Най-дългият камион в Европа – над 30 метра Влекач тегли две ремаркета

Консолидацията в банковия сектор продължава Какво ще се случи след придобиването на СЖ Експресбанк от ДСК

Соломон Паси: Евросъюзът има абсолютно сбъркана позиция по отношение на миграцията

Директорът на анестезиологията в Сливен: Починалата родилка не е имала външни наранявания при постъпване в реанимацията

Очакват ни валежи в Западна България днес

Как мутра учи философия?

Детският радиохор на БНР излиза на протест

Пожарникари спасиха двама мъже и шест деца, бедстващи в река Арда край Маджарово

Стрелба по сградата на американското посолство в Анкара Няма пострадали хора

Гърция излезе успешно от последната си спасителна програма

Най-малко петима загинали при две нови земетресения в Индонезия

Взривиха банкомат в Казанлък По първоначална информация извършителите са успели да вземат парите в устройството

Членове на семейства, разделени от Корейската война, ще се срещнат днес в планински курорт в Северна Корея

Продължава борбата с пожара край Карлово

На 20 август 2018 да почерпят

БСП: Магистралите ни са за лятно ползване

В крайна сметка имаме магистрали за лятно ползване, а в последно време и за изключително право да се движим в лявата лента. Това заяви по време на брифинг в парламента Манол Генов, народен представител от „БСП лява България”, във връзка със състоянието на българската пътна инфраструктура и зимната обстановка.

„Типичен пример за политиката, провеждана за пътищата, е развоят на събитията около бъдещото строителство на магистрала „Хемус” – един от гвоздеите на политическата програма на ГЕРБ от предните парламентарни избори. Преди повече от година, при едно от посещенията си в Брюксел, премиерът Борисов получи някакво прозрение и изведнъж прекрати процедурата, която вече беше в ход и бе финализирана по отношение на избора на изпълнител. Съмненията, споделени от него, бяха различни”, обясни Генов.

По думите му съмнения е имало относно ефективността на проекта, както и неговата стойност .

„Най-големите претенции бяха към бъдещия изпълнител по онази прекратена процедура. Загуби се повече от една година. През това време не бяха направени никакви опити да се търсят варианти този проект да бъде финансиран с европейски средства. Какво се случи в крайна сметка? Отново бе избран същия изпълнител – любим на сегашната власт. По брутален начин бяха отстранени 7 от участниците, като остана 1 чуждестранен кандидат, обикновено който участва с изключително висока цена в такива процедури по изпълнение на пътища и други инфраструктурни обекти”, обясни Манол Генов.

„Можем да кажем, че тази политика в последните две издания на кабинета „Борисов” от 2009 година насам, утвърди политиката за модела „Кой?”. Какво се получи? Следващите правителства имат един завещан проект. Завещан с договор, с изпълнител на сегашната власт и финансово необезпечен”, допълни още той.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.