За седми път се проваля изборът на председател на ОбС-Благоевград, гражданин нарече съветниците: Срам за града!

Octavia порасна още и се включва в контакт Автомобилът на Skoda предлага най-голям товарен капацитет в своя сегмент

ВМРО: Братя от Македония, не прекалявайте!

Марк Жирардели: С новия кмет на Банско мислим в една посока за развитието на ски зоната

Домоуправител крие осем чувала канабис в изба в Поморие

Министър Аврамова: Цената на водата ще остане социално поносима, въпреки водната криза

Стриптизьор-пожарникар посети дом за възрастни хора (ВИДЕО) 89-годишна жена "получи" за Коледа специален танц в скута

Без промяна при изписването на лекарства за хронично болните пациенти

Френски полицаи застреляха мъж, заплашил ги с нож

Отпадат бележките за получени доходи

Пешеходец блъснат и убит на място от кола в Монтана

252 615 домакинства ще получат помощи за отопление този сезон

Съдят жена и мъж, опитали да вкарат дрога в затвора

Малки таланти редят юбилейна изложба в арт салона на Апелативния съд "Пльок" представя шарени творби на възпитаници на школа "Дедал"

Арестуваха ромка с дрога в гащите Скътала 15 пликчета „чай за пушене“

Борбата с катастрофите става ежемесечна Катаджии и чиновници от министерства и агенции длъжни да отчитат наложени глоби и предприети мерки

Приемат и безплатни съвети на експерти

Държавно-обществената комисия за безопасност на движението да заседава всеки месец. Там трябва да се изслушват отчети и доклади на полицаи от КАТ, чиновници от бившата ДАИ, НАП, пътната агенция и различни министерства. Това предвиждат промени в Постановление 220 от 2003 г., публикувани днес за едномесечно обществено обсъждане.

Комисия обикновено заседава 2-3 пъти годишно, а през 2017 г. под ръководството на вътрешния министър Валентин Радев – 4 пъти. В нея са включени представители на 7 министерства, агенции и организации като СБА, БЧК, Асоциацията на общините и др. След промените Радев ще може да кани на заседанията председателите или членове на различни комисии в Народното събрание. Съвети ще се търсят и от външни експерти, но безплатно.

Веднъж на 3 месеца задължително в дневния ред трябва да се изслушва отчет на КАТ за постъпилите в МВР приходи, както и на НАП за принудително събрани санкции от шофьорите. От здравното министерство трябва да представят статистика за починали и лекувани от катастрофи, а от Министерство на правосъдието – доклад за съдебните дела и присъди.

Комисията ще си прави самоотчет на всеки 6 месеца, предвижда още постановлението.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Ако това комисията за безопастност да се занимава сьс приходи от глоби кьм НАП не е РЕЗИЛ – ГЛОБИ И СМЬРТНОСТ. Комисията не повдига вьпроса за пьтищата с остри завои ,а автомобилите са мощни , шофьорите карат рядко-липса на средства ,скьп бензин .Чуват се само – превишена скорост купени книжки и корумпирани катаджии .В ГЕРМАНИЯ НЯМА ЗАВОИ В КОЙТО ДА НЕ МОЖЕШ ДА ВЛЕЗЕШ с 80-90 км и да излежеш спокойно от него. У нас се вземат милиони за ремонт , но само се преасфалтира старото трасе, което някога е правено за Москвичи .ТОВА Е НАЙ- СМЬРТОНОСНАТА ЗОНА , А НЕ КАМЕРИТЕ И РАДАРИТЕ. ВЗЕМАШ ЕКО ТАКСА ОТ СТАРИ АВТОМОБИЛИ ,А С ПАРИТЕ НА М-ВОТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА КУПУВАШ ПОЖАРНИ ЗА 700 млн лева от ЕС и е НОРМАЛНО ЕС да твьрди ,че таксата е правилна а тя е почти 20 процента от цената на масовите автомобили .НЕПРИЯТНАТА ИСТИНА Е ,ЧЕ СЧЕТОВОДИТЕЛЯ НА БЬЛГАРИЯ -НЕИНИЯ МИН-ПРЕДСЕДАТЕЛ Е ИКОНОМИЧЕСКИ НЕГРАМОТЕН И СМЯТА СЬС СМЕТАЛО И МОЛИВ КАТО СЧИТА ,ЧЕ МВР ПЬЛНИ БЮДЖЕТА НА ДЬРЖАВАТА. ТЕЖКО И ГОРКО НА ТАКАВА ДЬРЖАВА.

  2. А защо борбата с катастрофите не е ежедневна?

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.