На 28 февруари 2020 да почерпят

Дневният хороскоп на Алена за петък, 28.02.2020

Почина началникът на отбраната ген. Андрей Боцев

ФБР пише за Хемингуей, Елвис, Ленън и Марлене Избрани текстове от личните досиета на знаменитостите

Жертвите на коронавируса в Италия станаха 17

Президентът връчи награди за отговорен бизнес

Емисиите от фини прахови частици в Стара Загора са под нормите

Нови 14 случая на коронавирус в Германия

Путин отказал да ползва двойници Предлагали му от съображения за сигурност

Трус с магнитуд 3,1 по Рихтер бе регистриран в Албания

Вирус истерия тресе България (обзор) В аптеките няма дезинфектанти, маски, термометри и противогрипни препарати

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 28 февруари 2020

Кметовете в община Сливен ще разясняват на хората за коронавируса, нюкясълската болест и инфлуенцата

Затвор за турски гражданин, причинил катастрофа с една жертва и трима ранени

Половин България пие незаконна вода (обзор) 2960 от водовземните съоръжения на територията на страната нямат разрешителни, но се ползват от градове и села

АПИ: Преасфалтиран е участъкът от пътя Своге – София Утре отсечката ще бъде маркирана с шумяща маркировка

Преасфалтиран е участъкът от път II-16 Своге – София. Утре ще се полага маркировката, съобщават от АПИ.

В 20 ч. ще бъде възстановено движението за всички превозни средства по преасфалтирания участък от път II-16 Своге – София. За да не се затруднява трафикът днес движението се пуска без пътна маркировка и шофьорите трябва да карат внимателно. Утре отсечката ще бъде маркирана с шумяща маркировка с цел повишаване безопасността на движение. При полагането й превозните средства няма да се спират, но трябва да се кара със съобразена скорост и да се спазват указанията на „Пътна полиция“.

Днес бе подменен износващият асфалтов пласт в отсечката от водостока, преди пътния инцидент, до моста над река Лесковдолска. Направените анализи показват, че основният асфалтов пласт – биндер, е изпълнен съгласно изискванията и вложените в него материали отговарят на утвърдените технически норми. Материалите и рецептурата, които сега са използвани в полагания асфалт са одобрени от Института по пътища и мостове. Коефициентът на полируемост е по-висок от одобрените от инженера на проекта при основния ремонт на участъка.

През следващата седмица започва одит по пътната безопасност и преглед на цялостното състояние на близо 82-километров участък на второкласния път през Искърското дефиле от лицензирани външни одитори по пътна безопасност. Въз основа на техните заключения ще бъдат взети решения какви допълнителни ремонтни дейности трябва да бъдат предприети и мероприятия, свързани с повишаване безопасността на движение, включително и с поставянето на допълнителни ограничителни системи и пътни знаци. Според Правилника за прилагане на Закона за пътищата – чл. 48, т. 1, „б“, в урбанизираните територии за населените места до 100 000 души, каквато е и община Своге, Агенция „Пътна инфраструктура“ отговаря за поддържането на платното за движение – т. е. от бордюр до бордюр. Отговорност на конкретната община са тротоарите, подземните съоръжения, велосипедните алеи, паркингите, пешеходните подлези, осветлението и крайпътното озеленяване извън платното за движение на републиканските пътища в границите на населените места.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. Какъв е този Институт по пътища и мостове, одобрил полируемост на износоустойчивия асфалтов слой по-висока от тази, зададена от проектанта? Да не е този на Г.Харизанов?

  2. Тепърва се започват одити… А досега къде спаха властите ?

  3. Интересен абзац от статията: “Коефициентът на полируемост е по-висок от одобрените от инженера на проекта при основния ремонт на участъка.”!!! Навежда на мисли, че възложителят на предишния ремонт, за да излезе по-евтинко е поръчал калпаво качество – демек онзи цайсест трътльо Ненков е гледал да накисне всички други -шофьора, изпълнителя, общината и т.н само за да не признае грешката на подчиненото му ведомство!!! И това ако не е гьонсуратлък, здраве му кажи!!!

  4. Ей, да не сложите на друг участък шумяща маркировка! Сакън! Най-лесно програма Хоризонт да на тъпче в ушите мантрата „Трябвате ни живи“ и някакъв диджей или рокаджия да ни съветва да слагаме колани. Ефектът е по-малък от нула, но на кого му пука. Това е България – зоната на здрача, където нищо не е ясно и работата е с нулева резултатност. А, да, сетих се: вместо шумяща маркировка медиите да спретнат нов молебен за 2018 г. и пътят до Своге да се наръси със захар… Е, може и захарин ако е по-евтино. С обществена поръчка, разбира се… Идиоти!!!

  5. Асфалта само за шоплука ли е?АПИ проверявали ли са скоро пътя Девня-Белослав например?

    1. Какво да са правили АПИ? Проверка ли? АПИ и министрите само дуят бузи и се притесняват да не вземат да свършат нещо. Асфалт има там където има избиратели. В шоплука са най-много избирателите затова асфалта е там

  6. А викахте ли поп да смутолеви под носа си някакви притчи? А местното ръководство дойде ли на откриването на новия асфалт? А имаше ли представители на държавното ръководство, политици и депутати? А банкет след асфалтирането имаше ли? А награди накрая имаше ли? А след 1 месец ще ремонтирате ли пътя за някоя забравена тръба или кабел? Щеше да бъде комично и смешно ако не беше толкова трагично!!!

  7. А колко просто беше. Само някой общински служител трябваше да окастри храстите на завоя за да има видимост. И толкоз.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.