На 22 май 2018 да почерпят

Президентът Радев поздрави културни дейци и представители на българската общност в Москва по повод 24 май

Лондон си затваря очите за мръсни пари Депутати зоват Мей за мерки срещу активи на Кремъл на Острова

Хасан Рохани: САЩ не могат да решават за Иран

Главният архитект на София Здравко Здравков пред “Труд”: Волята на съда е да наруша закона НАГ не позволява да се строи небостъргач върху градинка в “Стрелбище”

Лавров: Наесен се очаква да започнат преговори за създаване на зона за свободна търговия между Евразийския икономически съюз и Индия

Любо Пенев отпадна за пост в ЦСКА

Сръбският премиер заяви, че целта на страната й е да се присъедини към ЕС въпреки призивите на министъра на отбраната за промяна на политиката

Италианската популистка коалиция предлага юриста Джузепе Конте за премиер

Лесбийка президент на САЩ? Засега само на кино Политическа комедия на “Нетфликс” вкарва Дженифър Анистън и гей секса в Белия дом

Премиерът Зоран Заев не се отказва от името “Илинденска Македония”

Вижте акцентите от броя на “Труд” във вторник, 22 май 2018

Словенската полиция е намерила трима нелегални мигранти, скрити в български камион

Джина Хаспъл положи клетва като директор на ЦРУ

Възрастни съпрузи починаха в един и същи ден след 61-годишен брак

Властелин на пистата и офроуда

Голям, агресивен, атлетичен – дори паркиран на щанда на Jeep на софийския автосалон, изключителният Grand Cherokee SRT веднага привлича погледа и сее респект със своя внушителен външен вид. А когато се възпламени горивната смес в осемте цилиндъра под дългия преден капак, тъпанчетата в ушите започват да пулсират на високи обороти и в кръвта нахлува адреналин. Най-мощният модел Grand Cherokee за всички времена изглежда и звучи като див автомобилен звяр. И на пътя се държи като такъв – с безкомпромисна бързина, издръжливост и проходимост.

Нито на автосалона, нито в шоурумите на останалите производители ще откриете SUV с толкова могъщ мотор без турбо. Двигателят HEMI V8 с работен обем 6417 кубика произвежда вълнуващ звук, неубуздана реакция и тежък „ритник“ със силата на 468 коня в гърба на пътниците при настъпване на газта. Класическото атмосферно пълнене провокира злоупотреба с високите обороти и гарантира уникални изживявания. Този величествен американски мотор е като последен мохикан от романтичния период на автомобилостроенето, заобиколен от конкуренти с по-малки, по-тихи и по-немощни мотори.

Големият двигател на Grand Cherokee SRT обаче работи с най-модерни технологии като 8-степенна автоматична трансмисия с възможност за ръчно превключване с лостчета от волана и функция за изключване на цилиндри при ниски натоварвания. Водачът може да променя настроението и поведението на автомобила чрез избора на режим на шофиране.  По този начин осъществява още по-голям контрол върху настройките на окачването, разпределението на въртящия момент от 624 Nm, смяната на предавките и работата на мотора. Който иска да е пръв на светофара, трябва да активира функцията Launch Control за бърз старт, да хване здраво волана и да натисне газта – тогава автомобилът ускорява с максимално темпо и минимално превъртане на колелата. Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема само 5 секунди, пределната скорост е 257 км/ч.

С такива възможности моделът се изявява като отлично подготвен състезател за пистата, но смело излиза и извън асфалта с постоянното си задвижване 4х4. Да не забравяме, че от 80 години Jeep произвежда всепризнати офроудъри и името на компанията е станало нарицателно за проходими автомобили. В Grand Cherokee SRT работят многобройни системи, които адаптират луксозната пътническа кабина към настилката и условията на пътя при оптимално сцепление.26-4-6kol
Спортният характер на този екстремен Jeep личи отдалеч по класическата цветова комбинация от червена каросерия с черни SRT елементи – решетка, джанти, подложка на фарове. Надписът SRT краси спортните седалки в интериора, обзаведен с първокачествени материали като кожа и карбон. Големият цветен дисплей показва не само данните от навигацията и инфо-развлекателната система, но и параметрите от работата на автомобила в реално време. Телеметрията записва и сравнява времена, информира водача за ускорение, въртящ момент, мощност, натоварване, спиране и др. Така във всеки момент човекът зад волана знае какво се случва под предния капак и упражнява пълен контрол върху машината.

На пазара в момента не се предлага такава техника, бързина, мощност, проходимост, луксозно оборудване и автентичен дизайн на цената на Grand Cherokee SRT. Това важи и за другите автомобили на култовата щатска марка, от която на софийския автосалон са изложени Renegade в офроуд модификацията Trailhawk и новият компактен SUV модел Compass.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.