Турция удължи извънредното положение в страната с още 3 месеца

Ограничено е движението за всички превозни средства през Троянския проход

Тир се обърна на пътя Монтана-Видин

С лихвоточки да се плащат данъци Жилищно-спестовните влогове ще може да се наследяват

Двоен самоубийствен атентат в Нигерия взе най-малко 12 жертви

Президентът награди разузнавачи посмъртно Депутатът Таско Ерменков с отличие от министъра на отбраната

Пълна каша с Истанбулската конвенция Няма нужда от нов превод, документът се ратифицира на езика, на който е договорен

Вижте акцентите в броя на вестник „Труд“ в четвъртък, 18 януари 2018

Искрен Веселинов: Ние от ВМРО сме категорични, че няма да подкрепим Истанбулската Конвенция, независимо колко превода и бъдат направени

Болниците искат парите си от НЗОК по съдебен път Въпреки решението на съда, здравната каса отказва да плати надлимитната дейност

Училища и градини с по-ниски сметки за парно Потребили сме по-малко топлоенергия през декември

Без субсидии за хора с увреждания, ако имат фирма Отпускат до 20 хиляди лева на кандидат за започване на собствен бизнес

Населението на Велико Търново се увеличава За кратко време жителите на старата столица са се увеличили с 1000 души

Прокуратурата образува досъдебно производство по случая с дъщерите в Свищов Анкета е показала, че са лица в риск, а нямат личен лекар

Слаба охрана улеснила атентата на летището в Сарафово Никой не е забелязал терориста, поставил бомбата в автобуса с израелски туристи

Властите категорични: Човешка грешка е довела до трагедията с „Шапекоензе“

Грешки на пилота, авиокомпанията и боливийските регулатори са виновни за самолетната катастрофа в Колумбия, която отне живота на 71 души, повечето от които членове на бразилския футболен отбор „Шапекоензе“. Това е заключението, до което е стигнало разследването на властите.

Самолетът на базираната в Боливия компания за чартъри LaMia, катастрофира край Меделин, а причината е, че пилотът не е заредил допълнително гориво и не е докладвал за проблемите с двигателя, причинени от липсата на гориво, преди да стане прекалено късно, обясниха разследващите.

„Имаме доказателства, показващи, че няма технически фактор, който да е част от инцидента, всичко се оказа човешка грешка, в добавка към мениджърския фактор в администрацията на компанията и мениджмънта и организацията на плана на полета от компанията и властите в Боливия“, сподели колумбийският секретар по въздушна безопасност Фреди Бонила.

Освен липсата на гориво, самолетът е бил превишил лимита си за преносимо тегло с почти 400 километра и не е бил сертифициран да пътува на височината, на която е бил.

„Общото тегло на пасажерите и екипажа бе 1036 килограма. Това в допълнение към горивото и другите багажи е превишило лимита на тегло. Това е друго откритие, което разследването показа.“

Пилотът Мигел Кирога, който бе и съсобственик на авиокомпанията, почина в катастрофата. Изпълнителният директор на LaMia Густаво Варгас Гомбоа бе арестуван поради обвинения за непредумишлено убийство. Обвиненията са повдигнати и на съсобственика на компанията Марко Антонио Роча Бенегас и служителката от въздушен контрол Селиа Кастедо.

Според боливийските власти катастрофата е изолиран случай, но правителството ще ускори процеса по въвеждането на нова система за безопасност.

Колумбийските следователи ще имат последната дума относно причините за катастрофата.

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.