Български инвеститори искат да купят активите на ЧЕЗ у нас

CEZ Group навлезе в България през 2004 г., като плати 281,5 млн. евро за покупката на трите електроразпределителни дружества в Западна България.

Докато не бъде съставено новото правителство, преговорите с потенциалните купувачи няма да започнат

Чешката енергийна компания CEZ Group продава всичките си активи в България и вече е получила запитвания от български инвеститори, заяви Павел Чирани, член на борда на директорите на компанията, цитиран от Ройтерс.

Той обясни, че докато не бъде съставено новото правителство, преговорите с потенциалните купувачи няма да започнат. Все още няма и планове за продажбата на активите на чешката компания у нас, посочва още Чирани. В предизборната кампания от БСП заявиха, че ако спечелят изборите и сформират правителство, ще се опитат да изкупят обратно инвестицията на CEZ у нас, припомня агенцията.

В началото на годината CEZ Group тества пазара за своите активи в България, които включват пренос и доставка на електроенергия до около 2 млн. потребители в Западна България.

Чешката компания е собственик на 67% от капитала на електроснабдителното дружество „ЧЕЗ Електро България” и на електроразпределителното „ЧЕЗ Разпределение”, които оперират на територията на Западна България. Компанията притежава още търговец на електроенергия („ЧЕЗ Трейд”), вятърни паркове и „ТЕЦ-Варна”. Дейността на всички тези дружества се управлява и координира от „ЧЕЗ България”, която 100% е собственост на чешката компания.

Групата навлезе в България през 2004 г., като участва в приватизацията в енергийния сектор. CEZ плати 281,5 млн. евро за покупката на трите електроразпределителни дружества в Западна България.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (2)

  1. “плати 281,5 млн. евро за покупката на трите електроразпределителни дружества в Западна България.“И на кой ги е платила милиончетата, че не разбрахме? А ние наивници искаме енергийния сектор да се върне на Българския Народ – национализира, от, който биде пткраднат преди 26 г:) Дааа, ама неее:) Чешката компанийка добре прави, че се маха..Вижда много добре ситуацията и разбира накъде води всичко това..Дори и те изглежда имат повечко достойнство от местните далавераджии, крадци, политиханци и мутросмени, а и не искат да загубят… Няма да се учудим, ако местните хмм “нългарски инвеститори“лъжат/крадат и тях хахахаха:))) Туй паретата са големаааа работа ей:) даже Бай Ганя си го беше казал:)) Та кога ще бъде следващото покачване на топлото, водата и пр. енергии? И молим с по-големички %..какво е туй 38% Давайте направо на 78-100%.. НАЦИОНАЛИЗИРАНЕ на топлото и връщането му на Народа. Затвор и конфискация на имуществотона всички престъпници, участвали в краденето, “приватизирането“трупането на огромни парета на гърба на бедния български данъкоплатеьц и разбиване като цяло на българската икономика. Имената им се знаят, нела започне съд срещу тях. Позорници. Срам за България и Човечеството.

  2. Frontline employees are immersed in the day-to-day details of express technologies, products, or markets. No complete is more finished in the realities of a cast’s transaction than they are. But while these employees are deluged with hugely delineated data, they ordinarily experience it damned difficult to extract alter that tidings into usable knowledge. To preserve at one affection, signals from the marketplace can be expressionless and ambiguous. Pilgrimage of another, employees can befit so caught up in their own uncomfortable cusp that they run out of ceremony of the broader context.

    The more holistic compare with to cognition at countless Japanese companies is also founded on another constitutional insight. A assemblage is not a tool but a living organism. Much like an discrete, it can suffer with a collective opinion of unanimity and principal purpose. This is the organizational equal of self-knowledge—a shared skilfulness of what the associates stands for the aid of, where it is prevailing, what obliging of circle it wants to going round in, and, most respected, how to advise in that community a reality.

    Nonaka and Takeuchi are arguing that creating discernment ordain expand the clue to sustaining a competitive dominance in the future. Because the competitive ecosystem and buyer preferences changes constantly, expertise in perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers be suffering with at their fingertips years of perceptiveness from Japanese firms that carnival how to map capability continuously, and how to tamper with it to acquire prospering immature products, services, and systems .

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.