 2017 г. През септември миналата година започна изграждането на лот 3.3 Кресна – Сандански и физическият напредък на обекта е около 50%. В момента се провеждат обществените поръчки за изграждането на тунел „Железница“, с прогнозна стойност 250 млн. лв. Срокът за подаване на офертите е до 17,30 ч. на 27 ноември т. г. Те ще бъдат отворени в 14 ч. на 28 ноември. Участъкът е разделен на три лота, а срокът за изпълнението им е 3 години.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Трудоваците са изтрили предишния ми коментар за черноморските вълни, които гарберските боклуци наричат магистрала. Да дойдат аверите на крадеца Борисов и да видят как той с шайката си краде парите. Новата им магистрала не е равна, летиш по морски вълни, асфалта е положен като кръпки на селски път. Отврат. Кога парцала Борисов ще спре да краде парите и ще направи акцент на качеството? Тази магистрала трябва да се прави наново, има много участъци, които трябва да се запълнят , а после да се положи качествен асфалт. Всички проекти , с които се хвали Борисов са такива, защото парите за тях отиват в офшорните му сметки и тези на началниците му, те за това го обичат, защото ги направи мултимилионери с парите на българите.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.