На 24 януари 2019 да почерпят

Тръмп призна Хуан Гуайдо за временен президент на Венецуела

Путин и Ердоган обещаха да довършат „Турски поток“ до края на 2019 г. Двете страни ще засилят сътрудничеството си за стабилизиране на Сирия

И уискито жертва на Брекзит без сделка Производители предупреждават за оскъпяване на напитката и проблеми с износа й

Русия представи ракетата „нарушител“ на пакта със САЩ 9М729 накара Вашингтон да обяви, че излиза от подписания през 1987 г. договор с Москва

Швейцарският WWF с намеса в държавната политика за туризма „Зелената“ офшорка пробутва на Министерския съвет стар и манипулативен доклад за Пирин. Вместо ски предлагат археологически екскурзии и фото разходки

Висока лавинна опасност през следващите дни, ПСС съветва да бъдем внимателни в планината

Здравето опасно за българските лекари Поне четири са нападенията в спешни центрове последните дни

Ердоган: Развитието на отношенията между Русия и Турция влияе позитивно на регионалната сигурност

Депутатите узакониха проверки на публикации (обзор) Комисията за защита на личните данни има право да влиза в медии и да рови в компютрите на журналистите

Осигуряване след пенсиониране и облекчения за деца

Нинова покани Ахчиева в телевизията на БСП

3 млн. души губят акциите си от приватизацията АИКБ настояват да се оттегли предложението

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 24 януари 2019

Българско дружество купи банка в Молдова Холдинг “Доверие” взима 64% от Moldindconbank

АПИ: Продължават летните ремонти по магистралите

Магистрала „Хемус“, която е изградена преди повече от 35 години е може би пътят, в който има най-много необходимост от ремонтни дейности предвид това, че последните 30-35 години по тази магистрала не е правено нищо и това главно по съоръженията – тунели и мостови съоръжения. Това обясни пред БНТ Светослав Глосов, член на Управителния съвет на АПИ.

„Зимата е невъзможно да се работи по тези виадукти, те са в тежко състояние, някои от елементите на съоръженията са в предаварийно ситуция, затова и толкова спешно се наложи тяхното отремонтиране“, каза Глосов.

Предстои довършване на ремонта на тунела на Витиня -преди време там беше подновено осветлени и други елементи, допълни Глосов. „Знаете миналата година десните тръби на Витиня и Ечемишка бяха изцяло ремонтирани, въведени във вид, съгласно европейските изисквания и съвсем съвременни тунели в България. Така че по „Хемус“ ремонтите ще продължат в тези участъци“.

По отношение на магистрала „Тракия“ Глосов обясни, че в момента тече ремонт между 134 и 156 километър – частта между Пловдив и Чирпан. От 1995 година там не е ремонтирано нищо, обясни той и подчерта, че по участъка се работи сериозно.

Има две кални свлачища, които са се получили през зимата по АМ „Люлин“ и по тях се работи в момента, затова е затруднено движението в посока към София. „Работи се и събота и неделя така че максимално бързо да бъдат укрепени тези свлачища.“

„По магистрала „Струма“ предстоят три лота, два от които са в процес на изграждане. Лот 3.3, който е от Кресна до Сандански, се работи и ще бъде въведен в експлоатация предсрочно – очакванията са края на октомври да бъде въведен в експлоатация. По лот 3.1 проблемът с археологията, който нашумя, считаме, че не е проблем, археолозите са в графика с разкопките, които правят. 20 юли е техният срок да се произнесат. Най-вероятно по това, което в момента се коментира от тяхна страна, ако има ценни артефакти, те да бъдат изнесени настрани и магистралата да продължи“, каза Глосов.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.