Гинка Върбакова, която купи активите на ЧЕЗ: Нашите намерения са за отговорно отношение към милионите клиенти

Трите момичета, държани затворени в „Люлин”, никога не са ходили на училище

МВР предупреди: Не преминавайте през Дунав мост-2 утре

Наказания в пловдивската Спешна помощ заради отказана помощ на 2-годишно дете

Заместник-кметът по култура и хуманитарни дейности Христина Шопова откри семинар на тема “Изкуството в променяща се Европа – време и граници“

Меркел обеща на Гърция помощ при военна агресия от Турция

Апелативният съд потвърди оправдателната присъда на Алексей Петров за пране на пари

България е партньор по 8 стратегически проекта

Индустриална зона „Загоре” в Стара Загора ще бъде първата в България от модерен тип

Чарли Шийн продава имението си в Лос Анджелис

България и Сърбия подписаха три меморандума за транспорта и социалната политика

Задържаха под стража дилър, заловен в казино

“Изворите” с трите моми в Котел – сред първенците в онлайн фотоконкурс

190 варненчета станали жертви на престъпления за година

Билбордове в цялата страна ще рекламират „Пловдив 2019“

В осем областни града у нас стартира мащабна кампания за външна реклама на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.

Пловдив, Варна, Бургас, София и Велико Търново са сред първите градове, в които от началото на декември на ключови булеварди и улици вече ще могат да се видят билбордове с логото на проекта. Рекламата има за цел да популяризира „Пловдив 2019“ като кауза с национално значение и първи български град, избран да носи престижната европейска титла.

Кампанията, която ще продължи през следващите 2 години, се спонсорира от пловдивската компания „Кривицки и сие“ ООД. Тя е сред водещите в областта на външната реклама и предоставя като част от корпоративнaта си социална отговорност свои рекламни съоръжения и в още 3 града за популяризиране на всички дейности по програмата на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019”.

Кампанията за цялата 2018 г. е на стойност от близо 200 000 лв. и включва 550 показвания за 26 рекламни периода. Компанията сключи договор с общинската фондация „Пловдив 2019”, с който дарява и 19 рекламни съоръжения, които ще бъдат поставени в централни пешеходни зони и на входните артерии на Пловдив.

В първата седмица на декември на ул.“Железарска“ ще светне и първият билборд от най-ново поколение с LED екран, на който ще бъде представено рекламно видео на „Пловдив 2019“. „Спонсорите са изключително важни за успеха на всяка Европейска столица на културата. Важно е да се знае, че годината преди градът да е домакин на титлата, е стратегическа за включването на бизнеса в този проект“, коментира изпълнителният директор на фондацията Кирил Велчев.

Насърчаването на публично-частното партньорство с участието на компании от различни сфери и отрасли, е също част от дейностите, които „Пловдив 2019“ има за цел да реализира до края на следващата година.

Маркетинговият екип на общинската фондация е разработил различни нива на спонсорство и в момента се водят финални преговори с търговски дружества, които предстои да бъдат обявени в края на тази и началото на следващата година. Партньорствата предвиждат разработване на съвместни маркетингови кампании, общи продукти и лимитирани серии на стоки с логото на проекта.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.