Антон Кисе: Зеленски обра протестния вот на украинците

1900 коня в най-бързия електрически автомобил Четири двигателя изстрелват Pininfarina Battista за 12 секунди от 0 до 300 км/ч

Избирателите нямат воля за реформи в администрацията Няколко идеи за подобряване на средата за бизнес у нас

Продадоха пианото на Джон Ленън за над 500 хиляди долара

Полина Карастоянова: Нобходима е реклама на България в българските и международни медии

Община Шумен приема на работа още 16 души с увреждания

Как да надвием пролетната умора с правилните храни Повече вода и екзотични храни и подправки помагат

Автомобил „Тесла“ се замовзриви на паркинг в Китай (ВИДЕО)

Министър Порожанов: Проверени са над 17% от всички къщи за гости

Иво Христов: Корнелия Нинова ми предложи място в листата на БСП още през декември

Защо дядо си хванал млада красавица?

Jetta дебютира като нова марка в Китай На изложението в Шанхай бе показан SUV модел с означение Jetta VS5

В БСП победиха малцинствата Соросоидството е присъщо на българските евродепутати поради малцинствения си за партиите им произход

Ангел Джамбазки: „Ишиас политиката“ в Брюксел разпалва антиевропейските настроения

Кално свлачище взе 19 жертви в Колумбия

В Пловдив демонтират жп линия, по която са минавали Ким Ир Сен и Ерих Хонекер

Неизползваема от дълги години жп линия в Пловдив, свързваща директно София с Карлово и Хисаря, без да се минава през Централна жп гара, скоро ще отиде в историята, съобщи кметът на район „Западен” в града под тепетата Димитър Колев.

Служители на Национална компания +Железопътна инфраструктура” вече започнаха демонтаж на съоръжението, пресичащо района от улица „София” до булевард „Копривщица” и наричано от местните хора „Глухата линия”, тъй като по нея отдавна не минават никакви влакове.

„Единствените влакове, които някога съм виждала да минават оттук бяха две специални композиции с бронирани стъкла на прозорците на купетата и вагоните. С тях се возеха някогашните комунистически лидери на КНДР Ким Ир Сен и на ГДР Ерих Хонекер, които след официалните си посещения в София отиваха в курорта Хисаря да лекуват различни свои болежки. Тогава даже на живо видях и двамата, които дори ни махаха за поздрав отвътре. Те обаче бяха и много здраво охранявани – на рампата на всеки от специалните вагони стоеше войник с автомат”, спомня си 80-годишната пловдивчанка Иванка Николова. Тя и останалите жители от квартала, заключен между софийската и карловската жп линия, се надяват след демонтажа на Глухата линия трасето да се превърне в пешеходна зона или велоалея, тъй като е тясно за улица. „След като от НКЖИ премахнат жп линията, Община Пловдив ще поиска от Министерството на транспорта и съобщенията отворилото се трасе да й бъде прехвърлено.

Линията се демонтира по желание на жителите в района. Тя е неизползваема от десетилетия, а трасето й на места бе обрасло с огромни треви и приличаше на джунгла. Предвидили сме през 2018 година да започнем проектиране на нова улица и паркинги, които ще бъдат разположени по протежение на трасето”, заяви кметът на район „Западен” Димитър Колев.

Коментирайте от Фейсбук

Коментари (3)

  1. Каква улица и паркинги ,кмете?!? Ще вземете законните дворове на хората ли? Моят двор е собственост,а до комшията има 3 метра. Каква улица за триколкки ли? Някои дворове са терасирани на 2 метра под горното ниво и те са собственост и тях ли ще учуждите? Или си дрънкате глупости без да сте проверили терена?!? Като вадихте линията има щети по законната ми собственост чакам да си ги оправите!!!!

  2. Това трябва да е вело алея или пешеходна зона. Какви паркинги и улици на места няма и 3 метра от двор до двор. Проверете си терена,какви улици през дворовете ли????

  3. Разораха всичко като кочина. Всичко е в кал. Много хора минават сутрин и вечер за и от работа по терена а СЕГА Е НЕВЪЗМОЖНО!!!!!

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.