СДС незаконно обитавали сградата във Видин

Гневни кюрди замерят с картофи изтеглящите се американци в Сирия (ВИДЕО)

Психоложката Лариса Ренар отново идва у нас

Къщата на Яворов официално става собственост на Столичната община

Наша компания отива на финала на Startup World Cup с награден фонд от 1 млн. долара

Варна чака „Историческо величие“ Интерактивната изложба започва националното си турне в 27-те областни града

Eгипет показа грандиозна находка на 3000 години 30 запазени саркофага от Долината на царете

Президентът: Успешното партньорство на България с корпорация „Мейджи“ е пример за японските инвеститори

Повдигнаха обвинения на четирима души за убийството на журналиста Ян Куцияк и годеницата му

Арестуваха британец, крал от магазини за домашни потреби на Албиона

Мъж търси WC, намери труп

МФ: Българската икономика ще отбележи ръст от 3,4% тази година

Министър Танева в Добрич: До седмица предстои разплащане по de minimis за пчелите

Първи снимки от сватбата на Рафаел Надал

Водещи рекламни агенции на тридневен фестивал в Пловдив

Водещите рекламни агенции у нас се събират от 15 до 17 юни в Дома на културата „Борис Христов“ в Пловдив, където ще се проведе 18-ото издание на фестивала „ФАРА 2017“.

Водещи рекламни агенции на тридневен фестивал в Пловдив

Организаторите от Българската асоциация на комуникационните агенции и партньорите им от общинска фондация „Пловдив 2019“ обещават тридневният форум да е наситен с богата лекционна и уъркшоп програма на световно ниво. ФАРА е най-мащабното събитие на рекламния бранш в България. На него индустрията показва добрите проекти за годината и „сверява часовника си“, обменяйки опит и идеи. Тезата на „ФАРА 2017“ е „Пресечни точки“, защото фестивалът е не само състезание, но и пресечна точка на бизнес и въображение, лекция и диалог, опитни и начинаещи. От 2016 г. ФАРА все повече засилва своята лекторска и уъркшоп част.

Програмата на тазгодишното издание ще е още по-наситена с международни лектори, които ще покажат различна перспектива за настоящето и бъдещето на комуникациите. В програмата на 18-ото издание е включена и открита изложба на художествени творби на автори, работещи в рекламни и комуникационни агенции в България. Изложбата ще е в Градската Художествена Галерия в Пловдив и ще бъде отворена за посетители от 16 до 28 юни.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.