На 23 октомври 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за сряда, 23.10.2019

Стрелба в училище в Калифорния, един човек е ранен (СНИМКИ и ВИДЕО)

Две жертви на поройни дъждове в Италия

Жертви и ранени след стрелба във ферма в Русия

Путин след срещата си с Ердоган: Постигнахме съдбоносни решения за Сирия

Еврокомисар: Влизането в Шенген на Хърватия, България и Румъния е още по-необходимо при сегашните предизвикателства

„Фолксваген“ не търси ново място за завода си, проектите са замразени

Осъдиха трима българи в Санкт Петербург за опит за продажба на 40 кг кокаин Ще лежат от 10 до 12 г. в изправителен лагер със строг режим

Ердоган: Турция и Русия ще извършват съвместни патрули в Сирия

Баде Ишчил си хвана младо гадже

Вебер за мониторинговия доклад на ЕК за България: Добра работа, Бойко Борисов!

Настояват за спиране на финансовото подпомагане на Тома Белев от държавата В писмо до премиера Бойко Борисов искат отстраняване от длъжността му в Министерския съвет

УЕФА ни предупреди за напускането на Боби

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в сряда, 23 октомври 2019

Британски класик с „баварско“ сърце За първи път в автомобил на Morgan се предлагат автоматик, турбо и централно заключване

Времето е спряло за бутиковия британски производител на спортни коли Morgan, но само привидно. За 110-ия си рожден компанията си подари изцяло нов модел с традиционния за марката дизайн от 30-те години на миналия век, мощен турбо двигател, автоматична трансмисия и най-модерна електроника.

Morgan Plus Six е първият нов автомобил на британската фирма от десетилетия насам. На пръв поглед това може да остане незабелязано, защото стилистично моделът е „замръзнал“ във времето между двете световни войни. Красивият двуместен роудстър с ретро дизайн е оборудван с автоматични LED светлини, които издават приложените високи технологии. Истинските „новини“ се намират под дългата 3,90 м алуминиевата каросерия и благодарение на тях архаичният на външен вид Morgan се превръща в най-съвременна спортна кола.

За първи път в историята си британската фирма предлага алуминиев турбо двигател. Той е 3,0-литров редови с шест цилиндъра и произхожда от BMW (B58). Английските инженери са адаптирали мотора към специфичното шаси на Morgan. Мощността от 335 к.с. се изпраща към задните колела през 8-степенна автоматична трансмисия, каквато също не се е вграждала в автомобила досега. Водачът може да променя нейните режими на работа, като избира различни настройки – спортна, суперспортна или ръчна смяна на предавките.

Благодарение на леката конструкция теглото на модела едва превижава един тон, като спира кантара на 1075 кг. За мощния турбо двигател не е никакъв проблем да ускори от 0 до 100 км/ч за 4,2 секунди и развие максимална скорост 267 км/ч. По заводски данни разходът на гориво е 7,4 л. Освен върхова динамика, новият мотор от BMW осигурява и възможността Morgan Plus Six да бъде хомологиран с екологична категория Евро 6, което отваря вратите на пазара в Европейския съюз.

Без да променят олдтаймерското излъчване на модела, дизайнерите са добавили прорези за по-добро охлаждане на двигателния отсек. Характерният за марката спартански кокпит с твърди седалки е значително облагороден. Вратите разполагат с удобни подлакътници и интегрирани тонколони. Контролните уреди остават в ретро стил, като е добавен цветен дисплей. Седалките са изцяло променени не само за по-голям комфорт, но и за повече пространство в пътническата клетка. Моделът ще зарадва бъдещите си собственици и с централно дистанционно заключване – една вече стандартна екстра, която чак сега прави своята премиера в Morgan.

Британският производител отново използва висококачествена кожа и ясеново дърво. Новият модел продължава традицията за изработката на окачването да се прилага алуминий и дървесина. Всички компоненти са изработени прецизно с ръчен труд и гарантират двойно увеличение на здравината. По желание на купувачите вместо мекия покрив може да се монтира хардтоп. Очаква се цените на Morgan Plus Six да започват от 115-120 хиляди евро. Тази сума гарантира на купувача, че ще бъде ексклузивен на пътя, тъй като за 110-годишното си съществуване компанията е сглобила не повече от 800 автомобила, които се отличават с уникален дизайн, а вече и с най-модерни технологии.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.