Погребват Шабан Шаулич днес, слагат и любимата въдица на певеца в ковчега

Директорът на „Рила“: Снимачният екип на Discovery Channel е бил информиран за забраните в парка Проверяват се трима служители на парка, които са наблюдавали процеса на заснемане и ще се установи дали и те не са нарушители

Със 121 депутати в зала парламентът започна работа

Братя Домусчиеви купиха Нова телевизия

Красимир Каракачанов: Крайно време е българските политици да спрат да правят експерименти с изборното законодателство Не е нито полезно, нито честно изборния закон да се променя преди всеки избори, заяви вицепремиерът

Какво е автобиография? Отговорът на радио „Ереван“

САЩ добиват рекордни количества петрол, свалят руските приходи За пръв път бяха отчетени над 12 млн. барела на ден

Китай вижда огромен потенциал в икономиката на Саудитска Арабия

Северна Корея поиска помощ заради недостиг на храна

Камелия Нейкова: ЦИК не за първи път ще се справя с промени в изборното законодателство, приети в последния момент

„Спейс екс“ изстреля израелския „Берешит“ към Луната (СНИМКИ)

Арестуваха двама души, планирали ислямистко нападение в Германия

Силен вятър, дъжд и застудяване днес

Русия е предоставила лекарства и медицинско оборудване на Венецуела

Шефът на НСИ: В преброяването през 2021 г. няма да има опции като „трети пол“, каквито са и европейските регламенти

Българи завършват магистрална отсечка в Сърбия Участъкът е по-сложен от пътя през Кресненското дефиле

Сръбският президент Александър Вучич стартира кампанията си за инспекция на държавни обекти и вслушване в общественото мнение за работата по инвестиционните проекти “Бъдеще за Сърбия” от магистрална отсечка, строена от българи. Работата по изграждане на отсечката между Грделица и Царичина Долина от магистрала Е75 му бе показана от българския ръководител на проекта инж. Стойко Мешков от “Трейс Груп Холд”.

Очаква се работата по сложния обект да приключи до два месеца и движението да се пусне по магистралният участък, който е с концентрация на ПТП и сериозен трафик. Обектът според експертите е по-сложен от пътя, който предстои да бъде изграден у нас като част от магистрала “Струма” през Кресненското дефиле заради многото свлачища по трасето. Участъкът, който изгражда българската фирма, е с дължина 4,75 км, като една трета от трасето са големи съоръжения. Построени са шест моста над река Южна Морава, има три пресичания на международната жп линия Ниш-Скопие, както и пътен възел. Най-големият мост е дълъг малко над половин километър.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Защо никой да не говори за тунел под Петрохан, когато вече се проектира ?

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.