България - европейски шампиони в онлайн шопинга на Black Friday

Броени дни ни делят от Black Friday – един от най-важните дни в електронната търговия. Тази година датата е 24 ноември и се очаква тя да донесе дори по-големи продабни и резултати, продължавайки тенденциите от 2016-а.

По данни на RTB House –технологична компания, която работи с най-големите марки на над 100 световни пазара – през ноември 2016-а електронните магазини в България отчитат четворен ръст на посещенията, което поставя страната ни сред шампионите в Европа! За сравнение, средните стойности на стария континент са около 170% ръст в конверсиите и близо 65% - в посещенията за целия месец ноември. И това е ясен знак, че българската електронна търговия се развива със светкавични темпове и предвижданията за запазване на темповете на растеж в сектора са напълно реалистични.

Сред най-добре представящите се други пазари по време на ноемврийската лудост са Гърция със 150% повече трафик и 225% ръст в конверсиите, Испания със 72% повече трафик и 205% ръст в конверсиите и Холандия, която постига 205% повече конверсии само с 20% увеличение на посещенията.

Black Friday е първият връх на празничния сезон и съответно – първият шанс онлайн търговците да покрият високите таргети. Според изследване на Adobe Digital Insights, миналата година общият оборот на онлайн продажбите е надминал 3 милиарда долара. И цифрите се очаква да се покачат тази година, заедно с постоянно растящите резултати на виртуалния сектор като цяло. Големите опашки, ограниченото време и хилядите клиенти на реалните търговски обекти водят потребителите все по-често към онлайн пазаруването, за да избегнат тълпите.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Вашите пари