Тереза Мей: Вярвам, че курсът, която съм поела, е правилният за нашата страна

Митко от „Фермата“ разказа шокиращи детайли за мутренското си минало

Цветан Цветанов: Системната политическа атака на БСП към нас е изградена с фалшиви новини

Технология запазва косата при химиотерапия Лекувани са над 100 000 пациенти в 35 различни държави

Родители алармират: Охранител на училищен автобус обижда и бие деца

САЩ може да изгубят война срещу Русия Иран и КНДР са новите заплахи

Свалят цените на горивата с нови мерки Фирмите от сектора ще продължат да работят с минимална печалба

Бутонът за бдителност във влака-убиец на Хитрино бил включен

Тайните на ръката – хиромантия Купи утре заедно с „Труд“ само за 14.90 лв. уникалната книга

Премиерите Борисов и Ципрас дискутираха проекти в секторите транспорт и енергетика

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в петък, 16 ноември 2018

До 5 г. затвор за тормоз вкъщи И роза върху колата можела да доведе до убийство или самоубийство

Петър Иванов: Проблемът на американския бизнес е, че той идва в Европа през дружества в Холандия или в Ирландия

Самоубиец скочи от виадукт „Бебреш”

Министър Петков: Исканията на майките на деца с увреждания се удовлетворяват

АПИ: Продължават летните ремонти по магистралите

Магистрала „Хемус“, която е изградена преди повече от 35 години е може би пътят, в който има най-много необходимост от ремонтни дейности предвид това, че последните 30-35 години по тази магистрала не е правено нищо и това главно по съоръженията – тунели и мостови съоръжения. Това обясни пред БНТ Светослав Глосов, член на Управителния съвет на АПИ.

„Зимата е невъзможно да се работи по тези виадукти, те са в тежко състояние, някои от елементите на съоръженията са в предаварийно ситуция, затова и толкова спешно се наложи тяхното отремонтиране“, каза Глосов.

Предстои довършване на ремонта на тунела на Витиня -преди време там беше подновено осветлени и други елементи, допълни Глосов. „Знаете миналата година десните тръби на Витиня и Ечемишка бяха изцяло ремонтирани, въведени във вид, съгласно европейските изисквания и съвсем съвременни тунели в България. Така че по „Хемус“ ремонтите ще продължат в тези участъци“.

По отношение на магистрала „Тракия“ Глосов обясни, че в момента тече ремонт между 134 и 156 километър – частта между Пловдив и Чирпан. От 1995 година там не е ремонтирано нищо, обясни той и подчерта, че по участъка се работи сериозно.

Има две кални свлачища, които са се получили през зимата по АМ „Люлин“ и по тях се работи в момента, затова е затруднено движението в посока към София. „Работи се и събота и неделя така че максимално бързо да бъдат укрепени тези свлачища.“

„По магистрала „Струма“ предстоят три лота, два от които са в процес на изграждане. Лот 3.3, който е от Кресна до Сандански, се работи и ще бъде въведен в експлоатация предсрочно – очакванията са края на октомври да бъде въведен в експлоатация. По лот 3.1 проблемът с археологията, който нашумя, считаме, че не е проблем, археолозите са в графика с разкопките, които правят. 20 юли е техният срок да се произнесат. Най-вероятно по това, което в момента се коментира от тяхна страна, ако има ценни артефакти, те да бъдат изнесени настрани и магистралата да продължи“, каза Глосов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.