На 21 ноември 2019 да почерпят

Дневен хороскоп на Алена за четвъртък, 21.11.2019

Доналд Туск е новият председател на ЕНП

Американският държавен секретар Майк Помпео е похвалил България за сделката за F-16

Бойко Борисов е благодарил на Манфред Вебер за призива му да се свали мониторинга върху България

Москва върнала на Украйна повредени кораби

Борисов: С Ангела Меркел вярваме, че ЕНП трябва да запази лидерските си позиции в ЕС

Премиерът Борисов е поканил Себастиан Курц в България

Свалките пречат на успеха в тениса

5 години плащаме за отнето предимство Цената на „Гражданска” ще нарасне с 240% за няколко бири

БАБХ изтегли от пазара пушена скумрия и домашен свински суджук заради листерия

Дервиши се завихрят в НДК „Сема” - ритуал и спектакъл в едно

Под земята печатат нови паспорти До края на годината се разбира кой ще прави картите с чип

Признаване на разходи за служебен автомобил

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 21 ноември 2019

Видео на CNN рекламира Пловдив – Европейска столица на културата 2019

Журналистическо видео на CNN показва Пловдив и България като перфектен избор за туристическа дестинация. Рекламата е част от международна кампания на Министерството на туризма, осъществена съвместно със световния новинарски канал CNN, Travel Channel, National Geographic и Eurosport.

Освен 30-секундни телевизионни клипове и онлайн формати в дигиталните канали на медиите, кампанията включва три 60-секундни видеа в телевизионната и онлайн мрежа на CNN. Те представят красотата на България пред чуждестранните туристи и целят да засилят интереса им към богатото й културно и историческо наследство.

Материалите са посветени на Пловдив, София и едни от най-посещаваните забележителности в страната – Седемте рилски езера и Рилския манастир. Пловдив е представен като уникален туристически маршрут, а клипът за него дава възможност на потенциалните туристи „да се разходят“ из малките улици на Стария град.

Подчертано е богатството на културната и фестивалната му сцена, естествено вписани в местните архитектурни и археологически забележителности. Кампанията допълва положителния имидж на Пловдив като бранд и предпочитана туристическа дестинация.

60-секундните клипове, които са част от поредицата “60-second vacation”, впечатляват с природни обекти и разнообразни предложения за неповторими изживявания в България. Цялостното промотиране на Пловдив като Европейска столица на културата е част от партньорството между Общинска фондация „Пловдив 2019“ и Министерството на туризма.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.