Премиерът на Сингапур отменил среща с Путин, който закъснял с час за нея На следващия ден принудили руския президент да мине през металотърсач, за да се срещне с Ли Сян Лун

Ансамбъл “Шумен“ представи България в Шанхай

Министър Димов: България заема едно от челните места в ЕС по рециклиране на батерии

Откраднаха 100 грама злато от жилище

Шефът на ДАЗД Елеонора Лилова: Децата са подложени на нови форми на тормоз във виртуалния свят

Развръзката на тенис ATP Finals в Лондон е акцентът в уикенд програмата на спортните канали на A1

Хванаха в нарушения две автошколи в Пловдив и Пазарджик

Строители оставиха без ток 3100 домакинства в Софийско

Илияна Йотова предложи общи туристически маршрути с Иран На среща с иранския вицепрезидент

Рибарите започнаха Коледните пости

15 години затвор за шофьор, прострелял друг заради отнето предимство Жертвата оцеля след животоспасяваща операция

МРРБ: Няма да има нови такси за мостове, тунели или планински проходи

Община Благоевград обясни за бойствалото дете от център за настаняване

14-годишна почина след токов удар в банята в село Катуница

Преславското съкровище се завърна от Лувъра

Георги Дюлгеров: Още ми се ергенува Сравняват ме с Георги Христов като глас, но той е недостижим, казва младият поп изпълнител

Ако слушате изпълнение на поп певеца Георги Дюлгеров със затворени очи, нищо чудно да го объркате с голямата българска звезда Георги Христов. Гласовете им са толкова сходни, че дори да иска, малкият Жоро все още не успява да избяга от това сравнение, което всъщност е и голям комплимент за него – не всеки може да притежава такъв красив и необятен глас.

Кариерата на Георги Дюлгеров стартира ударно, след като продуцентите на момчешката група Backstreet Boys изцяло му преотстъпват правата си на песента Everyone и му позволяват да заснеме и видеоклип към нея с българското заглавие „Студът ти отива“. Песента стига до 2-ро място в музикалната класация „Българският Топ 100“.

Всъщност първата му забележителна поява е на 13 години, когато се появява на малкия екран в най-гледаното тогава детско предаване „Като лъвовете“, където изпълнява песента от репертоара на Георги Христов „Черно и бяло“. Явява се и на конкурса „Хит минус 1“, където не остава незабелязан от композитора Красимир Гюлмезов. Той става автор и на първите две песни на младия певец, озаглавени „Раздяла“ и „Море от обич“.

– Жоро, повечето от певците, които искат да градят кариера, идват в София, а ти, тъкмо когато се налагаш като млад изпълнител, се връщаш в Бургас. Защо?

– Върнах се, защото преди 14 години почина баща ми и не исках майка ми да остане сама. Сега вече имаме магистрала, по която за 3 часа си в София. Имам си апартамент и в столицата, така че всичко е наред. Мога да движа ангажиментите си и от Бургас.

– Миналия ноември ти направи голям концерт в Бургаската опера, за който разбрах, че е минал при огромен успех при препълнена зала. Кой ти даде куража за това?

– Това беше първият ми самостоятелен концерт. На него представих всички песни, които съм изпълнявал през годините – от първите, които написа за мен композиторът Красимир Гюлмезов, когато бях на 18 години, до всички останали и нови, разбира се. За тази си изява поканих Ралица Ангелова, Стефан Илчев, Краси Кралева от „5-те сезона“, а специалният ми гост бе самият Георги Христов. Мисля, че всичко бе на ниво, след като напълнихме залата на Бургаската опера и получихме възторжените аплодисменти на публиката. Всички песни, които представих, бяха с нови аранжименти. На сцената се качиха много добри музиканти, включително и Сашо Кипров, с който представихме една от неговите песни – „Равносметка“, по текст на Сашо Петров. Много трудна продукция. Аз бях кълбо от нерви, но успях да се справя – адреналинът ми дойде в повече. Но когато човек излезе на сцената, всичко утихва.

– А как се сближихте с Георги Христов – вашите отношения са не само колегиални, а и много приятелски? В началото на тази година бяхте заедно с компания на почивка на остров Бали.

– Самата история около нашето приятелство е много дълга. Когато изпях първата негова песен – „Черно и бяло“, бях само на 13 години. Оттогава винаги съм следял какво прави той. Дори като малък съм му писал писмо като негов фен, той, разбира се, не си спомня, тъй като получава хиляди послания от свои фенове. Уважението ми към него като талант е огромно и стана още по-голямо, след като го опознах и като човек. Често ме сравняват с него като глас, но той е недостижим и като изпълнител, и като артистично присъствие на сцената. Смело мога да заявя, че той е най-голямата българска поп звезда. Между нас се получи химия и доказателство за това е фактът, че не изпитвам никакво притеснение, когато изляза на сцената със звезда от неговата величина. Самият той ме цени и поощрява.

– А как вървят нещата ти в личен план, не си ли готов вече за семейство и деца?

– Надявам се някой ден и това да се случи, но още не съм готов. Още ми се ергенува, въпреки че като всяка майка, и моята иска да ме види със съпруга и деца. Иначе да ти се похваля – купих си апартамент в Бургас, така че вече ставам напълно самостоятелен, свободата отваря много врати. Свободата е начин да мислиш и преосмисляш всичко, което искаш да ти се случи, или това, което ти се е случило. Знам, че един ден ще имам наследник и той или тя ще са горди с мен.

