18-годишен български студент е убит в Германия

Бирата помага срещу затлъстяване и диабет

Йеменските бунтовници обещаха да спрат нападенията си срещу Саудитска Арабия, ако те направят същото

Художникът воин Николай Хайтов 100 години от рождението на писателя

Милиони хора по света се включиха в глобален протест срещу промените в климата (СНИМКИ и ВИДЕО)

Спрягат Шаби Алонсо и Раул за „Реал“

Русия оспори резолюцията на ЕП, според която пактът Рибентроп-Молотов е довел до Втората световна война

Елчин Сангу е в творчески отпуск

Убивай българи – Калпакчиев е насреща Хелзинкският комитет помогнал за освобождаването на Полфрийман

„Труд Уикенд“ – един вестник за празниците

Бащата на Полфрийман: Надявам се да се върне колкото се може по-скоро

Каним Владимир Путин в България догодина Премиерът Бойко Борисов увери, че с Русия имаме възможно най-добрите отношения (обзор)

София ще има детска поликлиника Събират на едно място лекари от различни специалности

Комисията за регулиране на съобщенията също установи нарушения при спирането на програма „Хоризонт”

Обмислят нови акцизи за горивата

Бусът на хипитата възкръсва на ток

41-2 41-3Американците добре познават култовия транспортер T1 на Volkswagen. Симпатичното бусче е един от символите на романтичния период на хипитата. Затова точно в Щатите германският производител показа прототип на бъдещ модел на същото бусче, появило се на бял свят през 1950 г. Името на студията I.D. Buzz звучи като „бус“, но приликите не свършват дотук. Отличителните кръгли фарове са свалени ниско в бронята като дневни LED светлини, запазва се двуцветното покритие във V-образна форма в предната част и се добавят модерни фарове като на съвременните модели VW под челното стъкло. Дължината на каросерията е 4,93 м, а на междуосието – 3,30 м. В кабината има повече място, защото задвижването е електрическо и е интегрирано в пода. Така се отваря пространство за два багажника – един отпред и един отзад. Два са и електрическите двигатели (по един на предния и задния мост) с обща мощност 374 конски сили. С такъв ресурс прототипът е много бърз и ускорява до 100 км/ч само за 5 секунди. Максималната скорост е ограничена на 160 км/ч, а с едно зареждане на батериите се изминава дистанция от 600 км. Акумулаторният пакет с капацитет 150 киловатчаса се зарежда бързо. При включване в контакта за 30 минути се пълни 80% от капацитета на батерията.

Зрелищният прототип I.D. BUZZ стъпва на електронно регулируеми амортисьори и големи 22-инчови джанти, затова радиусът му на завой е под 11 метра. Водачът може да включи на автопилот и да завърти седалката си назад към пасажерите, за да си говори с тях. Лазерни скенери, ултразвукови сензори, радари и камери сканират пространството, а информацията от околния трафик пристига по интернет в реално време.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.