Самолет от Втората световна война се разби на паркинг в САЩ, двама загинаха

Роджър Федерер: Освиркванията нямат място в тениса

Зоран Заев: Груевски ще бъде върнат, Унгария трябва да каже дали е бил отвлечен

Красимир Каракачанов: Мисля творчески върху предложението да подам оставка Новият вицепремиер трябва да бъде посочен от НФСБ, коментира министърът на отбраната

Галена пусна хит от космоса „Феноменален” оглави чалга класациите

Герхард Шрьодер разкритикува търговската политика на САЩ Бившият германски канцлер призова Берлин да търси нови съюзници

Двама с „Фолксваген“ паднаха в селска река

Позволяват на електромобилите да се движат по-бързо На част от магистралите в Австрия за колите на ток разрешават по-висока максимална скорост

Майк Пенс: САЩ ще удвоят митата за Китай, ако Пекин не промени курса си според изискванията на Вашингтон

САЩ, Япония, Австралия, и Нова Зеландия ще развиват електроснабдителната мрежа в Папуа-Нова Гвинея

Над 20 задържани след сблъсъци между полиция и протестиращи в Атина

Продадоха на търг „Златния глобус“ на Мерилин Монро

Загиналите при пожара в Северна Калифорния станаха 76, над 1200 души са изчезнали

Жена загина, а над 200 души пострадаха при протести във Франция

Тридневен траур в Аржентина за жертвите на изчезналата подводница „Сан Хуан“

Премиерът Борисов: Ако „Хемус“ се строи лесно, комунистите щяха да я направят

До 2024 г. автомагистрала „Хемус“ ще бъде готова – 5 години ще минат бързо, увери премиерът Бойко Борисов, който инспектира строителните обекти във Варна. Той посочи, че „Хемус“ се финансира изцяло от правителството.

„По времето на един друг кабинет я извадиха от оперативните програми и сега автомагистралата се строи само с бюджетни пари на данъкоплатците“, каза той. Другата седмица предстои да бъде направена първа копка на новия участък от Белокопитово до Търговище. Участъкът между Ябланица и Боаза се строи усилено, но там направо се кърти планината.

„Не се строи лесно, ако беше лесно, комунистите да са я направили“, каза той. Според него единствено лесно е да даваш обществени пари в социалната сфера, хората да са доволни, но няма растеж. Той посочи, че е имало идея да се свърже Варна с магистрала „Тракия“ чрез участък от 110 км за 390 млн. лева, колкото струва един лот на „Хемус“, но това не е било добре за Северна България.

Затова „Хемус“е стратегически важна и все едно като пълноводна река за Севера.

Изключително сложно съоръжение е новият булевард „Левски“ във Варна, каза Борисов, който отиде да го провери заедно с финансовия министър Владислав Горанов. За строителството му кабинетът отпусна 80.5 млн. лева, като целта е с него да се отпуши трафикът в града. Десетки метри са пилоните, подменя се канализацията, тролеи се местят, сръткава работа е, както казваме ние, шопите, посочи Борисов, който дал срок на местната власт да приключи до 3-4 месеца с проекта.

Във връзка с медийни нападки, че е издадено разрешително от МРРБ да се строи рибарското пристанище „Карантината“ на плажа Борисов отсече, че там е един змиярник и буренак сега, както е видял, а след време рибарите ще се сдобият с модерен порт с хладилни камери за улова им.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Нашият премиер отново изби рибата – именно комунистите построиха най-трудните участъци на „Хемус“. Правителството на Костов едва я добута до Ябланица с двулентови тунели без аварийна лента… Сега им било трудно през Предбалкана и полето… И коя планина къртят?

  2. Боко правилно споменава комунистите на тошо, а не краставите седерасти на филип димитров и петър стоянов… те нищо не построиха!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.