 

Инж. Емил Панчев:

Връщането на километража е измама

Основната ни задача е да се борим за безопасността, защото с Румъния водим класацията на убити по пътищата на Европа, тревожи се председателят на СБА

Инж. Емил Панчев е избран през май 2015 г. с пълно единодушие за председател на Съюза на българските автомобилисти (СБА), като преди това е бил негов главен секретар. Роден е на 2 октомври 1957 г. в Кюстендил и наскоро отпразнува своята 60-годишнина. Завършил е Машинно-електротехническия институт, като дълги години е работил и като инструктор по кормуване.

През юли т.г. се навършиха 60 години от създаването на СБА. По този повод в България гостува Жан Тод – бивш мениджър на „Ферари“ във Формула 1, а сега президент на Международната автомобилна федерация (FIA).

– Инженер Панчев, през юли СБА навърши 60 години, вие също, честито и за двата юбилея! Много или малко са 60 години от създаването и развитието на една организация?

– Да, на 2 октомври и аз направих 60 години, благодаря. Хубаво е една организация да направи 60 години, това значи, че има история. Организацията ни е създадена през 1957-а. В другите страни вече е имало такива съюзи и тогавашното социалистическо ръководство е било притиснато от западните страни да създаде подобна организация, тъй като през страната ни са преминавали много туристи с автомобили. А иначе, още от 1910 година има шофьорски организации, които са съществували под различни форми като сдружения, като царски клуб и т.н. Сега нашите услуги са насочени най-вече към автомобила, оказване на пътна помощ, годишни прегледи, застрахователна дейност, учебна дейност, технически услуги…

– Има статистика, че всеки ден близо 3500 души умират на пътя, като пътно-транспортните произшествия са първата причина за смъртта на младежите между 15 и 29 години. В какво се състои кампанията ви „3500 живота“, съвместно с ФИА и други 245 автомобилни клуба по света?

– В момента София е залята с едни билбордове, свързани с кампанията „Да спасим 3500 живота!“ Тя е активна и в световен план, а двукратният световен шампион от Формула 1 Фернандо Алонсо е нейно лице. В нея се включват и имена от спорта и шоубизнеса, като Антоан Гризман, Фелипе Маса, Рафаел Надал, Нико Розберг, Мишел Йео и Фарел Уилямс, които отправят своите послания за сигурността при шофиране в над 700 града в цял свят, в това число и в София.

– След като България е на първо място в ЕС по убити по пътищата – каква е основната причина според вас? Има ли връзка с печално известното купуване на шофьорски книжки?

– Много са причините… Аз съм завършил и полувисшия институт за инструктори, така че съм бил и инструктор и съм навътре в темата. Човек – път – автомобил, това са трите думи, определящи безопасността на движението. Автомобилите вече станаха доста по-добри, може да се каже, че няма лоши автомобили. Подобри се спирачният път, еърбеци и т.н., всичко върви в посока по-голяма сигурност. От друга гледна точка, автомобилът допринася много и за замърсяване на околната среда чрез изгорелите газове. Затова все повече ще навлизат и електрическите автомобили. В България колкото и да са лоши пътищата, все пак има подобрение. Това, което ние от СБА забелязахме е, че първоначално, когато се пуснаха по-нови отсечки на магистралите, имаше повече убити! Не бяхме свикнали да караме на магистрали и се пребивахме, когато аутобанът свършваше. Всичко това води до въпроса за обучението, ако щете и преквалификацията. В страните, които са по на запад, като караш три години, трябва да бъдеш пращан на опреснително обучение. Правилата и законите се променят,затова е необходимо и дообучение. Колкото до купуването на книжките, аз смятам, че напоследък, с направените промени, все по-малко има такава възможност това да се случва. Много от европейските страни минаха на варианта не държавата да изпитва, тъй като има възможност за корупция, а това да се прави от частни организации. Ние от СБА ще настояваме това да бъде въведено и у нас.

– Кои ще бъдат основните приоритети на СБА оттук насетне?

– Основна задача е безопасността на движението. Изключително тревожно е, че България и Румъния водят европейската класация по брой на убити по пътищата – 95-97 на 1 милион души, докато при останалите държави те са в съотношение 50 на 1 милион, а най-малко са страните, които отбелязват 25 на 1 милион.

 

И още…

Светлана Василева чака пръстен от Гущеров

Софи Маринова се лекува за бебе

Миглена Ангелова пак е влюбена

Ася Капчикова мечтае за филмови роли

Галин търси път към поп музиката

Теодора Духовникова припадна на сцената

Мъжът на Джулиана Гани й е верен

Огън от хляб палил Даниел Димов

Кирилка Янкова вижда болестите като на скенер

Доц. Любомир Киров: От усложнения на грипа умират повече, отколкото в катастрофи

Извънземни подготвят масова инвазия на Земята

На мода са леки обувки с ниски токове

Вела Благоева отнасяла критика, че е „разпусната“ жена

Хималайските Кейт и Уилям: любов като в приказките

 

И други четива – в „Жълт Труд“ от 1 ноември!

АКО ВИДИТЕ НЕЩО ЛЮБОПИТНО, НЯКОЕ НАРУШЕНИЕ ИЛИ ПРЕСТЪПЛЕНИЕ, СНИМАЙТЕ И ПРАЩАЙТЕ ВАШИТЕ СИГНАЛИ НА МЕЙЛА НА „ТРУД“ – trud@trud.bg и trudonline@gmail.com

Коментирайте от Фейсбук

Отговорете

error: Съдържанието на trud.bg и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права.