Българка е бутнала жена на релсите на жп гара в Рим

Проф. Тодор Кантарджиев: Починалото 3-годишно дете е било с риновирус

Изпокараха се за неплатения болничен лист (обзор)

Фонд „Земеделие” ще търси 43,1 млн. лв. от къщи за гости за нарушения

Тамер Левент влиза от сериал в сериал

Белият дом публикува стенограмата от първия телефонен разговор между Тръмп и Зеленски

Фалконът ослепя над София (обзор) Не е лошо да се помисли за нов самолет, заяви шефът на “Авиоотряд” 28

„Труд Уикенд“ – един вестник за два дни

15 милиона лева от ЕС за детски кътове във фирми

„Нормандската четворка“ се събира на 9 декември

Българите живеят с 572 лв. на месец Пестим от дрехи и мебели, с 16% нарастват разходите за здраве

Пендаровски: Икономическото сътрудничество с Русия не е пречка за членството в ЕС

Тръмп в Лондон на 3 декември

Община Габрово спечели делото срещу местната топлофикация и на втора инстанция

Хазната плаща здравните вноски на 4 млн. души 552 хил. българи не са осигурен, много от тях са в сивата икономика

АПИ: Напредва ремонтът на пет виадукта по магистрала „Хемус“

Снимка: АПИ

Напредва ремонтът на съоръженията по АМ „Хемус“. В момента на автомагистралата се обновяват пет виадукта – при 19-ти км, 35-ти, 36-ти, 37-ми, 51-ви, както и тръбата за София на тунел „Витиня“, съобщиха от Агенция „Пътна инфраструктура“.

За улеснение на пътуващите в петък и събота в отсечките с ремонт на автомагистралата има две ленти за пътуващите за Варна и една за София, а в неделя и понеделник съответно две за София и една за Варна. В пиковите часове, когато много хора тръгват на път, е възможно по-бавно предвижване от интензивния трафик, но строителните дейности трябва да се извършат, за да се кара по съоръженията безопасно и удобно.

Дружеството „Автомагистрали“ ЕАД работи изключително мобилизирано, за да може предвидените строителни работи да завършат колкото се може по-скоро и да не се затруднява движението.

На мостовите съоръжения на АМ „Хемус“, които не са обновявани от построяването им през 80-те години, се извършва ремонт на пътната част и стълбовете. Предвидено е полагане на нова асфалтова настилка, нова хидроизолация, както и съвременни системи за пътна безопасност. Стълбовете и фундаментите на виадуктите се усилват с нови бетонови кожуси, подобрява се противоземетръсната устойчивост. На виадуктите „Потоп“ /19-ти км/ и „Коренишки дол“ /36-ти км/ предстои изграждането на нова хидроизолация, нов асфалт и осигурителни системи за безопасност. При 51-ви км продължава работата по долното строене, без това да затруднява движението.

На АМ „Тракия“ преди началото на активния летен сезон приключи ремонтът на три виадукта – при 13-ти, 15-ти и 20-ти км. Съоръженията са с нови пътни плочи, асфалтобетонова настилка, хидроизолация, мантинели и парапети. Без да се възпрепятства трафикът продължават строителните работи по конструктивното укрепване както на тези три съоръжения, така и на още две – при 17-ти и 18-ти километър. Ремонтират се стълбовете, устоите, фундаментите, долната повърхност на пътна плоча и т. н.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.