На 11 декември 2018 да почерпят

Зрелищен дуел във „Фермата“ отстреля още един участник преди финала

Венецуела и Русия ще проведат съвместни военни учения

Макрон обеща повишение на минималната заплата със 100 евро

Конституционният съд на Молдова отново отстрани Додон

Доналд Туск: Няма да предоговаряме Брекзит, но сме готови да помагаме на Великобритания

Откриха случаи на ку-треска по овце във Видиинско, заразен е и мъж

Проф. Георги Близнашки: Във Франция хората знаят за какво протестират, а у нас имат странни искания

Кметът на Благоевград с послание към децата в „Часът на приказния разказвач“: Няма по-хубаво място от дома

Министър Ангелкова: Туризмът хармонира с екологията, а лифтът е най-екологичния вид транспорт

Европа с отлична оценка за пътищата ни Асфалтът отговаря на всички стандарти, показват взетите проби, анализирани в Италия

Заев до Каракачанов: Мое право е да бъда македонец и да говоря македонски език

Пената и Любко заедно за ЧРД на Ганчев

Станишев: България и Румъния са изпълнили всички критерии за Шенген, играе се непочтена игра

Сайтът за глоби на КАТ рухна заради нов софтуер (обзор) Блокирани са и системите за издаване на шофьорски книжки

Бруталното либерално изнасилване на киното Политически коректни комисари, радикални феминистки, „сошъл джъстис уориъри“ и джендър активисти превръщат филмите в гротескна пропаганда

Карикатура: Иван Кутузов - Кути

Те унищожават кариери и репутации за престъпмисъл със скорост и ярост, на които би завидяло всяко политбюро

Западните филми са прекалено бели, мъжки, хетеросексуални, християнски и европейски. Жените, етническите, сексуалните и религиозните малцинствата нямат достъп до съвременното кино пространство, чувстват се потиснати и се нуждаят от повече репрезентация. Сега и веднага. Без уговорки и компромиси.“ С тази, напълно невярна и неподкрепена от никакви доказателства, теза се тръгва на нова културна революция, която цели драматично да измени света на образите и идеите в Западния свят.

След няколко поколения на пълна либерална доминация в света на киното, най-агресивните прогресивни активисти все още не са доволни. За ужас на всеки нормален човек, днес радикалите са в сърцето на либералното движение, упражняват чудовищен натиск върху бизнесите, иинституциите и формират големите наративи, които медиите разказват на публиката. Сега тези хора изискват тотална културна капитулация пред догмата на политическата коректност, крайния феминизъм, LGBTTQQIAAP eскадроните и джендър отрядите за подмяна на биологичната реалност с дистопични делюзии. Който не е съгласен с новата партийна линия е „буквално Хитлер“, „крайнодесен ксенофоб“, който не иска да отстъпи своята „вродена бяла привилегия“, страда от „чупливо мъжество“ и „токсичен евроцентризъм“.

Уви, тези безумни безобразия наистина не са периферни писъци на умопомрачени създания, а съвсем силна, модерна и медийно легитимирана мейнстрийм линия на разсъждение и действие. Всеки ден в най-престижните либерални издания от New York Times до The Guardian се преповтарят материали и коментари за това колко страда киното от своя „бял супремасизъм“ и как гласовете на малцинствата се давят в шума на „западния патриархат“.

Резултатите от безпрецедентния натиск на болшевизираните борци за „социална справедливост“ върху западната култура са печални. Колкото повече се увеличават политическата коректност и квотите за всякакви „маргинализирани групи“ в съвременните холивудски и европейски филми, толкова повече прогресивните идеолози крещят за „неравенство, расизъм, сексизъм и хомофобия“.

В реално време се осъществява брутално либерално изнасилване на киното, смисъла, истината, фактите, думите, символите, добрия вкус и свободата. Нито една държавна цензура по света в момента и от мъглите на миналото не може да се сравнява с ожесточението и свирепата идеологическа отдаденост на левичарската пропаганда, оплодена и разпространена от загубилите ума си „културни елити“.

