Тръмп определи случая „Хашоги“ като пълен провал

Клубовете зоват за примирие

Депутатите гласуват вота на недоверие към правителството

Частично бедствено положение в община Червен бряг заради аварирал мост

Анчелоти говори за Роналдо

На 24 октомври 2018 да почерпят

Автобус на столичния градски транспорт и кола са се ударили в района на булевардите „Цар Борис III“ и „Никола Петков“ в София

Майк Пенс: САЩ ще изискват отговори от Саудитска Арабия за смъртта на Джамал Кашоги

Мълчанието и сега ли е знак на съгласие?

Наказват мъжете във „Фермата“

Американският съветник по националната сигурност определи като „продуктивни“ разговорите с Владимир Путин

Си Цзинпин откри най-дългия мост (ИНФОГРАФИКА) 55-километровото съоръжение свързва Китай с Хонконг и Макао

Оранжев код за опасен вятър в 17 области утре

БМВ изтегля 1,6 млн. коли заради опасен дефект

Полиция спира шофьор с 2,43 промила, не го арестува След два часа установява, че пак е зад волана с 1,96 промила

БСП: Магистралите ни са за лятно ползване

В крайна сметка имаме магистрали за лятно ползване, а в последно време и за изключително право да се движим в лявата лента. Това заяви по време на брифинг в парламента Манол Генов, народен представител от „БСП лява България”, във връзка със състоянието на българската пътна инфраструктура и зимната обстановка.

„Типичен пример за политиката, провеждана за пътищата, е развоят на събитията около бъдещото строителство на магистрала „Хемус” – един от гвоздеите на политическата програма на ГЕРБ от предните парламентарни избори. Преди повече от година, при едно от посещенията си в Брюксел, премиерът Борисов получи някакво прозрение и изведнъж прекрати процедурата, която вече беше в ход и бе финализирана по отношение на избора на изпълнител. Съмненията, споделени от него, бяха различни”, обясни Генов.

По думите му съмнения е имало относно ефективността на проекта, както и неговата стойност .

„Най-големите претенции бяха към бъдещия изпълнител по онази прекратена процедура. Загуби се повече от една година. През това време не бяха направени никакви опити да се търсят варианти този проект да бъде финансиран с европейски средства. Какво се случи в крайна сметка? Отново бе избран същия изпълнител – любим на сегашната власт. По брутален начин бяха отстранени 7 от участниците, като остана 1 чуждестранен кандидат, обикновено който участва с изключително висока цена в такива процедури по изпълнение на пътища и други инфраструктурни обекти”, обясни Манол Генов.

„Можем да кажем, че тази политика в последните две издания на кабинета „Борисов” от 2009 година насам, утвърди политиката за модела „Кой?”. Какво се получи? Следващите правителства имат един завещан проект. Завещан с договор, с изпълнител на сегашната власт и финансово необезпечен”, допълни още той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.