На 19 декември 2018 да почерпят

Световната банка одобрила кредитни гаранции от 750 млн. долара за Украйна

Белгийският премиер подаде оставка

Българските полярници пристигнаха на Антарктида

Централна роля в света иска Китай Никой не може да ни диктува какво да правим, отсече Си Цзинпин

Ники Хейли загатна какъв ще е американският план за мир в Близкия изток

Американски съдия разкритикува бившия съветник на Тръмп Майкъл Флин

ЕС призова Сърбия към конструктивен диалог с Косово

Евтина земя дават на млади фермери Целта е стопаните под 40 години да останат на село

Премиера на филм за дядо Добри в НДК

Христо Стоичков към фенове: Трудете се и не се предавайте! Стотици варненци извиха опашка за автограф от Камата

Чуждите инвестиции намаляха с 21% Задгранични компании продават бизнеса си в България

Искат Ценко Чоков обратно в ареста (обзор) Имал разрешение да отиде на зъболекар

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 19 декември 2018

Посланиците от ЕС поздравиха Лиляна Павлова за отличната работа в Триото Естония – България – Австрия

Британска компания иска летище София Манчестър Еърпорт Груп ще участва в концесията

Оферти за летище София може да се подават до 22 октомври 2018 г.

Дружеството от Острова обслужва 58 млн. пътници годишно

Най-големият британски летищен оператор потвърди интереса си към концесията на летище София. Манчестър Еърпорт Груп (Manchester Airports Group) притежава и управлява три летища във Великобритания – Манчестър, Лондон Стенстед и Ийст Мидландс, които заедно обслужват 58 млн. пътници годишно. Компанията има над 40 хил. служители, допринася с над 7 млрд. паунда за британската икономика и поддържа 130 хил. работни места във веригата за доставки. Компанията е публично-частна, като акционери си местните власти на Манчестър и Industry Fund Management (IFM), който държи 35,5% от MAG. IFM е австралийски пенсионен фонд, който има дялове в 16 летища в Австралия и Европа, сред които и летището във Виена.

Прогнозираната стойност на концесията на летище София е 3,898 млрд. евро без ДДС, или над 7,6 млрд. лв., а правителството стартира тръжна процедура на 5 юли. Оферти може да се подават до 22 октомври 2018 г.

Концесионерът ще трябва да инвестира поне 600 млн. евро в инфраструктурата на летището за 35 години, ще трябва да построи Терминал 3, както и да плати на държавата 550 млн. лв. при поемане на управлението на летището и всяка година поне по 15 млн. лв. без ДДC или 10% от приходите от дейността.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (5)

  1. MAAVI MRYSNA TRAPISCHTA PROKOPAXTE DA GO DADETE ZA 35 GODINI ZA BEZ PARI KAKTO I BDJ TOVARNI PREVOZI AMI TO DRUGO NQMA ZAKRIVAI BYLGARIQ SMRADOVE GROBARSKI

  2. защо продават страната все на такива дето не знаят със себе си какво да правят Англия.Украйна найстина ли свършиха нормалните страни та нашите политици толкова много се интересуват от тези или другите просто не ги искат

  3. ИСКАМ ДА ЗАСЕГНА НЕЩО БЛИЗО ДО ТАЗИ ТЕМА.
    АКО РАЗПОЛАГАМЕ С ИНФРАСТРУКТУРА ЩЕ СТАНЕМ ПРЕДПОЧИТАНА ДЕСТИНАЦИЯ ЗА КАЦАНЕ В РАЙОНА. СЕГА МОЖЕ БИ Е МОМЕНТА ЗА ТОВАРНО ЛЕТИЩЕ.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.