Жилищата в Пловдив поскъпнаха с 8 на сто Апартаментите с две спални станаха хит

Тръмп се появи изненадващо на световната среща на ООН за климата

Хотели са ужилени от фалита на Томас Кук Зимните курорти имат време да продадат стаите си

Борисов: България разполага с блестящи лекари и медицински специалисти, чиито опит и експертиза са известни в цял свят Работим за достъп до най-модерните методи за лечение, заяви премиерът

Застраховат армията за 192 000 лева

Стотици хиляди бедстват заради фалита на „Томас Кук” (обзор)

Почина проф. Никола Георгиев

Министър Ангелкова за фалита на туроператора „Томас Кук“: В непрекъснат контакт сме с британското посолство

Премиерът Борисов: Членството на страната ни в НАТО и ЕС е основа на отбранителната политика на България

Взрив в супермаркет в Австрия рани 9 души

АТАКА иска да се забрани продажбата на държавни имоти

Исус „умря“ на ринга, възкръсна във фейсбук (обзор)

БСП регистрира кандидатите за районни кметове, кметове на кметства и листата за общински съветници в София

Дворът на кирилицата приюти патриарх и митрополит

Вижте разяснителния клип на ЦИК за местните избори (ВИДЕО)

АПИ: По-устойчивите ремонти на магистралите ще започнат в края на март или началото на април

Заради зачестилите сигнали за дупки появили се по автомагистралите, от Агенция „Пътна инфраструктура“ заявиха, че работят постоянно по отстраняването на всички проблеми, информира БНТ. Инженер Георги Златев насърчи хората да продължават да подават сигнали в АПИ, тъй като това помага за по-бързото отстраняване на проблемите по пътищата.

„Обикновено най-много дупки има по най-натоварените участъци. Това са автомагистралите и първокласните пътища. Между участъка между Вакарел и Ихтиман, който е един от останалите не ремонтирани участъци, наистина се отвориха доста дупки и за това беше разпоредено и се изпълни от страна на поддържащата фирма спешно запълване на тези дупки със студена смес. В зависимост от натоварването и изпълнението, студената смес издържа между седмица и месец“, обясни инженер Георги Златев от АПИ.

Той е категоричен, че сигналите подавани от хората са много полезни на Агенцията.

„Магистралите са високоскоростни и ние сме длъжни да следим да няма неравности и дупки, за да не се стигне до инциденти. Сигналите, които хората подават са изключително полезни за агенцията, тъй като им помага по-бързо да се информира къде има дупки“, каза Георги Златев.

Ремонтите, които са извършени сега са временни и когато се затопли времето ще се предприемат по-дългосрочни мерки.

„В зависимост от метеорологичните условия в края на март или началото на април да започне ремонтът с топла смес. Това може да започне, когато температурата на въздуха стане над 5 градуса в момента на работа. Тогава можем да започнем ремонти, които да са по-устойчиви във времето, поясни Златев.“

В участъците, където скоро е извършено цялостно преасфалтиране, към настоящия момент нямаме дефекти.

 

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Neravnosti? ami neka da poteglqt ot burgas za sofiq. Sled karnobat, e edno podskachane, lashkane, dupkite ne komentiram. Te sa ot zimata deto ni iznenada. Novo ime na magistralata “ Dunavski Valni“.

  2. Какви ремонти бря, нали има нема преди година две или три бяха завършени магистралите? Сега бойко борисов да вади откраднатите милиарди да ремонтира.

  3. Всичко е резултат от асфалтовата политика на Боко , известен с почетната титла ……. – близките му пътностроителни фирми , които имат следната практика – примерно асфалтират 10 м2 на платното – до него има дупка в асфалта колкото за една лопата – оставят я непокрита – от дупчица/дете да стане дупка/юноша и накрая завършена яма – осигуряване на фирмата със сигурен хоризонт за непрекъснато асфалтиране и благославяне на Боко и гласуване за герберастите . Това явление трябва да са го забелязали всички непредубедени българи – граждани и селяни .

  4. Не ми е ясно защо модераторите не пускат коментарите ми като съм ги написал ? Горният г- ни мисли за малоумни като твърди „…В участъците, където скоро е извършено цялостно преасфалтиране, към настоящия момент нямаме дефекти…“ – ежедневието сочи друго – пълна скръб за сметка на данъкоплатците !

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.