Община Шумен събра 84% от налозите

Италианската полиция откри един тон кокаин в контейнер с банани

Съсипаха я тая държава – любимо клише на българина

Отпаднаха близо 40 % от кандидатите за матроси

Откриха Седмия международен форум „Балканите – език, история, култура“ във ВТУ В двудневната среща ще вземат участие около 60 учени

Бъдещето на еврото представи в Стопанска академия инвестиционният банкер Гордан Кер

Двама мъже опитаха да оберат хасковлия, след като го заплашиха с нож

Шампионите от „Санк Петербург“ играят „Лебедово езеро“ два пъти

Изследват кръвната захар на 1147 ученици в Търново по проект на Ротари Клубът тази вечер прави благотворителна акция за реализирането на „Плод за капка кръв”

Обемът на язовир „Асеновец“ спадна на 10 млн. при капацитет от 28 млн. кубика ВиК взема вода и от Тунджа, няма да има режим в Сливен

Ремонтите по АМ „Струма“ приключват предсрочно

Проверяват бюлетините за съветници от 97 секции в Шумен

Македонско списание представя бургаски автори

Бургас строи нов Център за хора с увреждания

Петкова: Няма да има дефицит на природен газ в България

Български студент стана шампион по продажби в САЩ Денислав Николов направи 120 хил. долара оборот от образователни книги

Денислав Николов получава чека си за 39 хил. долара от Васил Чакардъков, регионален директор по продажби за България.

Изкара 39 хил. долара за четири месеца

22-годишен български студент стана втори от 238 мениджъри от цял свят по продажби на образователни книги. За втори път Денислав Николов работи 4 месеца през лятото като търговец от врата на врата в САЩ и на втората година е направил оборот от 120 000 долара.

Младежът е от Нова Загора и в момента е четвърти курс в Софийския университет “Св. Климент Охридски” със специалност “Журналистика”. Той стажува в лятната програма на една от най-старите американски компании – Southwestern Advantage, която се занимава с директни продажби. Тя е създадена през 1855 г. и е базирана в Нашвил, Тенеси, а в България стартира през 2006 г. Насочена е към студенти, които са редовно обучение и им дава възможност за управление на собствен бизнес, като продават образователна система от врата на врата.

Българският студент с американски клиенти, техните деца и продуктите, които са закупили.

Всяка година се включват около 1800 студенти от цял свят, като през 2018 г. 80 от тях са били българи, а през тази година са били 100. В началото на кампанията всички преминават през селекционен процес и обучения. Започват като стажанти и имат възможност да израснат до мениджъри, да ръководят екип и да развият кариера. Денислав стремглаво се е изкачил на трето ниво за 2 години. “Голямо предимство е, че се развиват комуникационните умения, подобрява се английският език и се научаваш да ръководиш бизнес”, разказва той. Работи се по 13-14 часа на ден, 6 дни в седмицата. “Трудим се здраво, колкото продадем – толкова ще изкараме”, обяснява той.

Студентите за разпръснати в различни щати, а тази година той е бил във Вашингтон. Презентират и продават образователни книги, които покриват материала от всички предмети от първи до 12 клас. Сборниците са подготвени от професори и учители и са универсални за всеки щат и учебна система. “Идеята е да имаш вкъщи една книга, която винаги може да отвориш, когато имаш въпрос, свързан с училище. А в САЩ държат много на домашните и пишат много.

Една от основните причини за купуването на книгите е, че спестяват време за домашни. Много са полезни за отсъствалите или неразбралите нещо ученици”, разказва младежът. Има книги и за бебета и малки деца, които са цветни и интерактивни.

Докато е в САЩ, Денислав живее в семейства, които често са на пораснали участници в програмата. По време на работа не подбира, а буквално обикаля от врата на врата. Винаги бърза да отговори на трите въпроса, които изникват на всеки един човек, на чиято врата почука: Кой си ти? Какво правиш тук? Ще ми отнемеш ли много от времето? “В САЩ са свикнали на такива продажби. Ние продаваме образование и те ни приемат много добре. Много са дружелюбни и приветливи, особено като разберат, че съм от другия край на света”, казва Денислав.

Денислав Николов получава чека си за 39 хил. долара от Васил Чакардъков, регионален директор по продажби за България.

Работата е тежка, защото в седмицата покриват 80 работни часа и трябва да направят по 30 демонстрации на ден. През това лято Денислав се е срещнал с 1755 души и е направил 1346 демонстрации. Реализирал е продажби в 294 семейства. През 2018 г. е обикалял с колело, докато тази година, след като е повишен, е имал право на пълна с книги кола. “Американците са много отзивчиви, след всяка среща се снимам с тях и показвам продажбата си в моята страница във фейсбук. Случвало се е да почукам на някоя врата и да ме разпознаят хора, видели мой пост в социалната мрежа”, разказва той.

Оказва се, че младият търговец е добър в работата си. За 2018 г. като стажант за първа година завършва на трето място по продажби, а в Европа е на седмо. Тази година, освен че е втори от новоповишените мениджъри, е и на 20-о място от всички 1800 участници. Изкарва 39 хил. долара комисионни от продажбите си за 120 хил. долара.

Студентът споделя, че благодарение на това предизвикателство е станал по-уверен и с високи комуникационни умения. Би искал в бъдеще да работи в тази сфера. “Но програмата е борба, в началото ми минаваше през главата да се откажа, защото има много отхвърляния и затръшвания на вратата”, разказва Денислав, който днес се е научил да приема “не” за отговор. “Вече съм по-позитивен и се научих никога да не го приемам лично”, споделя рецептата са успеха си той.

 

Пътешества с най-големия круизен кораб в света

По време пътешествие с най-големия круизен кораб в света

Денислав е впечатлен от разнообразните клубове в САЩ. “В Нашвил е доста популярна кънтри музиката и там може да се срещнат хора, които носят каубойски шапки и ботуши, тази музика гърми отвсякъде”, казва той. След стажа е посетил и Маями. В края на лятото с приятели от програмата той си запазва 7 нощувки на най-големия круизен кораб в света Symphony of the sea и пътешества до Хондурас, Мексико и Бахамите.

Изумен е от воден театър, където екстремни спортисти правят шоу. “Беше супер забавно в дискотека, в която всеки беше със слушалки и имаше два канала и всеки танцуваше на музиката, която предпочиташе”, разказва с усмивка той.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.