Битките във VALORANT стават прекалено дълги

Новият тактически шутър VALORANT привлича все повече професионалния геймъри от други игри, най-вече от CS:GO. Но правилата на играта са в състояние да изнервят и най-големите стоици пред екрана. Доста участници се оплакаха от необходимостта победителят да бъде определен със своеобразни продължения до „разлика от две“ при равен резултат. Според тях това удължавало битките прекалено много и можело да доведе до „бърнаут“, който бил причината да напуснат CS:GO. Доста отбори настояват победителят да се определя в доста по-интензивния, но и кратък формат Death Match, който бил значително по-щадящ здравето на геймърите.

Но капитанката на женския тим „Dignitas“ Емалий EMUHLEET Гаридо смята, че най-големия проблем сред играчите, които се опитват да се адаптират към VALORANT, е значително по-ниската скорост на движенията.

Все пак уменията от CS:GO не се губят, те запазват своето значение – смята EMUHLEET. - Все пак игрите толкова си приличат, че е възможно един геймър да се занимава едновременно и с двете на високо ниво.“

Коментари

Задължително поле