Те унищожават кариери и репутации за престъпмисъл със скорост и ярост, на които би завидяло всяко политбюро от вчера и днес. Сигналите за патологията видяхме още преди няколко години, когато метастазира откровено расистката кампания #OscarSoWhite, която беше директно насочена срещу белите хора в кино индустрията. Тогава от Американската филмова академия, която връчва престижните награди „Оскар“, предприеха идеологическа, сексистка и расова чистка и попълниха членските си маси с повече „жени и представители на не-бели малцинства“, които трябваше да гласуват за „правилните“ филми. През следващите години станахме свидетели на срамни светски спектакли. Изцяло политизирани церемонии по връчване на награди „Оскар“ с отблъскващи „сошъл джъстис“ речи на разглезени звезди и филми, които спазваха партийната линия. Обособиха се неофициални квоти за филми с чернокожи, филми със силни жени, гей-филми и транс-филми. Преди две години „Оскар“ за най-добър филм спечели „Moonlight“, който разказва за тежкия живот на чернокожи гейове от гетото. Това си беше политически коректен джакпот.

В началото на тази година „Оскар“-ите надминаха себе си. В топ категориите триумфира „Формата на водата“. Фентъзи, режисирано от мексиканец, в което жена с физически дефекти прави секс с амфибия, а чернокожа дама и гей помагат на междувидовата двойка в борбата срещу брутален бял мъж християнин, който олицетворява тиранията на Америка и Западния свят. От сцената водещият Джими Кимъл каза, че „статуетката „Оскар“ е перфектния мъж, защото няма пенис“. После добави, че наистина би му се искало да бъде жена. А само преди дни друг либерален топ водещ – Стивън Колбер – каза, че изпитва „мрачно чувство“ да бъде бял, хетеросексуален мъж християнин.

Единственото, което не бяха изчислили прогресивните пропагандатори, е интересът на публиката към политически коректната оргия. Рейтингът на наградите „Оскар“ се срина до рекордно ниски нива. Затова от Академията стигнаха до безумни промени. Въвеждат категория за „Популярен филм“ с идеята да върнат публиката. Но и с надеждата, че ще умиротворят най-най-крайните либерални фракции, като дадат статуетка на „Черната пантера“ – комиксов блокбастър с почти изцяло чернокож екип. Този филм бе почитан като религиозно откровение от критиците и медиите, а в средите са готови да линчуват всеки, който има дори леко неутрално, какво остава за отрицателно, мнение за това произведение. Тези хора искат да видят „Черната пантера“ направо с „Оскар“ за най-добър филм, а не за някакъв „Популярен филм“. Така те се настроиха срещу промените на Академията, които бяха направени именно, за да ги задоволят.

Канибализирането в либералните среди е добре познато явление. Преди седмици актрисата Руби Роуз беше нападната във виртуалното пространство от отряди прогресивни политкоректни орки и напусна „Туитър“. Те я обвиниха, че е приела ролята на „Жената-прилеп“, която в комикса е обратна, а пък Роуз не била достатъчно обратна, за да я изиграе. Това действително се случва. Роуз не е хетеросексуална и е пълна либералка, но това не е достатъчно. Скарлет Йохансон, която също приглася на прогресивната пропаганда, бе принудена да напусне филмов проект, в който трябваше да се превъплъти в трансджендър образ. Глобалният джендър протестариат се стовари с цялата си сила върху нея с крясъка, че не може актьор, който не е трансдженър, да играе трансджендър. И Скарлет примирено се отказа и се извини на виртуалните си инквизитори.

Всеки ден излиза някаква новина за протест или бойкот, който бруталните либерални тълпи готвят на някой проект, дръзнал да наруши новата партийна линия и догма. Всеки филм, който не включва силен женски персонаж, малцинства или джендър фигури, е нападан и демонизиран в мейнстрийм медиите. Вече не се гледа качеството на киното, а дали то съдържа необходимите квоти и проценти етнически герои, позитивни трансджендър модели за подражание и правилни политически позиции. Абсолютно забранено е да се критикува или осмива исляма и ислямския фундаментализъм. Почти всички нови филми по един или друг начин посочват белите мъже, колониализма и капитализма като корените на всяко зло. Екраните преливат от пропаганда.

