Вучич и Лавров се обединиха около църковната и военна независимост на Сърбия

Холандските депутати гласуваха за признаване на арменския геноцид

Кръвта на подрастващите подмладява мозъка

Полицията в Русе проверява сигнал за общински съветник от ГЕРБ, участвал в побой

Чешката полиция издирва българин, обрал дете

Вижте акцентите в броя на вестник “Труд” в петък, 23 февруари 2018

Сорос плаща за ромите да останат в гетата Фондации настояват за узаконяване на къщите в махалите

Оставиха Легионера за 72 часа зад решетките

Египетски полицаи спасиха дете, падащо от третия етаж

Обвиниха бивш министър на финансите в лихварство (обзор) Стоян Александров ще отговаря за 75 кредита за милиони, раздадени срещу солени лихви

Гръцкият президент към Турция и Македония: Времената на нахлуване на европейска територия са отминали безвъзвратно

Здравец Хайтов представя нови разкрития за гроба на Левски

Русенец спечели 4 милиона и половина от тотото с фиш за 6.75 лв.

Турция обяви, че няма да позволи “едностранни” проучвания за газ край Кипър

Сливен чака 19 млн. лева за новата си пречиствателна станция Най-модерното съоръжение от години брадясва от храсталаци и треви

Видео на CNN рекламира Пловдив – Европейска столица на културата 2019

Журналистическо видео на CNN показва Пловдив и България като перфектен избор за туристическа дестинация. Рекламата е част от международна кампания на Министерството на туризма, осъществена съвместно със световния новинарски канал CNN, Travel Channel, National Geographic и Eurosport.

Освен 30-секундни телевизионни клипове и онлайн формати в дигиталните канали на медиите, кампанията включва три 60-секундни видеа в телевизионната и онлайн мрежа на CNN. Те представят красотата на България пред чуждестранните туристи и целят да засилят интереса им към богатото й културно и историческо наследство.

Материалите са посветени на Пловдив, София и едни от най-посещаваните забележителности в страната – Седемте рилски езера и Рилския манастир. Пловдив е представен като уникален туристически маршрут, а клипът за него дава възможност на потенциалните туристи „да се разходят“ из малките улици на Стария град.

Подчертано е богатството на културната и фестивалната му сцена, естествено вписани в местните архитектурни и археологически забележителности. Кампанията допълва положителния имидж на Пловдив като бранд и предпочитана туристическа дестинация.

60-секундните клипове, които са част от поредицата “60-second vacation”, впечатляват с природни обекти и разнообразни предложения за неповторими изживявания в България. Цялостното промотиране на Пловдив като Европейска столица на културата е част от партньорството между Общинска фондация „Пловдив 2019“ и Министерството на туризма.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете