Фотоконкурс „Празникът на Самоводската чаршия” обяви Общинската туристическа агенция Снимките трябва да са от Нощта на Самовоската чаршия и Фестивала на занаятите

Климатологът Георги Рачев: След неделя ни очаква ново затопляне

Издирват бракониери, убили благороден елен в Севлиевско Трупът на животното е открит вчера от горски

АПИ: Системата за продажба на е-винетки работи нормално

Желяз Андреев: Вече съм свободен човек, Интерпол свали червената бюлетина

Изтребители на НАТО прихванаха руски военни самолети над Балтийско море (СНИМКИ и ВИДЕО)

Попфолк певицата Джулия се омъжи тайно (СНИМКА)

Карлос Контрера: Турция краде 15 000 работни места и милиарди евро от София

Маскирани нахлуха в детска градина, ограбиха готвачката

„Pussycat Dolls“ се събраха отново

Заловиха 40-годишен, извършил телефонни измами за близо 13 000 лв. Мошеникът е в ареста за 24 часа

Празникът на еленския бут ще бъде през ноември Еленчани канят гости отблизо и далеч да се докоснат до традициите на балканджиите

Кола блъсна моторист пред Югозападния университет в Благоевград

Откриха в Търново 44-годишен, издирван от софийската полиция Днес го конвоират до столицата

Дарко и Марги Хранова с общ видеоклип Видеоклипът на песента „Път на любовта” е заснет от екипа на режисьора Ненчо Касъмов

Вижте с какви видеоклипове ще рекламират България като една от най-добрите европейски дестинации

Десет рекламни видео клипа ще популяризират българските ЕДЕН дестинации, съобщиха от Министерството на туризма. EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз.

Клиповете и 2000 DVD-та с тях с версии на български и английски език са изработени с европейско финансиране от спечелилото обществена поръчка „Студио Бленд“ ООД за 3 300 лв. без ДДС парчето.

Те са с продължителност до една минута и половина, по един за всяка от дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански. Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта.

Според министерството видеата са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи. Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия.

Клиповете ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г. Ще бъде използвано и онлайн пространството, а видеата могат да бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България, както и от съответните дестинации за реализиране целите на регионалния им маркетинг.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (1)

Коментарите са заторени

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.