Инвеститори се насочват към „Лозенската яка”

Трима ранени в тежка катастрофа

Деца намериха 100 лв. и ги върнаха

Срути се част от стълбище в училище в Кърджали, евакуираха всички ученици Инцидентът е станал по време на концерт във фоайето

ДАМТН: Все още се предлагат потенциално опасни пиротехнически изделия на пазара

Може ли да ми забранят да ползвам неплатен отпуск?

Скандал с Нобела за литература заради лауреат – фен на Милошевич

Заподозреният за нападението в чешка болница се самоуби

Откриха ново огнище на африканска чума по свинете около добричко село

Младежи въртели наркопазара в Елин Пелин, родителите им знаели

Започва делото срещу Викторио Александров, убил приятелката и детето си

Галена с много провокативна визия в последния си клип

Селфи отведе полицаи при ученик с марихуана Първата реколта от 500 грама е иззета

Прокуратурата: Разследването на опита за отравяне на Емилиян Гебрев продължава Очакват се резултатите от видеотехническата експертиза, възложена на ФБР

Християн Бакалов: Парижани ахнаха на спектакъла ми Мечтая си хората да не ходят на театър, само за да си запълват времето и за развлечение, признава световният артист

АПИ: Продължават летните ремонти по магистралите

Магистрала „Хемус“, която е изградена преди повече от 35 години е може би пътят, в който има най-много необходимост от ремонтни дейности предвид това, че последните 30-35 години по тази магистрала не е правено нищо и това главно по съоръженията – тунели и мостови съоръжения. Това обясни пред БНТ Светослав Глосов, член на Управителния съвет на АПИ.

„Зимата е невъзможно да се работи по тези виадукти, те са в тежко състояние, някои от елементите на съоръженията са в предаварийно ситуция, затова и толкова спешно се наложи тяхното отремонтиране“, каза Глосов.

Предстои довършване на ремонта на тунела на Витиня -преди време там беше подновено осветлени и други елементи, допълни Глосов. „Знаете миналата година десните тръби на Витиня и Ечемишка бяха изцяло ремонтирани, въведени във вид, съгласно европейските изисквания и съвсем съвременни тунели в България. Така че по „Хемус“ ремонтите ще продължат в тези участъци“.

По отношение на магистрала „Тракия“ Глосов обясни, че в момента тече ремонт между 134 и 156 километър – частта между Пловдив и Чирпан. От 1995 година там не е ремонтирано нищо, обясни той и подчерта, че по участъка се работи сериозно.

Има две кални свлачища, които са се получили през зимата по АМ „Люлин“ и по тях се работи в момента, затова е затруднено движението в посока към София. „Работи се и събота и неделя така че максимално бързо да бъдат укрепени тези свлачища.“

„По магистрала „Струма“ предстоят три лота, два от които са в процес на изграждане. Лот 3.3, който е от Кресна до Сандански, се работи и ще бъде въведен в експлоатация предсрочно – очакванията са края на октомври да бъде въведен в експлоатация. По лот 3.1 проблемът с археологията, който нашумя, считаме, че не е проблем, археолозите са в графика с разкопките, които правят. 20 юли е техният срок да се произнесат. Най-вероятно по това, което в момента се коментира от тяхна страна, ако има ценни артефакти, те да бъдат изнесени настрани и магистралата да продължи“, каза Глосов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.