На 18 февруари 2019 да почерпят

Серпентинит: говорите ли змийски? Прилича на кожата на змия

„Калашников“ готов с дрон-камикадзе

И Израел се включва в похода към Луната Изпраща първия частен апарат - “Генезис”

Мей на щурм с последни сили

13,36 млрд. лв. натрупани активи

Гольовците заклали Вальо насред Кюстендил (обзор) Полицията издирва 19-годишния циганин Гучи от квартал “Изток”

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 18 януари 2019

Рияд търси нови съюзници в Азия

Министър-председателят Борисов проведе телефонен разговор с британския премиер Тереза Мей

Жена е загинала при катастрофа край Луковит

„Зелените“ изтърваха червеногушата гъска БДЗП получила 2,6 милиона евро от Брюксел, за да пази застрашения вид

„Левски“ продължава без победа през 2019 година (СНИМКИ)

Французите вече се обръщат против „жилетките“ Силите на реда все по-често прибягват до груба сила

ЕС ще наложи санкции на 8 руснаци заради инцидентите в Азовско море

Борбата с катастрофите става ежемесечна Катаджии и чиновници от министерства и агенции длъжни да отчитат наложени глоби и предприети мерки

Приемат и безплатни съвети на експерти

Държавно-обществената комисия за безопасност на движението да заседава всеки месец. Там трябва да се изслушват отчети и доклади на полицаи от КАТ, чиновници от бившата ДАИ, НАП, пътната агенция и различни министерства. Това предвиждат промени в Постановление 220 от 2003 г., публикувани днес за едномесечно обществено обсъждане.

Комисия обикновено заседава 2-3 пъти годишно, а през 2017 г. под ръководството на вътрешния министър Валентин Радев – 4 пъти. В нея са включени представители на 7 министерства, агенции и организации като СБА, БЧК, Асоциацията на общините и др. След промените Радев ще може да кани на заседанията председателите или членове на различни комисии в Народното събрание. Съвети ще се търсят и от външни експерти, но безплатно.

Веднъж на 3 месеца задължително в дневния ред трябва да се изслушва отчет на КАТ за постъпилите в МВР приходи, както и на НАП за принудително събрани санкции от шофьорите. От здравното министерство трябва да представят статистика за починали и лекувани от катастрофи, а от Министерство на правосъдието – доклад за съдебните дела и присъди.

Комисията ще си прави самоотчет на всеки 6 месеца, предвижда още постановлението.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. Ако това комисията за безопастност да се занимава сьс приходи от глоби кьм НАП не е РЕЗИЛ – ГЛОБИ И СМЬРТНОСТ. Комисията не повдига вьпроса за пьтищата с остри завои ,а автомобилите са мощни , шофьорите карат рядко-липса на средства ,скьп бензин .Чуват се само – превишена скорост купени книжки и корумпирани катаджии .В ГЕРМАНИЯ НЯМА ЗАВОИ В КОЙТО ДА НЕ МОЖЕШ ДА ВЛЕЗЕШ с 80-90 км и да излежеш спокойно от него. У нас се вземат милиони за ремонт , но само се преасфалтира старото трасе, което някога е правено за Москвичи .ТОВА Е НАЙ- СМЬРТОНОСНАТА ЗОНА , А НЕ КАМЕРИТЕ И РАДАРИТЕ. ВЗЕМАШ ЕКО ТАКСА ОТ СТАРИ АВТОМОБИЛИ ,А С ПАРИТЕ НА М-ВОТО НА ОКОЛНАТА СРЕДА КУПУВАШ ПОЖАРНИ ЗА 700 млн лева от ЕС и е НОРМАЛНО ЕС да твьрди ,че таксата е правилна а тя е почти 20 процента от цената на масовите автомобили .НЕПРИЯТНАТА ИСТИНА Е ,ЧЕ СЧЕТОВОДИТЕЛЯ НА БЬЛГАРИЯ -НЕИНИЯ МИН-ПРЕДСЕДАТЕЛ Е ИКОНОМИЧЕСКИ НЕГРАМОТЕН И СМЯТА СЬС СМЕТАЛО И МОЛИВ КАТО СЧИТА ,ЧЕ МВР ПЬЛНИ БЮДЖЕТА НА ДЬРЖАВАТА. ТЕЖКО И ГОРКО НА ТАКАВА ДЬРЖАВА.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.