Появи се цял жанр на феминизирани класики. Филми с мъжки състави като „Ловци на духове“ и „Бандата на Оушън“ са правени отново, но този път с изцяло женски екипи. Радикалният феминизъм е на път да провали най-успешния филмов продукт в историята – „Междузвездни войни“. Феминистката Катлийн Кенеди пое „Лукасфилм“ и заедно с „Дисни“ започнаха да произвеждат претъпкани с прогресивни послания нови филми от сагата. Сега, след фенското недоволство от „Епизод VIII“ и историческия финансов крах на „Соло“, назрява бойкот срещу радикално идеологизираната и феминистка насока на „Междузвездни войни“.

Срещу решителната културно революционна кампания на либералите ще има масивна реакция. Все повече хора отказват да плащат за политически коректни пропагандни продукти. Ала щетите, нанесени върху киното от тези безумци, ще бъдат поправени твърде трудно.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (11)

  1. Апостоле, оправи си пунктуацията на гъстия бозаджийски текст. И ти не знаеш какво искаш да кажеш, само плюнки и пръски хвърчат. А иначе от първото изречение си неграмотен, та до последния абзац. Вземи си парите от редактора, а себе си освидетелствай.

  2. Лиле-пиле всяка откачена джедър-либерастка (преди ги казвахме куквица) има право да си вярва в какво реши, но не и да го НАТРАПВА на другите. И добре , че не приеха Истанбулската конвенция, щото щеше да има доста дженър учителки обек на насилие от нормални бели хетеросексуални мъже, които все още имат разум.

  3. До тъпото лиле
    Това, че си тъпо, миризливо, некадърно същество с полирано от политкоректни клишета малко мозъче ясно, но защо си пишеш именцето с малка буква? И даваш после съвети за правопис… Никой не ти иска съветите, нелепо създанийце. Хапвай си там огризките от някое грантче, които по-оправните грантоеди ти подхвърлят.
    И не, нормалните мъже и нормалните жени не са виновни, че те отбягват. Хората просто са гнусливи.

  4. Всякакви допълнителни филми и обяснявки на „Междузвездни войни“ са излишни. „Междузвездни войни“ свършват с края на шестия епизод- „Завръщането на джедаите“. Всичко там е казано и обяснено. Повече не е необходимо. „Междузвездни войни“ е една красива любовна история, разказана със средствата на фантастичното кино на 70-те и 80-те години на двадесетия век. Това е.

    1. Няма нормален човек, който да не се съгласи с теб… при това не заради приомите и наличието на повече техника, а заради сбърканите сценарии и пежисури…

    2. Няма нормален човек, който да не се съгласи с теб… при това не заради приомите и наличието на повече техника, а заради сбърканите сценарии и режисури…

  5. Труд, вие сте единствената българска мас медия, която изобщо си позволява да говори за тези неща. А те не са „някаква руска пропаганда“, както местните тролове се опитват да убедят мнозинството.

  6. Кой казва, че това е медия въобще. Много странно, някакво пространство – да, но чак медия- трябва много, много повече труд и качество. Засега това пространство служи за засаждане и насаждане на омраза и отрова, и нищо повече. Това още по- малко го прави медия, мерси. Може някога да е имали медия с подобно име, не знам.

    1. Медия, немедия, не режи клона на който тролиш, за да не умреш от глад…

  7. А коя медия у нас има репутация на прецизна? Някой в състояние ли е да посочи?

  8. В сериал за виингите има лесбо и гей сцени,в сериал за колумбийската мафия един от шефовето публично се целува и натиска с друг мъж и мафиотите ръкопляскат,в „Игра на тронове“ също има хомосексуални сцени.В сериал за живота в Тексас през 19-и век изкараха,че е имало гей барове.Дори вече и в анимационните филми има гей сцени.Да не говорим пък,че почти във всеки филм има и по един герой жена,която бие лошите или трепе чудовища.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.