Малък гайдар разплака всички във „Фермата“

Вижте от птичи поглед опустошението след пожарите в Калифорния (ВИДЕО)

Искрен Веселинов, „Обединени патриоти“: Валери Симеонов разговаря с Каракачанов преди да реши за оставката

23 лица с трайни увреждания започнаха работа в община Смолян

Започва Рали спринт Сливен

Ограничават движението по Панаирния мост в Пловдив тази събота

Ето кои са окончателните състави на България и Кипър

САЩ намаляват бойците си в Африка За да се фокусират над заплахите от Русия и Китай

Ралица Паскалева предаде псевдо продуцент на ФБР Измамникът искал да я прави порно актриса

Вино без градус е новата мода Наши производители вече правят експерименти за производството му

Протестиращите майки за оставката на Валери Симеонов: Ще чакаме решението на Народното събрание

Министерски съвет потвърди: Оставката на Валери Симеонов е лично негово решение

Насрочиха процес за бунга-бунга партитата Силвио Берлускони отново на мушката на съдебната власт

Въглищата с етикет, дървата да са сухи Финансови глоби за кметове, ако трудно се диша

Протестиращи в Перник пак блокираха магистрала „Люлин“

Билбордове в цялата страна ще рекламират „Пловдив 2019“

В осем областни града у нас стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.

Пловдив, Варна, Бургас, София и Велико Търново са сред първите градове, в които от началото на декември на ключови булеварди и улици вече ще могат да се видят билбордове с логото на проекта. Рекламата има за цел да популяризира „Пловдив 2019“ като кауза с национално значение и първи български град, избран да носи престижната европейска титла.

Кампанията, която ще продължи през следващите 2 години, се спонсорира от пловдивската компания „Кривицки и сие“ ООД. Тя е сред водещите в областта на външната реклама и предоставя като част от корпоративнaта си социална отговорност свои рекламни съоръжения и в още 3 града за популяризиране на всички дейности по програмата на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019”.

Кампанията за цялата 2018 г. е на стойност от близо 200 000 лв. и включва 550 показвания за 26 рекламни периода. Компанията сключи договор с общинската фондация „Пловдив 2019”, с който дарява и 19 рекламни съоръжения, които ще бъдат поставени в централни пешеходни зони и на входните артерии на Пловдив.

В първата седмица на декември на ул.“Железарска“ ще светне и първият билборд от най-ново поколение с LED екран, на който ще бъде представено рекламно видео на „Пловдив 2019“. „Спонсорите са изключително важни за успеха на всяка Европейска столица на културата. Важно е да се знае, че годината преди градът да е домакин на титлата, е стратегическа за включването на бизнеса в този проект“, коментира изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев.

Насърчаването на публично-частното партньорство с участието на компании от различни сфери и отрасли, е също част от дейностите, които „Пловдив 2019“ има за цел да реализира до края на следващата година.

Маркетинговият екип на общинската фондация е разработил различни нива на спонсорство и в момента се водят финални преговори с търговски дружества, които предстои да бъдат обявени в края на тази и началото на следващата година. Партньорствата предвиждат разработване на съвместни маркетингови кампании, общи продукти и лимитирани серии на стоки с логото на проекта.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.