Eнергийни напитки или кафе? Масираната реклама дава повод за основателна тревога

На 27 май 2018 да почерпят

Велик Бейл и комични вратарски грешки – “Реал” отново е футболният крал на Европа (СНИМКИ и ВИДЕО) Кралският клуб спечели финала срещу "Ливърпул" с 3:1

Най-високият човек в историята

Съюзът на колекционерите в България: Сбогом, Маестро Светлин Русев!

Нападение срещу център на “Белите каски” в Сирия, петима спасители са убити

Швеция тества електрически път Участъкът от 2 км е първият по рода си в света

ОПЕК и Русия се договарят да увеличат добива на петрол

Израелски военен, ранен на Западния бряг, почина в болница

Вирусът Нипа – новата Ебола СЗО го постави в Топ 10 на най-опасните патогени

Шофьорът на камиона, в който бяха открити 191 кг хероин, остава в ареста

Съобщенията от институциите да са само на роден език, предлагат патриотите

30 годишен бургазлия се хвърли от 7 етаж

Акция „Бира за смет“ чисти плажа Срещу 100 кенчета кехлибарена течност доброволци събраха 2 тона боклук

Пиян съсипа картина в известна московска галерия

БДЖ има нужда от спешна финансова помо от държавата

Снимка: БДЖ/ архив

БДЖ има нужда от спешна държавна намеса и инвестиции в нови влакове. Така „Пътнически превози” ще започнат да печелят, ще бъдат конкуренти на пазара на превозвачите и така ще има свежи пари за обслужване на дълговете на дружеството. Това посочи пред БТВ Владимир Владимиров, който беше освободен от длъжността директор на БДЖ по-рано тази седмица.

Той посочи, че 2017 г. ще е повратна за дружеството, защото ще има нужда от решителна държавна намеса, тъй като новите плащания по задълженията наближават, а ресурсите на компания са изчерпани.

„През 2009-та БДЖ имаше дългове от стотици милиони, разходи по кредитори, дела и лихви. От железниците излязоха над 600 млн. лв., а задлъжнялостта днес е около 445 млн. лв. БДЖ вече няма ресурс да заделя тези средства”, категоричен е Владимиров.

Той допълни, че само дълговете на „Пътнически превози” са около 360 млн. лв. и трябва да се платят тази година. За да работят служителите в адекватни условия на труд са нужни нови 5 до 10 млн. лв.Според Владимиров холдингът е напълно реформиран – спрени са кражбите, намалени са служителите, продадени са бракувани активи и ресурсът на компанията е напълно изчерпан. „В „Пътнически превози” се ползват влакове на около 30-40 години. Вагоните дори нямат климатизация”, коментира той.

Дори да се реши проблема със задълженията пътническите влакове не са конкурентни на пазара на превозите.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. “БДЖ има нужда от спешна финансова помо от държавата” Истина е само ПОМО ще и помогне….

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.