Георги Вълев от „Килърите“: Властта и бизнесът убиха Петър Христов

Дете е със счупен крак в болница, след като е блъснато на пешеходна пътека във Варна

Премиерът Бойко Борисов обсъди темата за единния цифров пазар с министър-председателя на Люксембург Ксавие Бетел

Удължиха извънредното положение в Турция с още три месеца

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в петък, 19 януари 2018

Отвод на съдията по делото Мартин Петров – „УниКредит Булбанк” Бивша служителка на трезора обявена за национално издирване

Цветан Цветанов проведе серия от работни срещи в Лондон

Германия задмина САЩ като световен лидер Рекордно ниско доверие към Съединените щати, изпреварва ги и Китай

Екатерина Захариева: Договорът за добросъседство с Македония няма да остане само на хартия

Турция търси руска подкрепа за щурм в Сирия САЩ отричат за новата “сирийска армия”

500 милиона лева търсят общините за туризъм Най-скъпият проект в картата на ресорното министерство е на община Челопеч за Моторспорт парк на стойност 120 млн. евро

Влак блъсна изоставена каруца в Казанлък, спряно е жп движението между София и Бургас 

Румен Порожанов: България притежава значителен потенциал за производство на качествена продукция

Божидар Данев, председател на АОБР, пред “Труд”: Зелените блокират инвестиции и работни места Когато икономиката не се развива, няма работа и увеличение на доходите

Кремъл: Новият закон за суверенитета на Киев се равнява на подготовка за война

АПИ: По-устойчивите ремонти на магистралите ще започнат в края на март или началото на април

Снимка: Архив

Заради зачестилите сигнали за дупки появили се по автомагистралите, от Агенция „Пътна инфраструктура“ заявиха, че работят постоянно по отстраняването на всички проблеми, информира БНТ. Инженер Георги Златев насърчи хората да продължават да подават сигнали в АПИ, тъй като това помага за по-бързото отстраняване на проблемите по пътищата.

„Обикновено най-много дупки има по най-натоварените участъци. Това са автомагистралите и първокласните пътища. Между участъка между Вакарел и Ихтиман, който е един от останалите не ремонтирани участъци, наистина се отвориха доста дупки и за това беше разпоредено и се изпълни от страна на поддържащата фирма спешно запълване на тези дупки със студена смес. В зависимост от натоварването и изпълнението, студената смес издържа между седмица и месец“, обясни инженер Георги Златев от АПИ.

Той е категоричен, че сигналите подавани от хората са много полезни на Агенцията.

„Магистралите са високоскоростни и ние сме длъжни да следим да няма неравности и дупки, за да не се стигне до инциденти. Сигналите, които хората подават са изключително полезни за агенцията, тъй като им помага по-бързо да се информира къде има дупки“, каза Георги Златев.

Ремонтите, които са извършени сега са временни и когато се затопли времето ще се предприемат по-дългосрочни мерки.

„В зависимост от метеорологичните условия в края на март или началото на април да започне ремонтът с топла смес. Това може да започне, когато температурата на въздуха стане над 5 градуса в момента на работа. Тогава можем да започнем ремонти, които да са по-устойчиви във времето, поясни Златев.“

В участъците, където скоро е извършено цялостно преасфалтиране, към настоящия момент нямаме дефекти.

 

 

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (4)

  1. Neravnosti? ami neka da poteglqt ot burgas za sofiq. Sled karnobat, e edno podskachane, lashkane, dupkite ne komentiram. Te sa ot zimata deto ni iznenada. Novo ime na magistralata “ Dunavski Valni“.

  2. Какви ремонти бря, нали има нема преди година две или три бяха завършени магистралите? Сега бойко борисов да вади откраднатите милиарди да ремонтира.

  3. Всичко е резултат от асфалтовата политика на Боко , известен с почетната титла ……. – близките му пътностроителни фирми , които имат следната практика – примерно асфалтират 10 м2 на платното – до него има дупка в асфалта колкото за една лопата – оставят я непокрита – от дупчица/дете да стане дупка/юноша и накрая завършена яма – осигуряване на фирмата със сигурен хоризонт за непрекъснато асфалтиране и благославяне на Боко и гласуване за герберастите . Това явление трябва да са го забелязали всички непредубедени българи – граждани и селяни .

  4. Не ми е ясно защо модераторите не пускат коментарите ми като съм ги написал ? Горният г- ни мисли за малоумни като твърди „…В участъците, където скоро е извършено цялостно преасфалтиране, към настоящия момент нямаме дефекти…“ – ежедневието сочи друго – пълна скръб за сметка на данъкоплатците !

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.