Адв. Марковски: Задържането е законно, не са нарушени правата на Полфрийман

По какво си приличат случайният секс и интервюто за работа?

Прокуратурата решава какви обвинения да повдигне след арестите в БФС

Парламентът излиза в предизборна ваканция

Валентин Вацев, пред „Труд“: В България лявото е дунапренено, а дясното – стиропорено

Адвокатът на Джок Полфрийман: Никой от българските власти не ме е уведомил официално, че ще бъде пуснат

Ремонтите в „Нотр Дам“ все още не са започнали

Как се храни Анджелина Джоли

Путин и Ердоган обсъдиха в телефонен разговор положението в Сирия

Отбелязваме празника на авиацията и на Българските Военновъздушни сили

Айсбергът на българския ксенофобски национализъм За пореден път си заравяме главата в пясъка и не искаме да видим проблема

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 16.10.2019

На 16 октомври 2019 да почерпят

Кървавите сълзи на Арлекин „Жокер“ е чудовищен и талантлив филмов калейдоскоп, в който въобще няма морал

Богдан Милчев, бивш шеф на КАТ: При катастрофата с Цвета Караянчева има повече от една човешка грешка

„Когато настъпват такива тежки пътнотранспортни произшествия, налице е човешка грешка. За себе си съм убеден, че тук има повече от една човешка грешка”. Това заяви пред „Нова телевизия“ бившият шеф на столичния КАТ и настоящ председател на Института за пътна безопасност Богдан Милчев.

Той коментира катастрофата с кортежа на председателя на Народното събрание Цвета Караянчева, която стана вчера на пътя между Шумен и Силистра. Колата, в която пътуваше Караянчева, бе ударена от лек автомобил, управляван от 31-годишна жена. Председателят на парламента е със счупена раменна става и беше транспортирана по спешност в правителствена болница с хеликоптер. Тя е била оперирана, но днес от болницата трябва да съобщят какво е състоянието й. Очаква се тя да се възстанови до месец.

„Задавам си въпроса, дали служителите от НСО, когато тръгват на път, дали им е разписано задължението охраняваното лице да бъде обезопасено с колан. Това е ключов въпрос. Била ли е с колан и ако е била с колан, щеше ли да има такова нараняване”, попита Милчев.

Той коментира и маркировката на пътя, където е станала катастрофата.

„Има маркировка, която маркира „остров”. Той е повече от 8 кв/м – тоест доста голям „остров”. Идва въпросът дали, ако има знак за ограничение на скоростта, дали той се спазва. Не се спазва, защото организаторът на движението създава предпоставки да не се спазва, изграждайки този тип „острови”, заяви Милчев.

Според него такъв тип „остров” трябва да е повдигнат, озеленен, със знаци.

„Няма разписано правило, че трябва да се слагат колани на задната седалка. А това е било необходимо. Често лицата, които пътуват, се возят на задната седалка зад охраната. За НСО се знае, че трябва да са без колани, защото трябва да реагират. Но за първи път се случва катастрофа, в която да пострада охраняваното лице”, каза пък бившият директор на НСО ген. Димитър Владимиров.

По думите му, шофьорът на Цвета Караянчева е един от най-добрите в НСО, назначен е още през 2003 година.

„Министър-председателят не може да си позволява да кара колата сам и да се обръща и да гледа камерите дали го снимат”, коментира ген. Владимиров.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.