Осем души са обвинени за престъпления, свързани с изборите Главният прокурор е поискал от ЦИК разрешение за привличане като обвиняеми на 7 кандидати за кметове и съветници

Вижте Наум Шопов и Теа като деца

Полицията издирва водач, избягал след катастрофа с велосипедист

Дуейн Джонсън-Скалата е най-готиният баща за 2019

Кали израснала на село

Ограничават движението в тунел „Траянови врата“ на магистрала „Тракия“ утре

Камионът-ковчег в Есекс – с българска регистрация, собственост на ирландка Напуснал България през юни 2017 г.

Над 100 000 души денонощие без вода

Забраниха на обвиняем за убийство да посещава квартал в Монтана

Арестуваха пияна кюстендилка, карала крадено такси в насрещното на магистрала “Струма“

Министрите на вътрешните работи на България и Северна Македония раздаваха флаери срещу корупцията на ГКПП-Станке Лисичково

Прокуратурата за доклада на ЕК: Обективно и по достойнство са оценени усилията в областта на съдебната реформа

Осъдиха строител, насилил болно момиче

Младен Маринов: В Кресна 170 души се разследват за фалшива адресна регистрация

БСП: Магистралите ни са за лятно ползване

Снимка: Министерство на отбраната

В крайна сметка имаме магистрали за лятно ползване, а в последно време и за изключително право да се движим в лявата лента. Това заяви по време на брифинг в парламента Манол Генов, народен представител от „БСП лява България”, във връзка със състоянието на българската пътна инфраструктура и зимната обстановка.

„Типичен пример за политиката, провеждана за пътищата, е развоят на събитията около бъдещото строителство на магистрала „Хемус” – един от гвоздеите на политическата програма на ГЕРБ от предните парламентарни избори. Преди повече от година, при едно от посещенията си в Брюксел, премиерът Борисов получи някакво прозрение и изведнъж прекрати процедурата, която вече беше в ход и бе финализирана по отношение на избора на изпълнител. Съмненията, споделени от него, бяха различни”, обясни Генов.

По думите му съмнения е имало относно ефективността на проекта, както и неговата стойност .

„Най-големите претенции бяха към бъдещия изпълнител по онази прекратена процедура. Загуби се повече от една година. През това време не бяха направени никакви опити да се търсят варианти този проект да бъде финансиран с европейски средства. Какво се случи в крайна сметка? Отново бе избран същия изпълнител – любим на сегашната власт. По брутален начин бяха отстранени 7 от участниците, като остана 1 чуждестранен кандидат, обикновено който участва с изключително висока цена в такива процедури по изпълнение на пътища и други инфраструктурни обекти”, обясни Манол Генов.

„Можем да кажем, че тази политика в последните две издания на кабинета „Борисов” от 2009 година насам, утвърди политиката за модела „Кой?”. Какво се получи? Следващите правителства имат един завещан проект. Завещан с договор, с изпълнител на сегашната власт и финансово необезпечен”, допълни още той.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.