Швейцарският курорт Цермат е блокиран заради повишена лавинна опасност

Повече момчета според поверието в „Дева Мария“

Броят на жертвите на пожара в Прага нарасна на 4

Учени създадоха карта на движението на мисълта в мозъка

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 22 януари 2018

Най-интересните изложби по света тази пролет

Похитител платил такси с пръстени на жертвата си Отвлечената ядосала бандита, че не му дава пари на заем

Министър Красимир Каракачанов за инцидента със самолета “Спартан”: Вторият пилот се е обучавал за първи

Публикация на турски език в профила на Радев (обзор) Има препратка към сайт за бързи кредити в южната ни съседка

Караянчева поздравява всички шефове на европейски комисии Форумът ще се излъчва на живо в интернет

ГЕРБ уличиха в лъжа БСП преди вота (обзор) Митниците и ДАНС спрели теч за милиарди още през 2016-та

НСО и хакерите

САЩ призоваха Турция да прояви въздържаност в Сирия

Сняг, студ и лед – опасно време в 19 области

Бяла мида и рапан спасяват риболовния сезон Слаб улов тормози хората по Черноморието

Велико Търново събира българските производители на „Трапезица Фест“

Първо специализирано изложение на български производители на храни и напитки ще се проведе във Велико Търново от 12 до 14 октомври.

„Трапезица Фест“ е част от кампанията „Купувам българско“. Организира се от Общинската туристическа агенция „Царевград Търнов“, Националното сдружение на общините, , Прим Експо и Прим Нет ООД.

На изложението утвърдени компании от хранително-вкусовата промишленост, ферми и малки производители на храни по уникални семейни рецепти ще покажат пред търговци и клиенти своите нови продукти и търсени на пазара стоки.

През трите дни на събитието в Изложбени зали „Рафаел Михайлов“ в старата столица ще бъдат представени месо и месни произведения, мляко и млечни продукти, птиче месо и продукти, яйца, хляб и хлебни изделия, захарна и сладкарска продукция, риба и рибни продукти, мед и пчелни продукти, сокове и безалкохолни напитки, вино, пиво и спиртни напитки, производители на плодове, зеленчуци и подправки, кулинарна продукция и консерви по оригинални регионални рецепти от цялата страна.

„В началото на май Националното сдружение на общините в Република България и БНТ 2 стартираха съвместна кампания „Вкусът на България“. Инициативата си постави за цел да съдейства на българските производители в преодоляването на пречките за развитие на икономическата им активност.

Паралелно с активните действия за законодателни промени в полза на производителите на храни, Сдружението на общините дава възможност за съвременно представяне на „Трапезица Фест“ на множество малки и средни предприятия, които съхраняват местните традиции, вкусове, развиват регионалната специфика и поддържат отглеждането в страната на изчезващи култури“, информираха организаторите.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.