Румяна Арнаудова: Ценко Чоков е имал разрешение да се отклони от мярката „домашен арест“, за да посети стоматолог

Затвор за рецидивист, ограбил шотландец на плажа

Папа Франциск призова националистите да не обвиняват мигрантите за всички злини

Корнелия Нинова: Призовавам Борисов да спре концесията на Летище София

Планински спасители свалиха от Троянския балкан турист с опасност за живота

„Топлофикация София“ дава смартфони в коледна игра за лоялните клиенти

Министър-председателят Борисов проведе телефонен разговор с държавния секретар на САЩ Майк Помпео Премиерът отново е уверил, че България стриктно изпълнява ангажиментите си към НАТО

Прожектират първата българска коледна комедия като подарък за децата на Велико Търново

Полиция и частни охранители ще се грижат за реда по празниците в Търновско Специално внимание ще се обръща на агресивни лица и такива с неадекватно поведение

Осъдиха мъж да гледа 12 пъти „Бамби” заради бракониерство

Президентът на Иран пристига на двудневно посещение в Турция

Увеличение на заплатата за всички, работещи по празници

Учителка от Царево майстори елхи с клонки от морето

Работна група ще обсъжда цената на нощния труд Искането на синдикатите за чувствително повишение на ставката предизвика напрежение в тристранката

Зам.-държавният секретар Джон Съливан: САЩ стои до Македония, Русия иска да подкопае Преспанския договор

Над 150 човека и около 120 машини работят по трасето на автомагистрала „Струма“ в участъка между Благоевград и Крупник Основен изпълнител на лота е "Агромах"

Над 150 човека и около 120 машини – багери, булдозери, валяци, грейдери и др., работят по трасето на автомагистрала „Струма“ в участъка между Благоевград и Крупник, съобщават от АПИ.

Основен изпълнител на лота е „Агромах“, фирмата осигурява и работниците, и техниката.

Строителството на лот 3.1 стартира преди два месеца и на обекта се работи изключително интензивно. В началото на обекта – до Благоевград, е извършено разчистване на площадката, изпълняват се изкопни и насипни дейности, изграждат се водостоци, селскостопански пътища и т. н.

Над 500 000 м2 е обемът на разчистените площи в сервитута на пътя, а над 95 000 м3 е количеството на вече изкопания хумус по трасето. Изкопите на земни и скални почви са над 150 000 м3. Изграден е и насип от основата на трасето в обем от 65 000 м3.

В момента се работи и по прокарването на над 9 км временни пътища за достъп до обекта, обходни маршрути, пътища за доставка на основни строителни материали. Подготвят се и площадките за големите съоръжения по дължината на трасето в първия участък.

Общата дължина на лот 3.1 от АМ „Струма“ е 12,6 км. В участъка между Благоевград и Крупник ще бъдат изградени 2 пътни възела и 20 големи съоръжения – мостове над реки, подлези и надлези. Очаква се обектът да е завършен през есента на 2019 г.

Участъкът между между Благоевград и Крупник от АМ „Струма“ се изгражда със средства от Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 г., която се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет.

Тази седмица Европейската комисия одобри проекта за изграждане на 40 км от АМ „Струма“ в участъците Благоевград – Крупник, Кресна – Сандански и тунел „Железница“. Общата стойност на отпуснатите средства от Кохезионния фонд на ЕС е 628 млн. лв. Националното съфинансиране е 111 млн. лв.

lot3-1-31-08-2017Строителството на лот 3.1 Благоевград – Крупник стартира на 31 август 2017 г. През септември миналата година започна изграждането на лот 3.3 Кресна – Сандански и физическият напредък на обекта е около 50%. В момента се провеждат обществените поръчки за изграждането на тунел „Железница“, с прогнозна стойност 250 млн. лв. Срокът за подаване на офертите е до 17,30 ч. на 27 ноември т. г. Те ще бъдат отворени в 14 ч. на 28 ноември. Участъкът е разделен на три лота, а срокът за изпълнението им е 3 години.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Трудоваците са изтрили предишния ми коментар за черноморските вълни, които гарберските боклуци наричат магистрала. Да дойдат аверите на крадеца Борисов и да видят как той с шайката си краде парите. Новата им магистрала не е равна, летиш по морски вълни, асфалта е положен като кръпки на селски път. Отврат. Кога парцала Борисов ще спре да краде парите и ще направи акцент на качеството? Тази магистрала трябва да се прави наново, има много участъци, които трябва да се запълнят , а после да се положи качествен асфалт. Всички проекти , с които се хвали Борисов са такива, защото парите за тях отиват в офшорните му сметки и тези на началниците му, те за това го обичат, защото ги направи мултимилионери с парите на българите.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.