Борисов: Казал съм на Димов, ако има възможност да се приеме точка за втори лифт на Банско, аз ще съм вносител (ВИДЕО)

Левандовски и Рибери се записаха в историята

Роналдо изпревари Меси и Суарес

Задържаха българин за наркотрафик в Истанбул

Районната прокуратура в Кнежа внесе обвинителен акт Съдят шофьор на камион, пребил двама даяджии Удрял единия от инспекторите със стоп палка по главата

Белгийският съд прекрати делото за екстрадиция на Пучдемон

Австралийски огнеборец направи пожар при демонстрация на опасностите от огъня на открито

Walt Disney купува 21st Century Fox за 52 милиарда долара ​

Година след атентата на коледен базар Берлин задържа свързани с терористичната атака

Посланикът на Русия Анатолий Макаров: Руският президент, който и да е той, ще дойде в България през 2018 г. Посланикът пя “Моя страна, моя България” пред журналисти

Дирят за убийство министър на щастието Лал Сингх Аря е член на управляващата индийска партия

Приключи ежегодната пресконференция на руския държавен глава Путин: Опонентите на Тръмп вредят на САЩ, като измислят истории за контакти с Русия

Кирил Ананиев: Националната здравна карта ще бъде готова до три месеца

Илияна Йотова: 2017 г. бележи нов етап в отношенията между България и Македония

Режисьорът Иван Ничев търси напълно непознати лица Кастингът за новия филм на твореца – „Старите кучета“ е през уикенда

БДЖ има нужда от спешна финансова помо от държавата

Снимка: БДЖ/ архив

БДЖ има нужда от спешна държавна намеса и инвестиции в нови влакове. Така „Пътнически превози” ще започнат да печелят, ще бъдат конкуренти на пазара на превозвачите и така ще има свежи пари за обслужване на дълговете на дружеството. Това посочи пред БТВ Владимир Владимиров, който беше освободен от длъжността директор на БДЖ по-рано тази седмица.

Той посочи, че 2017 г. ще е повратна за дружеството, защото ще има нужда от решителна държавна намеса, тъй като новите плащания по задълженията наближават, а ресурсите на компания са изчерпани.

„През 2009-та БДЖ имаше дългове от стотици милиони, разходи по кредитори, дела и лихви. От железниците излязоха над 600 млн. лв., а задлъжнялостта днес е около 445 млн. лв. БДЖ вече няма ресурс да заделя тези средства”, категоричен е Владимиров.

Той допълни, че само дълговете на „Пътнически превози” са около 360 млн. лв. и трябва да се платят тази година. За да работят служителите в адекватни условия на труд са нужни нови 5 до 10 млн. лв.Според Владимиров холдингът е напълно реформиран – спрени са кражбите, намалени са служителите, продадени са бракувани активи и ресурсът на компанията е напълно изчерпан. „В „Пътнически превози” се ползват влакове на около 30-40 години. Вагоните дори нямат климатизация”, коментира той.

Дори да се реши проблема със задълженията пътническите влакове не са конкурентни на пазара на превозите.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. “БДЖ има нужда от спешна финансова помо от държавата” Истина е само ПОМО ще и помогне….

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.