Чуждите инвестиции се понижиха с 40%

Руски учени: Астероид може да удари Земята през 2068 година

3,6 млрд. евро са приходите от международен туризъм Отчита се ръст от 6,6%

Петър Попангелов: Курортите имат нужда от развитие Нито планините са ниски, нито сезонът е къс, смята скиор №1 за всички времена у нас

Анита Мейзер пред съда: Аз съм птичка, стреляна с оръдие

Томислав Дончев: През пролетта ще знаем къде има излишни звена в администрацията

Епизод от руската анимация „Маша и Мечокът“ влезе в Гинес

Вицепремиерът Красимир Каракачанов: Парите за ромите не дават ефект

„Ислямска държава“ обяви за свое дело експлозията в руския град Магнитогорск

Гръцкият парламент гласува ратификацията на Преспанския договор следващата седмица

Благотворителност и бели мечки на „Бизнесдама“ на годината Изисканото събитие събра над 170 специални гости от различни сфери

Затвор за двама българи и сириец, организирали канал за нелегални мигранти

Екипи от 3 полицейски управления проверяваха шофьори в Шумен За два часа са наложени 61 санкции

Пловдив пред грипна епидемия, спряха свижданията в болниците Цяла седмица ваканция обявиха в самоковски училища

Димитров: Уважавам Агаси, защото е искрен

АПИ: Преасфалтиран е участъкът от пътя Своге – София Утре отсечката ще бъде маркирана с шумяща маркировка

Снимки: АПИ

Преасфалтиран е участъкът от път II-16 Своге – София. Утре ще се полага маркировката, съобщават от АПИ.

В 20 ч. ще бъде възстановено движението за всички превозни средства по преасфалтирания участък от път II-16 Своге – София. За да не се затруднява трафикът днес движението се пуска без пътна маркировка и шофьорите трябва да карат внимателно. Утре отсечката ще бъде маркирана с шумяща маркировка с цел повишаване безопасността на движение. При полагането й превозните средства няма да се спират, но трябва да се кара със съобразена скорост и да се спазват указанията на „Пътна полиция“.

Днес бе подменен износващият асфалтов пласт в отсечката от водостока, преди пътния инцидент, до моста над река Лесковдолска. Направените анализи показват, че основният асфалтов пласт – биндер, е изпълнен съгласно изискванията и вложените в него материали отговарят на утвърдените технически норми. Материалите и рецептурата, които сега са използвани в полагания асфалт са одобрени от Института по пътища и мостове. Коефициентът на полируемост е по-висок от одобрените от инженера на проекта при основния ремонт на участъка.

През следващата седмица започва одит по пътната безопасност и преглед на цялостното състояние на близо 82-километров участък на второкласния път през Искърското дефиле от лицензирани външни одитори по пътна безопасност. Въз основа на техните заключения ще бъдат взети решения какви допълнителни ремонтни дейности трябва да бъдат предприети и мероприятия, свързани с повишаване безопасността на движение, включително и с поставянето на допълнителни ограничителни системи и пътни знаци. Според Правилника за прилагане на Закона за пътищата – чл. 48, т. 1, „б“, в урбанизираните територии за населените места до 100 000 души, каквато е и община Своге, Агенция „Пътна инфраструктура“ отговаря за поддържането на платното за движение – т. е. от бордюр до бордюр. Отговорност на конкретната община са тротоарите, подземните съоръжения, велосипедните алеи, паркингите, пешеходните подлези, осветлението и крайпътното озеленяване извън платното за движение на републиканските пътища в границите на населените места.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (9)

  1. Какъв е този Институт по пътища и мостове, одобрил полируемост на износоустойчивия асфалтов слой по-висока от тази, зададена от проектанта? Да не е този на Г.Харизанов?

  2. Интересен абзац от статията: “Коефициентът на полируемост е по-висок от одобрените от инженера на проекта при основния ремонт на участъка.”!!! Навежда на мисли, че възложителят на предишния ремонт, за да излезе по-евтинко е поръчал калпаво качество – демек онзи цайсест трътльо Ненков е гледал да накисне всички други -шофьора, изпълнителя, общината и т.н само за да не признае грешката на подчиненото му ведомство!!! И това ако не е гьонсуратлък, здраве му кажи!!!

  3. Ей, да не сложите на друг участък шумяща маркировка! Сакън! Най-лесно програма Хоризонт да на тъпче в ушите мантрата „Трябвате ни живи“ и някакъв диджей или рокаджия да ни съветва да слагаме колани. Ефектът е по-малък от нула, но на кого му пука. Това е България – зоната на здрача, където нищо не е ясно и работата е с нулева резултатност. А, да, сетих се: вместо шумяща маркировка медиите да спретнат нов молебен за 2018 г. и пътят до Своге да се наръси със захар… Е, може и захарин ако е по-евтино. С обществена поръчка, разбира се… Идиоти!!!

  4. Асфалта само за шоплука ли е?АПИ проверявали ли са скоро пътя Девня-Белослав например?

    1. Какво да са правили АПИ? Проверка ли? АПИ и министрите само дуят бузи и се притесняват да не вземат да свършат нещо. Асфалт има там където има избиратели. В шоплука са най-много избирателите затова асфалта е там

  5. А викахте ли поп да смутолеви под носа си някакви притчи? А местното ръководство дойде ли на откриването на новия асфалт? А имаше ли представители на държавното ръководство, политици и депутати? А банкет след асфалтирането имаше ли? А награди накрая имаше ли? А след 1 месец ще ремонтирате ли пътя за някоя забравена тръба или кабел? Щеше да бъде комично и смешно ако не беше толкова трагично!!!

  6. А колко просто беше. Само някой общински служител трябваше да окастри храстите на завоя за да има видимост. И толкоз.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.