Вижте с какви видеоклипове ще рекламират България като една от най-добрите европейски дестинации

Десет рекламни видео клипа ще популяризират българските ЕДЕН дестинации, съобщиха от Министерството на туризма. EDEN e акроним на European Destinations of ExcelleNce (най-добри европейски дестинации) и представлява инициатива, която популяризира моделите на устойчиво развитие на туризма на територията на целия Европейски съюз.

Клиповете и 2000 DVD-та с тях с версии на български и английски език са изработени с европейско финансиране от спечелилото обществена поръчка „Студио Бленд“ ООД за 3 300 лв. без ДДС парчето.

Те са с продължителност до една минута и половина, по един за всяка от дестинациите: Луковит, Враца, Каварна, Казанлък, Кърджали, Кюстендил, Сапарева баня, Природен парк Странджа и Сандански. Направен е и един общ имиджов клип, с продължителност малко над 3 минути за всички 12 дестинации, включени в проекта.

Според министерството видеата са създадени по начин, представящ дестинациите за българските и чуждестранни туристи. Те включват и някои от интересните събития и туристическите обекти на тяхната територия.

Клиповете ще бъдат сред показваните материали на предстоящите международни туристически изложения, на които България ще участва през 2017 г. Ще бъде използвано и онлайн пространството, а видеата могат да бъдат излъчвани и при бъдещи рекламни кампании на България, както и от съответните дестинации за реализиране целите на регионалния им маркетинг.

Следете Trud News вече и в Telegram

Коментари

Регистрирай се, за да коментираш

Още от Бизнес