Вижте резултатите от европейските избори на базата на вота в 27 държави

„Алфа Рисърч“ от 100% паралелно преброяване: „Демократична България“ не прескача бариерата, ВМРО вкарва втори евродепутат

„Галъп интернешънъл“ от 100% паралелно преброяване: Пет български формации в Европарламента

На 27 май 2019 да почерпят

Кънчо и Андрей отново на висота

Сериозен провал на социологическите прогнози

Рекордна избирателна активност в ЕС Едва една четвърт от българите отидоха до урните

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в понеделник, 27 май 2019

Сергей Станишев: Пак изпуснахме победата като през 2017-а Вместо единна кампания, имахме паралелни кампании на всички кандидати, каза 5-ият в листата на БСП

Борисов след изборната победа: Съзнавам, че нашите грешки, макар и осъзнати, може да ги поправим само с много работа

Управляващата „Право и справедливост“ спечели изборите в Полша

ВМРО ще инициира среща на всички избрани за евродепутати от България

ЕНП остава първа политическа сила в Европейския парламент

Мария Габриел: Благодаря на българите, че ни дадоха прошката си днес

Десницата на Меркел води, втори са Зелените (обзор) “Алтернатива за Германия” взе 10,6 на сто

Виадуктите при с. Потоп и „Коренишки дол“ на магистрала „Хемус“ ще са готови наесен Съоръженията не са ремонтирани от 40 години

До края на месец ноември ще приключи ремонтът на виадукт „Коренишки дол“ на магистрала „Хемус“, а още през септември ще завърши обновяването на съоръжението при с. Потоп. Това съобщи заместник-министърът на регионалното развитие и благоустройството Николай Нанков. Заедно с изпълнителния директор на „Автомагистрали“ ЕАД Стоян Беличев той инспектира ремонтните дейности, съобщиха от пресслужбата на МРРБ.

Двете пътни съоръжения са едни от най-дългите и сложни по магистралата. Те не са ремонтирани от нейното построяване преди 30-40 години и са в тежко състояние. Виадуктът „Коренишки дол“ е с дължина 481 м и се намира при км 36 на АМ „Хемус“. В момента се ремонтира платното в посока Варна. Съоръжението при с. Потоп е с дължина 525 метра и се намира при км 19.

„Правим всичко възможно да съкратим сроковете с максимално натоварени графици, включващи извършване на строителни дейности в събота и неделя, както и през официални празнични дни, но има технологични дейности, които изискват време“, посочи зам.-министър Нанков. Той отправи апел за разбиране и извинение към водачите заради въведената временна организация на движение, но подчерта, че за да стане хубав и качествен ремонт е нужно време. „Надявам се на разбиране, защото го правим за доброто на всички пътуващи. Крайно належащи са ремонтите, особено по долната част на виадуктите, където положението е плашещо. Имаме корозирали арматури, заради което постаментите се обрушват изцяло“, коментира още заместник-регионалният министър. След ремонтите в близките 40 години съоръженията няма да са на дневен ред.

Николай Нанков информира още, че ремонтите по виадуктите и мостовете на АМ „Тракия“ ще приключат до края на месец май, преди началото на летния туристически сезон.

По думите му в страната се очертава много работа по построяването и ремонта на тунели и мостови съоръжения, както по републиканската пътна мрежа, така и по ж.п. инфраструктурата, за които са нужни много специалисти и експерти. „В следващите 4-5 години по пътищата в страната предстои изграждане на близо 60 км тунели, без да включваме съоръженията под Шипка и Петрохан. Такива ще има по АМ „Струма“ в Кресненското дефиле, новите участъци на „Хемус“ и др. Експертите са малко, но очакваме с добри учебни програми с висшите училища дa преодолеем дефицита, коментира Нанков.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.