На 20 януари 2019 да почерпят

ЦСКА продаде Мауридес

Американски военни убиха 52 сомалийски ислямисти при въздушен удар

Николай Банев с писмо от следствения арест

Тайбе и ансамбълът отличени в Нощта на шампионите

Тръмп обяви, че е избрано мястото за срещата му с Ким Чен-ун

Брутален феминизъм и политкоректни глупости в „Капитан Марвел“ Новата партийна линия се спазва от Холивуд

„Битка“ под водата САЩ-Русия – 0:1 Американците се самоуспокоиха като победител след края на Студената война

17 мигранти са в неизвестност, след като лодка се преобърна край Либия

Общинските съветници от БСП питат Фандъкова защо не прилага мерките срещу замърсения въздух

„Левски“ тръгна с хикс срещу руснаци, Стоянович доволен от промените в клуба

Отмениха и забавиха около 6 700 полета заради снежните бури в САЩ

Меркел заяви, че ще направи всичко възможно Великобритания да напусне ЕС със споразумение

България екстрадира в САЩ руски хакер, обвинен в компютърни измами

Броят на загиналите при пожара около мексиканския горивопровод достигна 66

БСП: Магистралите ни са за лятно ползване

В крайна сметка имаме магистрали за лятно ползване, а в последно време и за изключително право да се движим в лявата лента. Това заяви по време на брифинг в парламента Манол Генов, народен представител от „БСП лява България”, във връзка със състоянието на българската пътна инфраструктура и зимната обстановка.

„Типичен пример за политиката, провеждана за пътищата, е развоят на събитията около бъдещото строителство на магистрала „Хемус” – един от гвоздеите на политическата програма на ГЕРБ от предните парламентарни избори. Преди повече от година, при едно от посещенията си в Брюксел, премиерът Борисов получи някакво прозрение и изведнъж прекрати процедурата, която вече беше в ход и бе финализирана по отношение на избора на изпълнител. Съмненията, споделени от него, бяха различни”, обясни Генов.

По думите му съмнения е имало относно ефективността на проекта, както и неговата стойност .

„Най-големите претенции бяха към бъдещия изпълнител по онази прекратена процедура. Загуби се повече от една година. През това време не бяха направени никакви опити да се търсят варианти този проект да бъде финансиран с европейски средства. Какво се случи в крайна сметка? Отново бе избран същия изпълнител – любим на сегашната власт. По брутален начин бяха отстранени 7 от участниците, като остана 1 чуждестранен кандидат, обикновено който участва с изключително висока цена в такива процедури по изпълнение на пътища и други инфраструктурни обекти”, обясни Манол Генов.

„Можем да кажем, че тази политика в последните две издания на кабинета „Борисов” от 2009 година насам, утвърди политиката за модела „Кой?”. Какво се получи? Следващите правителства имат един завещан проект. Завещан с договор, с изпълнител на сегашната власт и финансово необезпечен”, допълни още той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.