Напрежение в Нови хан заради пясъчна кариера

Обявиха за издирване испанец заради кражби в с. Бутан

Задържаха двама за телефонна измама, представяли се за зам.-министри

Трус от 6,3 по Рихтер разлюля Северозападно Мексико

Предлагат името на Си Цзинпин да бъде вписано в конституцията

Задържаха собственика на автобуса убиец от „Бакаджика”

„Спартан” аварира на Граф Игнатиево

„Газпром” получи разрешение за втората тръба на „Турски поток”

В Истанбул забраниха пиеса за диктатор, изпълнявана от критик на Ердоган

Представяме се уникално на “Зелената седмица” в Берлин

Референдум срещу скъпотията в Швейцария

Българката Ружа мами с мрежа за криптовалута Спецпрокуратурата, ГДБОП и ДАНС включени в разследване на международна група за пране на пари

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в събота, 20 януари 2018

100 младежи започват работа в Ружинци по програма за заетост

Десислава Атанасова: Докладът на ДАНС ще бъде разсекретен скоро

БСП: Магистралите ни са за лятно ползване

В крайна сметка имаме магистрали за лятно ползване, а в последно време и за изключително право да се движим в лявата лента. Това заяви по време на брифинг в парламента Манол Генов, народен представител от „БСП лява България”, във връзка със състоянието на българската пътна инфраструктура и зимната обстановка.

„Типичен пример за политиката, провеждана за пътищата, е развоят на събитията около бъдещото строителство на магистрала „Хемус” – един от гвоздеите на политическата програма на ГЕРБ от предните парламентарни избори. Преди повече от година, при едно от посещенията си в Брюксел, премиерът Борисов получи някакво прозрение и изведнъж прекрати процедурата, която вече беше в ход и бе финализирана по отношение на избора на изпълнител. Съмненията, споделени от него, бяха различни”, обясни Генов.

По думите му съмнения е имало относно ефективността на проекта, както и неговата стойност .

„Най-големите претенции бяха към бъдещия изпълнител по онази прекратена процедура. Загуби се повече от една година. През това време не бяха направени никакви опити да се търсят варианти този проект да бъде финансиран с европейски средства. Какво се случи в крайна сметка? Отново бе избран същия изпълнител – любим на сегашната власт. По брутален начин бяха отстранени 7 от участниците, като остана 1 чуждестранен кандидат, обикновено който участва с изключително висока цена в такива процедури по изпълнение на пътища и други инфраструктурни обекти”, обясни Манол Генов.

„Можем да кажем, че тази политика в последните две издания на кабинета „Борисов” от 2009 година насам, утвърди политиката за модела „Кой?”. Какво се получи? Следващите правителства имат един завещан проект. Завещан с договор, с изпълнител на сегашната власт и финансово необезпечен”, допълни още той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.