Христо Карастоянов – разказвач на февруари в Столична библиотека

Срещу кмета на Стражица се води разследване и в Специализираната прокуратура

Меркел: Стрелецът от Ханау е воден от расизъм и крайнодесен екстремизъм

Ето как е изглеждала Мишел Обама на бала си (СНИМКА)

Две муфлончета се родиха във варненския зоопарк

Анкара: Гърция трябва да сподели ресурсите в Източното Средиземноморие

Двама души загинаха, след като влак дерайлира в Австралия

Община Сухиндол се включва в социална програма за набиране на домашни помощници

Гешев: Проверката на приватизацията не е пиар акция, ясно е, че тя беше бандитска и криминална

ЕРП Север инвестира 30 млн .лв. в електроразпределителната мрежа на Варненска област

Вижте сватбата на Джъстин Бийбър и Хейли отблизо (ВИДЕО)

Каракачанов разреши полет над територията на България на руски самолет със зенитни ракети за Сърбия

Путин обеща помощ за САЩ в борбата с тероризма

Караянчева изпрати съболезнователен адрес до председателя на Бундестага

Притокът в язовир „Студена“ надхвърли 1000 литра в секунда

Българи завършват магистрална отсечка в Сърбия Участъкът е по-сложен от пътя през Кресненското дефиле

Сръбският президент Александър Вучич стартира кампанията си за инспекция на държавни обекти и вслушване в общественото мнение за работата по инвестиционните проекти “Бъдеще за Сърбия” от магистрална отсечка, строена от българи. Работата по изграждане на отсечката между Грделица и Царичина Долина от магистрала Е75 му бе показана от българския ръководител на проекта инж. Стойко Мешков от “Трейс Груп Холд”.

Очаква се работата по сложния обект да приключи до два месеца и движението да се пусне по магистралният участък, който е с концентрация на ПТП и сериозен трафик. Обектът според експертите е по-сложен от пътя, който предстои да бъде изграден у нас като част от магистрала “Струма” през Кресненското дефиле заради многото свлачища по трасето. Участъкът, който изгражда българската фирма, е с дължина 4,75 км, като една трета от трасето са големи съоръжения. Построени са шест моста над река Южна Морава, има три пресичания на международната жп линия Ниш-Скопие, както и пътен възел. Най-големият мост е дълъг малко над половин километър.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

  1. Защо никой да не говори за тунел под Петрохан, когато вече се проектира ?

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.