Владимир Путин: Енергетиката е един от приоритетите в сътрудничеството между Русия и Германия

Руби Роуз ще играе супергероиня лесбийка Тя е секси и обича да се татуира

Прокуратурата се зае със смъртта на родилката в Сливен

На 3 септември стачка ще блокира фериботи и кораби в Гърция

Валя Брадшоу – от модните корици в София до Мериленд Вярвам в магията на усмивката и в това, че хората може да стават по-добри, казва моделът, фотограф и дизайнер

Тежък старт за Йоканович и „Фулъм“ във Висшата лига

Доналд Тръмп е уволнил свързаните с разследването на руската намеса в САЩ

Спасители извадиха тялото на 42-а жертва под рухналия мост в италианския град Генуа

120 000 евро отнесе грък за изхвърлени кученца в контейнер за боклук

120 дами и рицари тамплиери срещат 10-та си годишнина в Шумен Велик Приорат България приема 5-ма македонци

Ердоган е преизбран за председател на „Партията на справедливостта и развитието“

Балван чества 135 години от построяването на своята църква Храмът в селото носи името на Св. Иван Рилски

Откриха снаряд без видима маркировка в двора на училище в Пловдив

Пиар на правителството блъсна репортер и се извини

Гана обяви едноседмичен траур за Кофи Анан, световни лидери почетоха паметта му

Бусът на хипитата възкръсва на ток

41-2 41-3Американците добре познават култовия транспортер T1 на Volkswagen. Симпатичното бусче е един от символите на романтичния период на хипитата. Затова точно в Щатите германският производител показа прототип на бъдещ модел на същото бусче, появило се на бял свят през 1950 г. Името на студията I.D. Buzz звучи като „бус“, но приликите не свършват дотук. Отличителните кръгли фарове са свалени ниско в бронята като дневни LED светлини, запазва се двуцветното покритие във V-образна форма в предната част и се добавят модерни фарове като на съвременните модели VW под челното стъкло. Дължината на каросерията е 4,93 м, а на междуосието – 3,30 м. В кабината има повече място, защото задвижването е електрическо и е интегрирано в пода. Така се отваря пространство за два багажника – един отпред и един отзад. Два са и електрическите двигатели (по един на предния и задния мост) с обща мощност 374 конски сили. С такъв ресурс прототипът е много бърз и ускорява до 100 км/ч само за 5 секунди. Максималната скорост е ограничена на 160 км/ч, а с едно зареждане на батериите се изминава дистанция от 600 км. Акумулаторният пакет с капацитет 150 киловатчаса се зарежда бързо. При включване в контакта за 30 минути се пълни 80% от капацитета на батерията.

Зрелищният прототип I.D. BUZZ стъпва на електронно регулируеми амортисьори и големи 22-инчови джанти, затова радиусът му на завой е под 11 метра. Водачът може да включи на автопилот и да завърти седалката си назад към пасажерите, за да си говори с тях. Лазерни скенери, ултразвукови сензори, радари и камери сканират пространството, а информацията от околния трафик пристига по интернет в реално време.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.