Две жертви и десетки ранени при пожар в хотел в Прага (ВИДЕО)

Европа ще рециклира всички пластмасови опаковки след 2030 г.

Молдова ще иска компенсация от Русия заради „окупацията“ на Приднестровието

Спряха камионите по няколко направления заради снега

Просветният министър: Привличането на млади учители е предизвикателство

Въоръжена атака срещу 5-звезден хотел в Кабул

Вижте акцентите от броя на „Труд“ в неделя, 21 януари 2018

Меркел и Борисов в отговор на “Труд”: България влиза много скоро в Шенген Премиерът събира европейските лидери и Реджеп Ердоган във Варна

Командоси щурмуват пробно прототипи на стената на Тръмп

Махат незаконни билбордове в София Столичният инспекторат откри 14 такива само по бул. „Черни връх“

Ципрас: Македонска нация никога не е имало Ще е абсурдно обаче в името на страната да няма Македония, смята гръцкият премиер

Хиляди румънци се събраха на протест в Букурещ (ВИДЕО)

САЩ и Русия призоваха Турция и сирийските кюрди към сдържаност

Турция нанесе въздушен удар по позиции на сирийските кюрди

Григор искал да е бегач и да знае френски език

България изнася вино за САЩ, целта е да завладее пазарите Япония и Китай Преориентацията е от нискоценовия масов износ към по-ограничения, но качествен експорт

България ще се опита да излезе от доскоро основният, но нискоценови пазар на българското вино, какъвто бе Русия и да пренасочи качествените вина за сметка на количествата към САЩ, Япония и Китай, съобщава председателката на Асоциацията на износителите на вино Галина Нифору пред БНР.

Така страната ни постепенно ще  преориентира пазара си на вино от нискоценовия масов износ към по-ограничения, но качествен експорт.

Марката „балканско вино“ постепенно се налага на презокеанските пазари.

Америка е най големият винен пазар, както по обем, така и по стойност, Китай е на второ място, Япония на седмо място.

Наистина трябва да се насочим към пазари, които не правят спънки, а напротив, отварят вратите си към нашето вино. Наистина Русия в момента не е пазар, това е много несигурен пазар с постоянни промени. Много трудно се работи в такава среда. Затова българското вино под общата марка „Вино от Балканите“ вече прохожда на американския пазар.

Галина Нифору обяви, че в САЩ има вече заложена такава ниша „Вино от Балканите“. Тя се продава в магазините много по лесно, консуматора вече се ориентира.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.