Община си купи Великденски кабриолет

500 фазана красят ловните полета край Балчик

Красимир Вълчев: Намалихме с 60% приема в специалност „Икономика“ в сравнение с 2015 г., като най-малко е намалението за УНСС – с над 20%

Ажурени и манастирски яйца наредиха в Етнографския музей във Варна Великденската изложба е съвместна с музеите на Велинград и Ихтиман

Депутатите излязоха във ваканция до 8 май

Българин е обвинен за фалшива бомбена заплаха срещу небостъргач в Мадрид (ВИДЕО)

Премиерът Борисов за скандала с имотите: От ГЕРБ всички до един подадоха оставки, за другите партии – те си отговарят

ТИР изгоря на магистрала „Тракия“ край Вакарел

Съдят глухонямо момче, убило жена

Сръндак с отрязана глава открили горски стражари Дивечът е собственост на ловното стопанство „Воден”

Момче на 19 години пострада, след като 17-годишен без книжка катастрофира в Русе

Облагане при наемане на чужденци и ДДС при ремонт

Варненски ортопеди имплантираха последен модел раменна става

Пожарникари от Сливен спасиха заклещена в ограда сърна

Учредиха награда „Валери Петров”

„Боинг“ откриха още един проблем в моделите „737 MAX“

Американската компания „Боинг“ обяви, че е намерила втори, сравнително „малък“, софтуерен проблем в самолетите си „737 MAX“, но той не е свързан със “системата за усилване на маневрените характеристики” (MCAS), която се предполага, че е причина за катастрофите на двата летателни апарат „737 MAX 8“ на компаниите Ethiopian Airlines и Lion Air, съобщава „Файненшъл таймс“.

От „Боинг“ заявиха, че е „постигат напредък в обновяването на софтуера, което ще предотврати бъдещи аварии“, но добавиха, че „като част от този процес, ние идентифицирахме аспект на софтуера, несвързан обаче със системата MCAS, който също ще бъде коригиран като част от софтуерната актуализация“.

Според компанията, проблемът е „сравнително малък“ и може да бъде оправен. Представителите на „Боинг“ са добавили, че „разработването на нашата софтуерна актуализация за сертифициране от Федералната авиационна администрация (FAA) ще бъде завършено през следващите седмици“.

Трябва да се има предвид, че “Система за усилване на маневрените характеристики” (MCAS) автоматично контролира хоризонталната тримовка на самолета, а изходните данни за необходимите корекции тя черпи от датчиците за ъгъл на атака, разположени от двете страни на пилотската кабина на самолетите от модела „737 MAX“.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. баси некадърните изроди: ф-35 не може да лети поне 4 години заради калпав софтуер, тия изроди утрепаха 300 човека заради мъдрото решение на маркетинговите отрепки направили система за сигурност – опция….

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.