Борил Соколов: По ,,Еврофутбол"-ски: всеки може да е успешен!

Днес нашият гост навършва 32 години. Честит рожден ден!

- Здравейте, преди почти половин година отново се срещнахме с Вас и тогава споделихте, че съобразяването с участника (бел. ред. – клиента) стои в основата на формулата на „Еврофутбол“ за успешен бизнес. Промени ли се с нещо позицията Ви оттогава?

- За промяна не можем да говорим, защото ние сме компания, която вече 23 години следва този модел на поведение на пазара и историята е доказала, че той е успешен. Може би бих добавил още нещо, което поради една или друга причина не бе акцент в разговора ни предишния път – всяка компания може да прави успешен бизнес, ако има подходящ човешки ресурс. В нашия случай това са нашите партньорски фирми, с които развиваме дейността си – имаме над 900 пункта в цялата страна благодарение на тези си партньорства.

- Разкажете ни малко повече за фрайнчайзинговият модел, по който работите – все пак „Еврофутбол“ е най-големият франчайзингодател в България.

- Нека още в самото начало уточним нещо много важно – не е необходимо да сте с няколко дипломи или чужди езика, за да сте партньор на „Еврофутбол“. Отдавна сме разбрали, че личните качества на човека характеризират неговия труд и успешност. Това е логиката, по която работим. Готови сме да рискуваме с всеки, който има желание да бъде наш партньор – с минимални изисквания от наша страна, които касаят единствено и само основните законови положения, както и позиционирането на нашия бранд. Ние предлагаме нови продукти, съобразени с последните тенденции в бизнеса и интересите на участниците, както и ноу-хау, а техническата обезпеченост за качественото обслужване на играчите и маркетинговото присъствие са изцяло обезпечени от нас. Това реално означава, че е налице безплатен франчайзингов пакет от услуги, който предоставяме на всички, които желаят да са наши партньори, като процедурата по откриване на нови букмейкърски пунктове е максимално улеснена, с произтичащите от всичко това изгодни финансови условия.

- Как се повлия бизнесът на компанията през годините и кои са основните фактори, които имаха значение за неговото развитие?

- Бизнесът ни върви само във възходяща линия и това се дължи на много неща. Важно е, че в „Еврофутбол“ няма сезони, т.е. винаги и по всяко време някъде по света има спортно събитие, което е част от тиража ни. Освен това, нашият бизнес модел е насочен главно към малките и средни фирми, с ясното съзнание, че по този начин подсилваме местната икономика и създаваме работни места в градове и села, където често пъти няма никаква друга работа. Коректността е основен фактор в отношенията ни с нашите партньори - ние винаги сме финансово изрядни и по този начин генерираме средства, които „се завъртат“ в местната икономика. Така създаваме устойчивост на своя бизнес, спокойствие в хората, които разчитат на нас и лоялност в участниците ни. Това е единственият верен модел на поведение – да си коректен и зрял в бизнес отношенията си, да знаеш, че твоите финанси ще дадат допълнителен стимул на още 10-20 човека и ще осигурят тяхното спокойно съществуване. Това са „цифричките“ в успешната формула, за която говорихме в първия въпрос – „подробностите“, на които се крепи нашият бизнес. Благодарение на тях, както и на отличния екип, който разработва продуктите ни, мога смело да кажа, че не е имало външни фактори, които да са били рискови през годините за нас - ние продължаваме не просто да съществуваме, но и сме още по-силни. Просто „Еврофутбол“ разби всички митове за трудни икономически времена, сривове на пазара и т.н. – ето и в момента провеждаме кампания за разширяване на букмейкърската си мрежа в цялата страна. Надявам се някой от четящите тези редове да е следващият ни партньор (смее се).

- Какъв е профилът на Вашите партньори?

- В основни линии това са хора, които искат да са независими, да стартират свой собствен бизнес, който да е устойчив и да има перспектива за развитите. Някои от тях вече са собственици или наематели на заведение и искат да получават допълнителен доход, да увеличат своите печалби. Има и друг момент, особено в по-малките населени места – букмейкърският пункт е естествен център на общността, там хората се събират по приятелски и обменят новините от деня или просто сядат ей така – на раздумка. В този случай говорим изцяло за семейни бизнеси, за цели фамилии, които работят като наши партньори и се превръщат във важен фактор в своето населено място с успешния бизнес, който развиват.

- Какво трябва да направи човек, ако иска да бъде партньор на „Еврофутбол“?

Съвсем лесно е, подробна информация има в сайта на компанията – https://www.eurofootball.bg/bookmakers.php, там е качен и онлайн формуляр за кандидатстване. Все пак не мога да не спомена и едно събитие, в което ще участваме за поредна година след няколко дни – „Франчайзинг Експо“, което се провежда в Парадайз Център в София. На 4-и и 5-и ноември там ще се съберат най-известните франчайзингодатели на българския пазар, а ние – като най-големият представител, също ще имаме свой щанд. Всеки, който желае, може да ни посети и ще получи обстойно разяснение за бизнес модела ни и процедурата по откриване на нов букмейкърски пункт. Тук е моментът да напомня, че нашите продукти са насочени изцяло към хора на над 18-годишна възраст.

- Как ще завършим това интервю?

- С усмивка. Когато успехът е с теб, нямаш друга алтернатива освен да се усмихваш.

Борил Соколов е роден на 1 ноември 1984 г. в София. Работил е в маркетинговите отдели на големи български компании, а от 2009 г. е в „Еврофутбол“ ООД. Последните две години заема поста Директор на Дирекция „Маркетинг“ на букмейкърската къща.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес