Жена в мозъчна смърт спаси живот на двама тежко болни мъже

Антонио Лопес към Бойко Борисов: Приемането на ГЕРБ в Центристкия демократичен интернационал е признание за усилията на всички хора в партията

Временно затварят за движение пътя Своге-Нови Искър в понеделник

Петя Дикова очаква първото си дете

Сузанита върти бизнес с голи снимки

АПИ плаща над 9200 лв. за аквапланинг на „Хемус“ Ауди с лоши гуми самокатастрофирало в наводнен участък

Президентът Румен Радев пристигна в Йордания

Вицепрезидентът: Само слабите лидери управляват със страховете на хората Омразата и национализмът не решават проблеми, заяви Илияна Йотова на възпоменателния събор за 75 години от разстрела на шестте ястребинчета

Дядо Коледа зарадва деца на служители от МВР

Министър Ангелкова: Приоритет през 2019 г. ще е насърчаването на вътрешния туризъм  С майстори в кулинарията подготвяме карта на фестивалите, свързани с българската кухня

Министърът на отбраната Каракачанов се срещна с Джон Съливан, зам.-държавен секретар на САЩ

Аварирал снегорин блокира пътя до Рилския манастир

500 000 долара изпаднаха от камион на магистрала в САЩ (ВИДЕО)

Музика ще има за всички от сърце “Rock the Operа” за любителите на вечните рок хитове, SOLAR Christmas за феновете на електронната музика и Шабан Шаулич “50 години на сцена” в “Арена Армеец”

Две жертви и много ранени при тежка катастрофа в Босна

България изнася вино за САЩ, целта е да завладее пазарите Япония и Китай Преориентацията е от нискоценовия масов износ към по-ограничения, но качествен експорт

България ще се опита да излезе от доскоро основният, но нискоценови пазар на българското вино, какъвто бе Русия и да пренасочи качествените вина за сметка на количествата към САЩ, Япония и Китай, съобщава председателката на Асоциацията на износителите на вино Галина Нифору пред БНР.

Така страната ни постепенно ще  преориентира пазара си на вино от нискоценовия масов износ към по-ограничения, но качествен експорт.

Марката „балканско вино“ постепенно се налага на презокеанските пазари.

Америка е най големият винен пазар, както по обем, така и по стойност, Китай е на второ място, Япония на седмо място.

Наистина трябва да се насочим към пазари, които не правят спънки, а напротив, отварят вратите си към нашето вино. Наистина Русия в момента не е пазар, това е много несигурен пазар с постоянни промени. Много трудно се работи в такава среда. Затова българското вино под общата марка „Вино от Балканите“ вече прохожда на американския пазар.

Галина Нифору обяви, че в САЩ има вече заложена такава ниша „Вино от Балканите“. Тя се продава в магазините много по лесно, консуматора вече се ориентира.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.