На 16 юли 2019 да почерпят

„Левски“ с убедителен старт на новия сезон, юноша изработи три гола

България е в топ 20 по поскъпване на домовете

Вучич помоли Макрон за помощ по пътя към ЕС и за разрешаване на кризата с Косово

Трус от 3 по Рихтер разлюля Вранча

„Руска връзка” тресе коалицията в Италия Близък до “Лига” лобист търсел финанси от Кремъл

Ердоган: Турция се надява да организира съвместно с Русия производство на системи за ПВО

Частично лунно затъмнение в нощта на 16 срещу 17 юли

Плащаме на ЕС за пластмасовите опаковки Обсъждат нови приходи в бюджета на общността

ЕС одобри санкции срещу Турция заради сондажите в шелфа на Кипър

МВФ: Вдигнете възрастта за пенсиониране Работниците намаляват с 30% през следващите 30 години

Министерство на финансите: На 19 юли партиите ще получат втората част от държавната субсидия за 2019 г.

Частна здравна каса, ако има 500 000 желаещи Новата визия за бъдещето на осигурителния модел поставя повече въпроси и неясноти, отколкото решения

Русия и Украйна готвят голяма размяна на затворници

Ирак предаде на Русия 33 деца на членове на ИДИЛ

ВМРО: Трябва силно българско присъствие в Транспортната комисия на ЕП

Приключи срещата, организирана от заместник-председателя на ВМРО и евродепутат Ангел Джамбазки, по проблемите на българския транспортен бранш и предстоящото разглеждане в ЕП на пакета „Мобилонст I“.

На срещата присъстваха министърът на транспорта Росен Желязков, избраната за евродепутат от БСП Цветелина Пенкова и представители на българския транспортен бранш, съобщиха от пресцентъра на партията.

В началото на разговора Джамбазки благодари на присъстващите и очерта темите, които да бъдат коментирани във връзка с българската позиция по отношение на пакета „Мобилност I“ – неща, които трябва да бъдат отстоявани от всички български представители в Европейския парламент през следващите пет години.

„Битката не е само за България, тя е ядро срещу периферия в ЕС. Трябва да противостоим и на силната кампания, с която ще излезнат срещу българския интерес държавите, които поддържат плана „Макрон“, заяви Ангел Джамбазки.

Министър Желязков изрази позиция, че колкото по-малко се говори политически по темата у нас, толкова по-добре. Трябва представителите на всички партии в България да работят единно и в защита на родния бизнес в сферата на транспорта. Сега сме изправени пред нова институционална ситуация – нова комисия, нов ЕП, нова транспортна комисия, нови докладчици. От българска страна трябва да убедим не само политиците и хората, които взимат политически решения, но и индустрията. Трябва да обясняим какъв е бизнес моделът на периферните страни за по-справедлив пакет. Да разширим кръга на единомислещите и да убедим други държави в позицията си относно вредите, които ще донесе на единия пазар пакетът „Мобилност“, заяви транспортният министър.

Евродепутатът Цветелина Пенкова заяви, че позицията на партията, която представлява, е в защита на българските национални интереси. Ясно сме заявили желание за участие в комисията за транспорт, ще работим ползотворно и ще защитаваме родния интерес, декларира тя.

Ангел Джамбазки информира, че от ЕКР също са заявили желание за представител в комисията по транспорт. И АЛДЕ са заявили, най-вероятно ГЕРБ също ще получат едно място, така че изпълнимо е да имаме поне по един представител на делегация, което е добро участие за България в комисията по транспорт. Следващите стъпки са по-успешно изграждане на нашата си, българска капмания, която има за цел да обясни и привлече привърженици от други държави за общата ни позиция.

Йордан Арабаджиев, изпълнителен директор на Съюза на международните превозвачи, говори за това какво трябва да предстои като действия според транспортния бранш. Той открои като факт от изключителна важност избора на транспортната комисия и комисар в новия ЕП. Изрази надежда, че от България е възможно да има 3-4 представители в тази комисия, за да бъде защитен българският интерес. Очакваме пълен синхрон в действията по темата транспорт между българските евродепутати, призова Арабаджиев.

Според него след приемане на Пакета ще се промени и общият пазар и всички европейски граждани ще изпитат на гърба си последствията, ще има проблем с доставките на стока. А частта със завръщането на камиона нарушава философията на ЕС за един по-зелен континент.

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.