Оставки по домовете. Да, моля! Идиотска дигитализация съсипва апетита ни…

Японският премиер: Ракетните изпитания на Северна Корея нарушават резолюциите на Съвета за сигурност на ООН

БСП – София отбеляза 100 години от смъртта на Георги Кирков Наш дълг е да помним делата на Кирков и да не позволяваме забраната и забравата да ги изличат от паметта на българите, каза общинският съветник и председател на Районния съвет на БСП във "Възраждане" Иван Таков

Борис Джонсън: Не сме длъжни да изплащаме обезщетение от 39 млрд. паунда на ЕС ако напуснем без сделка

Гитхорн – приказният свят на водните хора И възрастни, и деца се придвижват с лодки

МВнР: Транспортни стачки затрудняват пътувания в Испания

АИКБ подкрепи Марияна Николова и поиска одит на IT сигурността в държавната администрация

Чеченец застреля бивш грузински командос в Берлин

ЦГМ: Само 7% са гратисчиите в столичния градски транспорт 240 контрольори следят за редовността на пътниците

Тръмп отрече Г-7 да е упълномощавал Макрон за преговори с Иран

Десетки пожари са избухнали през почивните дни в Гърция

БСП-София отбеляза 100 години от смъртта на Георги Кирков

Все повече млади хора страдат от дискови хернии

Вицепремиерът Екатерина Захариева заминава на посещение в Румъния

Най-големият противопожарен самолет в света се бори с огъня в Амазонската джунгла (ВИДЕО)

Британският медиен регулатор разследва руската телевизия Russia today за отразяването на случая в Солсбъри

Британският медиен регулатор Ofcom разследва телевизия Russia Today (Раша тудей) за отразяването на случая в Солсбъри, РИА Новости.

Отбелязва се, че претенциите касаят „въпроса за задължителна безпристрастност на новините и документалните предавания на телевизионния канал“.
„След събитията в Солсбъри ние наблюдаваме значително увеличаване на програмите, които ние считаме, че се нуждаят от разследване като потенциални нарушения на кодекса на Ofcom“, се казва в изявление на регулатора.

От телевизионния канал подходили с ирония към обвиненията.
През март тази година депутати искали отнемане на лиценза на телевизионния канал, като част от санкциите по случая „Скрипал“.

 

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Няма лошо – след още десетина подобни случая може дори слабоумните фенове на ценностите на поръчковия дисидент на луканов да проумеят, че няма голяма разлика между ес демокрацията и комунизма.

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.