Иран постави на ЕС седем условия, за да остане в ядреното споразумение

Большой се оказа тесен за българския талант

Арести в България и Испания: Разбиха международна банда обирджии Конфискувани са 4 диаманта на стойност 2,6 млн. евро

Въоръжен мъж е взел заложници в търговски център в Южна Англия

Стартира срещата в Ню Йорк между Никола Димитров и Никос Кодзиас за спора за името на Македония

Институциите: Бившите собственици на автомобили да проверят дали новите са ги пререгистрирали

НЗОК оряза парите на болниците за април Първи са дали сигнали от Карлово, Гоце Делчев и Казанлък

Разградчанин плати такса смет с 15 кг жълти стотинки

Сметище стана парк с фонтан

42 фирми раздвижиха кредитния пазар Заемите за домакинствата нараснаха с 1,18 млрд. лв. за година

Марк Рюте: Не изключваме каквито и да е правни мерки по отношение на разследването на сваления самолет МН17

Подготвя се нов конкурс за патрулни кораби на ВМС

Тръмп похвали Пхенян за “продуктивната реакция” след като отмени срещата с Ким Чен-ун

Удостоиха със званието „Почетен гражданин“ актьора Николай Кимчев посмъртно

Путин: Санкциите и липсата на доверие могат да доведат до безпрецедентна глобална криза

Билбордове в цялата страна ще рекламират „Пловдив 2019“

В осем областни града у нас стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.

Пловдив, Варна, Бургас, София и Велико Търново са сред първите градове, в които от началото на декември на ключови булеварди и улици вече ще могат да се видят билбордове с логото на проекта. Рекламата има за цел да популяризира „Пловдив 2019“ като кауза с национално значение и първи български град, избран да носи престижната европейска титла.

Кампанията, която ще продължи през следващите 2 години, се спонсорира от пловдивската компания „Кривицки и сие“ ООД. Тя е сред водещите в областта на външната реклама и предоставя като част от корпоративнaта си социална отговорност свои рекламни съоръжения и в още 3 града за популяризиране на всички дейности по програмата на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019”.

Кампанията за цялата 2018 г. е на стойност от близо 200 000 лв. и включва 550 показвания за 26 рекламни периода. Компанията сключи договор с общинската фондация „Пловдив 2019”, с който дарява и 19 рекламни съоръжения, които ще бъдат поставени в централни пешеходни зони и на входните артерии на Пловдив.

В първата седмица на декември на ул.“Железарска“ ще светне и първият билборд от най-ново поколение с LED екран, на който ще бъде представено рекламно видео на „Пловдив 2019“. „Спонсорите са изключително важни за успеха на всяка Европейска столица на културата. Важно е да се знае, че годината преди градът да е домакин на титлата, е стратегическа за включването на бизнеса в този проект“, коментира изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев.

Насърчаването на публично-частното партньорство с участието на компании от различни сфери и отрасли, е също част от дейностите, които „Пловдив 2019“ има за цел да реализира до края на следващата година.

Маркетинговият екип на общинската фондация е разработил различни нива на спонсорство и в момента се водят финални преговори с търговски дружества, които предстои да бъдат обявени в края на тази и началото на следващата година. Партньорствата предвиждат разработване на съвместни маркетингови кампании, общи продукти и лимитирани серии на стоки с логото на проекта.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.