Банско е ТОП общината за планински туризъм за 2018

Бургаски митничари спипаха недекларирани 23 500 евро в дамска чанта 

Кметът на Свищов награди с почетен знак изявен ученик

Съдии, адвокати и грантови анализатори с донос срещу България до ЕК Авторите недоволни, че Брюксел спрял да пише Мониторинговите доклади по техните “опорни точки”, против са присъединяването на страната ни към Шенген

Руският посланик: Борисов искаше среща на Путин и европейските лидери във Варна

Стрелецът от Страсбург има 27 присъди, лежал в затвори в 3 държави

Хванаха 430 литра ракия, маскирана като ябълков сок

Митничари са хванали контрабандни оръжия, укрити в барбекю и плодове на „Капитан Андреево“

Пуснаха майката на Николай Банев срещу гаранция от 10 000 лева

От 1 до 6 г. затвор и глоба от 20 до 100 хил. лв. за производство на алкохол или тютюневи изделия без разрешително

Цапат със спрей пътни знаци във Варна

Мерцедес връхлетя возилото на бременна жена

Губернаторът на Шумен ще участва в заседанието на КЕВР за водата Старото увеличение още не е дало резултат

5 млн. лв. предвижда да похарчи за чистотата община Търговище Няма да се повишава таксата за битовите отпадъци

Борисов към Камарата на строителите: Не одобрявам линията за дискредитиране на сектора, но призовавам за качествено изпълнение на проектите

Всеки десети шофьор у нас кара рисково Над 200 000 активни водачи създават опасности на пътя, сочи представително изследване

Снимка: Архив

9% от шофьорите в България са рискови, 31% среднорискови и 60% нискорискови. Това сочи национално представително проучване за самооценка на шофьорите, направено от агенция „Експлика“ по поръчка на застрахователния брокер SDI.

Изследването се прави за първи път, проведено е сред представителна извадка от 1000 активни правоспособни водачи на възраст от 18 до 75 години, изминали поне 2000 километра през последната година.

Според социолозите такива активни шофьори у нас са около 2,4 млн., тоест 1% отговаря на 24 хил. души. Това означава, че рисково шофират 216 000 хил.

За рискови се считат шофьорите, които умишлено или не редовно нарушават правилата за движение, карат разсеяно, бъркат маршрутите си, говорят по телефона и други предпоставки за създаване на опасности на пътя.

В основата на изследването стоят тестове, разработени от британски учени през 90-те години на миналия век, с които са били оценявани пилоти.

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Нека им отнемат книжките и автобомилите и да прилагат жестоки глоби, пък да видим какво ще стане… Хората на Запад са го измислили отдавна. В Словения, примерно, за 2 седмици видях само 1 полицай на пътя.

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.